doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 31, 32, 33  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joke

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 11:04:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Henny dat ziet er mooi uit hoor en bij Topparken is het zeker goed hoor wij zijn ook vaak met die parken weg geweest.
Leuk die plaatjes je hebt het echt helemaal door.

😅😊
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 22 Aug 2024 11:04:36    Onderwerp:

Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 11:07:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 11:20:13    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Goeiemiddag alweer.
Zo, wat grappig Greet, die torenvalkjes op je balkon. Geinig filmpje.
Ja, idd, dit forum is makkelijker dan het vorige. Al ben ik hartstikke blij met je tips, daar had ik zelf toch langer over gedaan. Je bent net zo'n handige digidee•r als mijn Nijmeegse vriendin IneMaartje. Die zocht ook net zo lang tot ze de oplossing had gevonden. Nu kan ik ook filmpjes plaatsen, leuk hoor.

Henny, je hebt het door met de foto's, leuk hè. Jullie gaan in september weer een weekje de hort op, groot gelijk. Ziet er goed uit, dat huisje. Misschien gaan wij ook nog in september een weekje weg, da staat nog niet vast. We krijgen ook ene nieuw raam plus kozijn in de woonkamer, dus ja, als dat in september valt kunnen we niet weg. Nou ja, we gaan toch ook eind oktober, begin november naar Denemarken (denk ik).

Bij jullie zijn de scholen ook nog niet begonnen, Joke. Jullie vallen onder dezelfde regio als bij ons. Volgens mij beginnen die volgende week weer.
Ja, wij hebben voor altijd vakantie. IneMaartje schreef er ooit een verhaaltje over. Dat is helaas verloren gegaan met de overstap naar een andere site. Dan ben je alles kwijt. Niet zo heel erg, maar soms wel lastig.
Jullie zijn naar Wijk bij Duurstede geweest, dat is inderdaad een leuk plaatsje.

Wij hebben weer gesport vandaag en ik heb daarvóór fysio voor mijn nek. Tijdens het sporten kwam ik een 'collega' van Zuiderhof tegen, die moet vanwege haar knie ook komen sporten. het advies was op donderdag van 08.00 tot 09.00 uur. Dat is een kleine groep en ja, daar sporten wij dus ook. Ze vertelde me, dat ze in ZH bewondering hadden voor mijn inzet, gezien mijn leeftijd. Nu begrijpt ze dat wel: ze zag me sporten. Nou ja, ik houd het bij, het is niet mijn hobby maar wel goed voor mijn lijf. Very Happy

De koffie is op, de douche gedaan en de was opgevouwen. Nu wat andere kleine dingetjes, de kaboutertjes zitten op hun kontjes, die doen niks voor me. Laughing
Terug naar boven
Douwe

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 11:37:56    Onderwerp: Reageren met citaat

En ik ben er ook weer...
Heb alleen nog een opmerking over de indeling.. (meld het elders ook nog wel ff) Mijn idee zou het zo moeten zijn dat de nieuwste pagina vooraan komt de staan.

Ook zal wel proberen om de oude routine weer op te pakken.
Alleen jammer dat er zoveel advertenties geplaatst worden.
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 12:04:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Douwe leuk om jou hier ook te zien.
en weet nog dat jij jaren geleden een ooievaar of blauwe reiger hebt gehad in de tuin.
Henny dan zitten jullie tussen de bossen en je kan daar veel kanten uit in Otterlo heb je ook een mooi museum om te bezoeken.
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 12:41:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Douwe schreef:

Alleen jammer dat er zoveel advertenties geplaatst worden.

Advertenties Question Ik heb hier nog geen advertentie gezien .

Misschien heb je hier iets aan als je met Chrome werkt.

Wijzig je site-instellingen om opdringerige of misleidende advertenties te voorkomen.
Open Chrome op je computer.
Klik rechtsboven op Meer Instellingen. Privacy en beveiliging.
Klik op Site-instellingen Aanvullende contentinstellingen. Opdringerige advertenties.
Selecteer de gewenste optie als standaardinstelling.[i]
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 13:21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Hee Douwe. Fijn je weer te zien op nu deze site. Weet jij een van de adressen van de dames van het Winkeltje? Nicolaas heeft het bedje al gespreid van het Winkeltje. Ze hoeven alleen in te stappen. Als jij ze daarop kunt attenderen, graag 😀👍🍷
Terug naar boven
Greet.W

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 14:25:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Henny schreef:
Hee Douwe. Fijn je weer te zien op nu deze site. Weet jij een van de adressen van de dames van het Winkeltje? Nicolaas heeft het bedje al gespreid van het Winkeltje. Ze hoeven alleen in te stappen. Als jij ze daarop kunt attenderen, graag 😀👍🍷

Het winkeltje gaat op facebook verder .
Een vriendin van mij heeft facebook en Annelies staat bij haar vrienden , zij heeft haar vorige week een berichtje gestuurd namens mij en ik had die vraag van Nicolaas gekregen ,dat het forum de lucht uit was en gisteren
heeft ze een berichtje gestuurd dat er een doorstart is , zij kreeg dus als antwoord dat ze hebben besloten om bij Rina gaat winkelen te blijven .
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 15:55:01    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Hallootjes,
Douwe, leuk dat je weer langskomt. Ja, die advertenties zijn irritant, ik had ze ook. heb nu de tip van Greet gebruikt en hoop dat ze nu wegblijven.

Hehety, ik bezoek het winkeltje niet, dat kost me teveel tijd om alles te lezen. Ik houd het bij de coffeecorner en facebook, dat is mij voldoende. Maar wel heel leuk dat zowel Douwe als Keesvi de coffeecorner weten te vinden; vind ik wel gezellig. Dan wordt het niet zo'n vrouwenclubje.

Ik had via De Drogist theeakjes voor Blaas en nieren besteld, 10 doosjes. Dan wordt het gratis bezorgd, ze zijn ook bestemd voor mijn zwager. Ze zouden tussen 14.20 en 16.20 uur komen en we waren gewoon thuis. Krijg ik op mijn email te lezen dat ze helaas geen gehoor kregen en het pakje bij de buren hadden achtergelaten! Terwijl we gewoon thuis waren, niks postbode aan de deur! Ik heb het pakje opgehaald en meteen een boze mail teruggestuurd, want dit is belachelijk. We waren thuis, er kwam niemand aan de deur, we waren vanaf de straat gewoon zichtbaar. ik kan me daar heel boos over maken, al heeft dat weinig zin natuurlijk. Dat weet ik ook wel. Enfin, mijn eega heeft twee doosjes bij zijn zus gebracht voor haar man. Die heeft nierklachten en de thee helpt goed. Wil heeft er ook baat bij.

Wat eten jullie vanavond? Voor ons drieën heb ik bietjes geraspt, Wil schilt er aardappelen bij en ik heb kipschnitzels. Chocoladevla toe. De heren hebben repetitie, vanavond heb ik het rijk alleen.
Fijne avond allemaal, tot morgen.

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 16:55:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 16:56:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 17:02:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is balen zeg als je thuis ben en dan bij de buren afgeven Sibilla
het is niet leuk misschien de bel niet gehoord!
Greet een goede tip want ik had ook behoorlijk last van die advertenties en ook gelijk op de computer aan gepast ook op mobiel veranderd .
Ja het winkeltje van Rina is leeg er deden toch best veel vrouwen aan mee.
Wens jullie een....

Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 18:57:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo allemaal

Ik ben ook weer van de partij, voornamelijhk voor de puzzeltjes en zag er al 1 staan met veldbloemen.
Leukkkkkkkkkkkkkkk, ga ik morgen weeer aan beginnen.

Leuk jullie allemaal weer te zien, al schrijf ik zelf hier niet veel, ik lees jullie wel graag.
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2024 08:28:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag is Greet jarig en wens je een gezellige dag.

Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2024 10:12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan gaan we hier mee beginnen.
Greet, gefeliciteerd en dat we nog heel lang van jouw praatjes en plaatjes mogen genieten en zieker ook van het advies dat je vaak geeft Very Happy

Terug naar boven

Geplaatst: 23 Aug 2024 10:12:48    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 3 van 33

Ga naar: