Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Vakkie RR
|
Geplaatst: 12 Aug 2021 20:10:45 Onderwerp: Feyenoord - Luzern |
|
|
Het ongelijk van Advocaat?
Er zijn voorlopig maar 2 vaste andere spelers bij en nu kunnen ze wel aanvallend spelen?
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Aug 2021 20:10:45 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Den Site Admin
|
Geplaatst: 12 Aug 2021 23:05:43 Onderwerp: |
|
|
Advocaat had in het eerste jaar gelijk om voor zekerheid te kiezen maar hij is wel veel te lang in dat stramien blijven hangen. Het komt toch elke keer weer terug: Dick is geen trainer die lekker gaat bouwen en denkt "goh ik gooi er eens een jeugdspeler in plaats van Fer" |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vakkie RR
|
Geplaatst: 13 Aug 2021 12:12:01 Onderwerp: |
|
|
den schreef: | Advocaat had in het eerste jaar gelijk om voor zekerheid te kiezen maar hij is wel veel te lang in dat stramien blijven hangen. Het komt toch elke keer weer terug: Dick is geen trainer die lekker gaat bouwen en denkt "goh ik gooi er eens een jeugdspeler in plaats van Fer" |
Klopt er was geen zelfvertrouwen. Maar er is dus nooit 'n intentie geweest van Advocaat om aanvallend te spelen.
Denk zelf dat hij dat ook niet kan, kijk maar naar zijn geschiedenis. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jerry
|
Geplaatst: 28 Aug 2021 07:14:52 Onderwerp: |
|
|
Vakkie RR schreef: | den schreef: | Advocaat had in het eerste jaar gelijk om voor zekerheid te kiezen maar hij is wel veel te lang in dat stramien blijven hangen. Het komt toch elke keer weer terug: Dick is geen trainer die lekker gaat bouwen en denkt "goh ik gooi er eens een jeugdspeler in plaats van Fer" |
Klopt er was geen zelfvertrouwen. Maar er is dus nooit 'n intentie geweest van Advocaat om aanvallend te spelen.
Denk zelf dat hij dat ook niet kan, kijk maar naar zijn geschiedenis. |
Advocaat bouwt altijd zekerheden in en laat zijn ploegen altijd vanuit de verdediging spelen, denkt zelden aanvallend. Wat een verademing is dan slot |
|
Terug naar boven |
|
 |
|