doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


tv programma's suggesties

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Douwe



Geregistreerd op: 21 Aug 2024
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 19:19:28    Onderwerp: tv programma's suggesties Reageren met citaat

MAX op NPO 1
Zondag 25 augustus zendt MAX op NPO 1 om 20.25 uur de aflevering uit. Met hun boot De Limanda Janny en André door Oost-Groningen. Ze brengen een bezoek aan onder meer Vesting Oudeschans, Vesting Bourtange en Ter Apel.

Er komen nog vele delen hierna, vanuit verschillende winstreken in NL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 22 Aug 2024 19:19:28    Onderwerp:

Terug naar boven
joke



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 184
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2024 09:57:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is een leuk programma Douwe en ga zeker kijken vol het altijd .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2024 22:31:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is leuke tv, des te maar nu het duo door ons eigen land trekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 124
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 26 Aug 2024 11:02:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren ook gekeken en leuk om Groningen zo eens in een ander daglicht te zien. Inplaats van kommer en kwel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2024 23:20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Aflevering via NLZiet gezien. Alle ontmoetingen zijn natuurlijk door en door geënsceneerd, moeilijke onderwerpen vermijdend, maar gezien de opzet van een dergelijk programma's vind ik dat geen probleem. Laat maar mooie stukjes Nederland zien en Janny staat natuurlijk altijd garant voor de culinaire inbreng. Gelukkig slaat André niet door met flauwe grapjes. Die tijd heeft hij kennelijk gehad en ik ben hem sinds zijn rol in 'HET GEHEIME DAGBOEK VAN HENDRIK GROEN', Heel Holland Bakt en zijn optreden op de 5 mei herdenking op de Dam erg gaan waarderen.

Een aantal jaren geleden tijdens een vakantie in mijn eentje heb ik wat fietstochten door het oosten van Groningen gemaakt, o.a, van Ter Apel naar Bourtange langs het Ruiten AA-kanaal en wat westelijker door Westerwolde weer terug. Ook een paar keer een stuk door Duitsland gefietst, o.a. naar Papenburg en Erika/Haren. Die veengebieden in daar zien er toch anders uit dan in NL.

Er is een andere serie met een dergelijke strekking kort geleden afgesloten, 'Dwars door de Lage Landen' met twee Belgen die te voet hele stukken van noord tot zuid door NL en België trokken tot in Frans Vlaanderen toe. Ik kwam er pas bij de laatste aflevering achter omdat ik zo goed als nooit live tv kijk maar die serie ben ik momenteel aan het inhalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.