50plusser/ouderenforum doorstart
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Voordeelpasjes voor senioren

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Consumentenzaken en gezondheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kees

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2025 23:11:16    Onderwerp: Voordeelpasjes voor senioren Reageren met citaat

Al ver voor mijn pensionering bestonden er kortingssystemen voor 65-plussers. Ik had me daar nooit zo in verdiept maar als rechtgeaard Nederlander leken me dergelijke voordeeltjes natuurlijk wel aantrekkelijk. Dus een seniorenvoordeelpas aangeschaft en dan krijg je een pasje en mailings over allerlei aanbiedingen. Dat pasje kost € 40,00 op tien cent na en een jaar later bleek ik niets bespaard te hebben en was netto dus dat geld armer. Het kostte wat moeite maar ik heb die seniorenvoordeelpas maar opgezegd.

Misschien heb ik iets verkeerd gedaan of niet goed gezocht. Heel veel van de aangeboden producten en diensten heb ik sowieso niet nodig of wil ik domweg niet en een aantal andere leveren ook zonder dat pasje dezelfde korting op. Kortom heb ik een best stevig bedrag betaald om me (ten overvloede) af en toe met een e-mailtje te laten informeren over producten en diensten die ik niet nodig had of waar ik anderszins geen belangstelling voor had.

Het zal wel legaal zijn maar ik vind het eerlijk gezegd een vorm van oplichting. Hebben jullie dergelijke of misschien betere ervaringen met kortingsregelingen voor senioren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 17 Mei 2025 23:11:16    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Consumentenzaken en gezondheid Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: