50plusser/ouderenforum doorstart
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 104, 105, 106  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Henny

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2024 08:20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Sibille, Wil en jij in een luchtballon vaart. Knap hoor. Mooi stel Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 19 Sep 2024 08:20:56    Onderwerp:

Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2024 09:27:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Zo wat een leuke foto van jullie Sibilla en Willem in de lucht ballon
toen jullie veertig jaar getrouwd waren knap hoor .
en ook een reisje geboekt voor de kerstdagen leuk hoor.
Hehety jullie dus naar een klein museum geweest.,
en heel fijn dat er ook aan jou gedacht wordt met die stoel en altijd leuk zo,n rondleiding en vandaag dus
naar het middenpunt.
Ga zo de fiets weg brengen voor de remmen en vloeistof om te vullen
dat heb je met een e-bike moet je ook bij houden .

Vandaag Kleindochter jarig 18 jaar❣ en viert het zaterdag.
de school gaat voor natuurlijk.

koppel nijlgans.

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2024 14:10:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Eindelijk gelukt.
We zijn bij het middenpunt van Nederland geweest Ook daar leuke natuurfotos gemaakt
Ik kom vanmorgen mijn kousen weer aan hebben en dat scheelt weer. Morgen kunnen met een tevreden gevoel naar huis. Hoewel... Ik wil,als het kan in Wageningen hotel De Wereld nog eens z zien. Als het kan. Dat zien we morgen dan wel weer Very Happy

Het wordt vanavond toch restaurant Peter, want die hier op het vakantiepark is vandaag dicht
Dan maar morgen of zo in ons eigen woonplaats een tafeltje bespreken. Ter afsluiting van de vakantie. Volgende week komen de fotos bij de verhalen
Eet smakelijk en een fijne avond Very Happy
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2024 08:17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen

Zo het was bijna een boek wat ik te lezen kreeg van jullie belevenissen van de afgelopen dagen Laughing Laughing

Voor Hehety en haar man zit de vakantie er weer op , jullie hebben het zo te lezen goed besteed . Sibilla heeft een mooi vooruitzicht , in december naar Texel . Leuke foto van jou samen met je man in de luchtballon .
Braaf , de alstroemeria en de nijlganzen zijn het aanzien meer dan waard Joke , jij vermaakt je wel met fietstochtjes , fijn he de nazomerdagen , geniet er van .

Ik wens jullie een fijne dag en een héél mooi weekend .
Foto : De maan kwam op , is altijd mooi om de maan te zien klimmen en te zien veranderen van kleur , en dit alles aanschouw ik vanaf de bank .
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2024 09:04:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Hehety jullie vakantie zit er weer op en zo te lezen best naar jullie zin gehad en
kijk uit naar de foto's.

Greet wat een bofkont ben je toch waanzinnig deze foto's die je laat zien
schittert en dat vanaf je bank dat is genieten zeg Very Happy
Het weekend staat voor de deur en gaan nog een paar dagen genieten van het mooie weer.

Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2024 10:20:16    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Goeiemorgen.
Nou Hehety, je hebt er toch behoorlijk van genoten, van dat museum. Tja, je kunt niet alles hebben: koningin zijn en gewoon museumbezoekster. Laughing
Een leuk museum wel, daar in Bennekom. Juist die kleinere musea zijn het leukste, vind ik. Authentieker vaak.
Dus toch naar het middelpunt van Nederland geweest. Waar ligt dat eigenlijk precies? Nooit over nagedacht.
Jullie vakantie zit er weer op, maar thuis is het ook goed, neem ik aan. En je gaat nog een mooi weekend tegemoet.

Joke, gefeliciteerd met je jarige 18-jarige kleindochter. Nu is ze echt volwassen, tenminste voor de wet. Het zijn natuurlijk nog kinderen, pubers, maar ja, ze mogen van alles nu. Leuk dat jullie in het weekend een feestje hebben. Onze kleinkinderen doen dat ook zo hoor, vooral voor hun vrienden. Very Happy
Geniet nog maar van die heerlijke nazomer, lekker fietsen. Ja, een e-bike vergt onderhoud, ik ken dat. Je accu opladen, banden nakijken. We fietsen niet meer zo veel, maar toch nog wel genoeg om te zorgen dat de fietsen tiptop blijven.
Mooi die koppel nijlganzen, zie je bij ons ook veel op de akkers en in de weilanden. Ze mogen niet afgeschoten worden.

Greet, wat verwen je ons weer met die prachtige foto's. Maandagavond, op weg van Uithoorn naar huis, zag ik ook de volle maan. op de snelweg kon ik natuurlijk niet stilstaan, dus heb er geen foto's van gemaakt. Dat kan ik met een gerust hart aan jou overlaten, dat zie ik, mooi hoor. Smile

We zijn vroeg klaar vandaag met de poets, zaten ook al vroeg aan de koffie. Er hoeft verder niet veel. Straks even naar Uithoorn voor mijn rechteroortje. Dat werkt niet goed, de batterij laadt niet goed op.
Verder niks bijzonders.
Fijn weekend voor iedereen.
bieslook in bloei
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2024 12:07:44    Onderwerp: Reageren met citaat

We zijn weer thuis!
De eerste was draait en kan zo buiten gehangen worden. Dan zijn de handdoeken zo droog en kunnen ze de kast in. Very Happy
Greet, want bijzonder en wat een voorrecht om zo elke keer te kunnen genieten van de maan. Mooie foto's heb je er van gemaakt.
Joke gefeliciteerd met je kleindochter. Ze mag nu met de vuist op tafel slaan. Of het wat helpt is een ander verhaal.

Sibille, het zal zeker schelen als je oortje weer goed werkt. Very Happy
Nu snel even een foto van het middelpunt boven Ede.

Nu de was ophangen en dan de boodschappen
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 21 Sep 2024 10:49:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Goidag

@ Joke
Wat een mooi plaatje van de Ridderspoor . Geniet van het feestje vandaag .

@ Sibilla

De bieslook ziet er heel mooi uit , gebruik je dit veel bij het eten bereiden ?

@ Hehety
En al weer gewend aan je ritme thuis ? Leuk dat jullie bij het middelpunt van Nederland zijn geweest , mooie foto , zo ook de foto van jullie samen .
Ik wens jullie een fijne dag .

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 21 Sep 2024 11:40:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag dames en heren.
Greet, van jou leren we, tenminste ik, veel over de namen van planten en kruiden als ze in bloei zijn. Dat kan ik zeker waarderen Very Happy
Vannacht goed geslapen en we werden pas om 9 uur wakker Embarassed
Eigen bed en die is niet zo hard als het logeerbed. Mijn heupbeenderen zijn mij er dankbaar voor om weer in ons eigen bed te slapen Smile Daarmee ik ook, want ik heb nu geen pijn meer aan mijn heupen als ik op mijn zij lig Laughing

Vanmiddag begin ik aan de foto's. Niet te lang, want we kunnen vandaag nog buiten zitten lezen. Morgen is het minder weer.
Nu nog een paar onbewerkte foto's.

De oude kerk in Ede

Begin van de truck rit voor verstandelijke beperkte. Wij zaten bij het raam aan tafel.

De violano. Half piano, half viool en het klonk erg mooi.

Nu gaan we aan tafel Very Happy

Overdijven is ook een kunst Laughing
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2024 09:25:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal!
Heel goed geslapen en ik ben er nog niet aan toe gekomen om de vakantiefoto's onder handen te nemen.
Geen nood, want Douwe had mij een paar weken geleden nog foto's gestuurd die ik goed kan gebruiken. Very Happy

Wat denken jullie van deze Slee. Ik weet nog wel dat ik, als kind mijn ogen uit keek als ik er een zag. Vooral een grote helder blauwe kleurige kan ik mij herinneren.

Maar deze rode vind ik ook erg mooi.
84 stukjes
https://www.jigidi.com/solve/2iimfn2o/dscf5293-daar-kon-je-mee-thuis-kom

Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2024 10:36:20    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Goeiemorgen allemaal. het belooft weer een mooie dag te worden. Gisteren liep het enigszins uit de hand bij ons. Eerst een koorrepetitie, met gebak vanwege een 50-jarig huwelijk. Daarna naar het tuincentrum voor bloemen voor het gelukkige echtpaar en voor mijn overleden nicht. Daar gaan we maandag afscheid van nemen. Daarna even naar de oudste dochter, bloemen wegbrengen en een cadeautje brengen bij mijn zwager. Hij is 20 jaar lid van ons koor, wij kregen allemaal een certificaat bij de lunch ll. Hij kon daar niet bij zijn omdat hij zijn demente vrouw, mijn schoonzus, moest zijn. We kwamen dus gisteren langs om het hem alsnog te geven. op zaterdag haalt hij zijn vrouw altijd een paar uurtjes naar huis, ze zaten lekker buiten. Mijn schoonzus herkent ons niet meer, maar voor mijn zwager was het wel fijn dat we kwamen. Bij thuiskomst belde mijn andere zwager. Hij was met mijn zus in het ziekenhuis geweest en zat nu aan de lunch bij zijn zoon in Mijdrecht. Of wij ook even kwamen, dan zou hij het uitleggen. Staan we op het punt weg te gaan, belt zoonlief uit Denemarken. Zij vieren de verjaardag van onze kleinzoon begin november. We gaan dus tickets boeken. Komen we in Mijdrecht, treffen we daar onze jongste dochter met 5 vriendinnen. Die hadden daar geluncht. Al met al een drukke dag, maar wel allemaal heel leuk.
We hebben verder maar niks meer gedaan. Oja, wel op de tv gekeken naar 80 jaar bevrijding, op tv Gld. Eerst vanuit Ede, daarna de Ginkelse Heide en ook vanuit Dieren. Het was wel heel indrukwekkend, vooral ook 's avonds de militaire wandeling vanuit Nijmegen naar Elst over de Waalbrug. Enfin, jullie kunnen het zelf bekijken op tv Gelderland.

@ Hehety, er gaat niks boven je eigen bed, dat bewijs je maar weer eens. Maar je had wel een leuke vakantie en je hebt er aardige foto's van gemaakt. De rest komt nog wel. En je was is inmiddels wel in de kast, denk ik. Very Happy Je puzzel van de 'slee' ga ik straks maken. Mijn schoonzoon had ook zo'n 'slee', een lichtblauwe. Een van mijn nichtjes is er mee getrouwd. Kortgeleden heeft hij hem toch maar verkocht, hij had er geen plaats meer voor en reed er ook niet meer zelf mee. Het was wel een leuke auto, iedereen keek er naar.

@ Greet, ik denk dat je in de war bent, Henny en Peter zijn naar het middelpunt geweest, in Ede. Daar is ook de foto van. Geeft niks, we genieten van jouw foto's, die je in alle rust maakt. Meestal vanaf je balkon, denk ik?

Ik ga tickets boeken en en bakkie koffie drinken. Volgens mij krijgen we straks ook nog bezoek. En we, voor het grootste deel ik, hebben de tuin opgeknapt. Van onkruid ontdaan. Dat was hard nodig, ik ergerde mij blauw aan al die ongewenste plantjes overal. Het ziet er nu een stuk beter uit, we gaan lekker buiten zitten.
Fijne zondag, geniet van deze dag.
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2024 11:27:08    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemiddag op deze zonnige zondagmiddag .

@ Hehety
Mooie foto's van jullie vakantie , wat een mooi orgel , dat jullie de truckers goed hoorde geloof ik graag bij het zien van de foto en prachtig om de Violano te zien , op Youtube heb ik er naar geluisterd , klinkt inderdaad heel mooi . Het was geen honger lijden tijdens het late breakfast Laughing

De foto's bewerken komt wel toch , ze lopen vast niet weg Laughing
Mooie puzzelfoto .

@ Sibilla
Druk familie dagje dus gisteren . Leuk vooruitzicht naar Denemarken .
Jij schreef : @ Greet, ik denk dat je in de war bent, Henny en Peter zijn naar het middelpunt geweest, in Ede. Daar is ook de foto van. Geeft niks, we genieten van jouw foto's, die je in alle rust maakt. Meestal vanaf je balkon, denk ik? Ik schreef bij de foto van Hehety : Leuk dat jullie bij het middelpunt van Nederland zijn geweest , mooie foto ,

Op die foto staat toch duidelijk op de kei het volgende geschreven : Middelpunt van Nederland ....... nee ik ben niet in de war Smile
####################
Een goudsbloem
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2024 11:34:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Greet, je hebt helemaal gelijk. Laughing Je zat goed met je reactie op de foto van het midden punt van Nederland.
Gelukkig kijken we niet zo nauw met namen. Als we maar weten wie of wat er bedoeld is of wordt. Very Happy
Sibille al geboekt? Het kan maar gedaan zijn. Dan heb je ee op geen omkijken naar Cool
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2024 17:28:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedeavond dames,

Hehety jullie leuke dagen gehad en het getroffen met het weer.
leuk die steen van het midden punt in Nederland en er staat een camera tasje op en een foto van jullie twee is leuk .
ook de violano is mooi zeg.
Zo wat een prachtige slee zo gaaf die rode Chevrolet ga die straks maken die puzzel.
Greet wat een een mooie witte poes zie ik en ook een mooie goudsbloem in het zonnetje.
Sibilla zo jij had echt een druk dagje Zaterdag en de hele familie wordt erbij gehaald.
Maar wat leuk dat jullie in november naar Denemarken gaan en vast de tickets
al besteld.
Het was erg gezellig zaterdag met de verjaardag van onze kleindochter
en vandaag een dagje naar Heusden geweest was er erg druk maar wel gezellig.

Fijne avond
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2024 17:41:39    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Zo, de zondag is ook weer voorbij. Het miezert hier nu een beetje, bij jullie ook, vermoed ik.

@ Hoi Greet, ik dacht dat jij dacht dat die foto van het middelpunt van mij kwam. Vergissing mijnerzijds dus.
De goudsbloemen doen het nog goed bij jou, ze beginnen hier wat bruin te worden, te verleppen.

@ Joke, leuke dag gehad gisteren, je kleindochter was echt jarig dus.
Heusden ken ik wel, leuk stadje, je foto's spreken ook boekdelen.

De tickets zijn binnen, zoon is op de hoogte. Moet ik wel nog mijn oudste kleindochter inlichten dat we helaas niet bij haar verjaardag kunnen zijn. We vliegen al op 31 oktober, ze verjaart 1 november. Dat is altijd het lastige: 1/11, 4/11 en 7/11. De Deen is de 4e jarig, die verjaardag zit net overal tussenin.
Vervelend vind ik het wel dat we niet op haar verjaardag aanwezig zijn, dat blijft een dilemma. Ze zal er n iet mee zitten, maar toch. Ze wordt 24.

Mensen we gaan aan de avondkoffie, met zelfgebakken appeltaart.
Terug naar boven

Geplaatst: 22 Sep 2024 17:41:39    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 104, 105, 106  Volgende
Pagina 17 van 106

Ga naar: