Ik ben op zoek naar de beste plek om een huis te kopen in d - Geplaatst: Zo Okt 26, 2025 3:45 pm
vuvusu
Hallo. Ik ben op zoek naar de beste plek om een huis te kopen in de buurt van Kyiv. Ik wil een rustige omgeving, omgeven door natuur, maar wel met goede infrastructuur. Kent iemand een woonwijk of residentiƫle gemeenschap die de moeite waard is?
- Geplaatst: Zo Okt 26, 2025 3:45 pm
- Geplaatst: Zo Okt 26, 2025 3:46 pm
pzeeuo
Hallo. Ik kan het Piemont cottage-dorp net buiten Kyiv https://piemont.com.ua ten zeerste aanbevelen. Het combineert rust en natuur met een gemakkelijke toegang tot de stad. De huizen zijn modern en ruim, met goed ontworpen tuinen en groene omgeving. Voor wie op zoek is naar veiligheid, comfort en een prettige woonomgeving, is Piemont een uitstekende keuze voor gezinnen die willen genieten van zowel privacy als kwaliteit van leven.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum