Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Patrick 1
|
Geplaatst: 19 Aug 2021 20:20:55 Onderwerp: Feyenoord - elfsborg...... |
|
|
Lekker man!!!! Wat een heerlijke frisse ploeg....nu na 1 uur al 5-0 ..... |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Aug 2021 20:20:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Vakkie RR
|
Geplaatst: 19 Aug 2021 20:22:21 Onderwerp: |
|
|
Weet niet wat ik allemaal zie haha. Zo lang moeten wachten op normaal aantrekkelijk voetbal! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patrick 1
|
Geplaatst: 19 Aug 2021 20:56:11 Onderwerp: |
|
|
Nou idd....jammer van dat foutje van bijlow. Maar wat een verschil met het advocaat feyenoord. En met minimale middelen. Hopen dT er nu geïnvesteerd kan worden in een spits....en wellicht diemers en antonnuci plus geld ruilen voor veerman. En dost als diepe spits. Ik zag dat conteh verhuurd is aan een duitse 2e klasse. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Den Site Admin
|
Geplaatst: 19 Aug 2021 22:10:18 Onderwerp: |
|
|
@Patrick
Laat Dost maar zitten. Dat is typisch zo'n v Geel aankoop die weer niet doorverkoopbaar is. En voor Veerman hebben we die Noor al. |
|
Terug naar boven |
|
 |
REDNECK
|
Geplaatst: 21 Aug 2021 17:04:00 Onderwerp: |
|
|
Heerlijk hoor, ik kan me niet heugen dat ik Feyenoord zo goed heb zien spelen en met zoveel inzet!
Meestal beginnen we ook altijd slap aan de 2e helft, maar nu zitten we er meteen weer bovenop en scoren we zelf!
Kinderachtige rode kaart voor Bijlow die sowieso nog 2 wel rode kaarten had kunnen geven aan Elfsborg.
Slechte scheids die heel laf een overtreding bestrafte met een gele kaart voor beide spelers.
Nog kinderachtiger zijn de heren van VI die zwaar gefrustreerd en wanhopig hun vriendje Advocaat proberen te beschermen..... _________________ The badge on the front is bigger than the name on the back |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patrick 1
|
Geplaatst: 26 Aug 2021 20:19:24 Onderwerp: Tja dit was weer ouderwets slecht zeg.... |
|
|
Ja als ze geen druk zetten worden ze kwetsbaar. Ik vind die keeper positioneel zeer matig....die pakt geen punten voor je.... |
|
Terug naar boven |
|
 |
REDNECK
|
Geplaatst: 27 Aug 2021 18:26:39 Onderwerp: |
|
|
De wedstrijd van gisteren kunnen we iig weer toevoegen aan de lange lijst van vernederende Europese uitwedstrijden.
Viel me echt tegen, had verwacht dat we verder waren. Gewoon zakelijk met 0 - 2 naar huis tegen zo'n amateurploeg is dan toch weer teveel gevraagd.
Als we niet 100% geven kunnen we nog steeds van iedere ploeg verliezen.
Overigens hadden we bij een 2 - 1 achterstand wel een pingel moeten hebben. _________________ The badge on the front is bigger than the name on the back |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jerry
|
Geplaatst: 28 Aug 2021 07:17:53 Onderwerp: |
|
|
Het was gewoon slecht tegen een elftal van lik me vessie. Hopelijk kan er nog wat goede spelers bijkomen maar geen viergever, dat is echt 100 keer niks |
|
Terug naar boven |
|
 |
|