Rainy Day
Rainy Day Stijl

Rainy Day Forumindex -> Test Forum 1 -> Ik ben op zoek naar de beste plek om een huis te kopen in d
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
  Bericht Ik ben op zoek naar de beste plek om een huis te kopen in d - Geplaatst: Zo Okt 26, 2025 3:45 pm Reageren met citaat  
vuvusu

Hallo. Ik ben op zoek naar de beste plek om een huis te kopen in de buurt van Kyiv. Ik wil een rustige omgeving, omgeven door natuur, maar wel met goede infrastructuur. Kent iemand een woonwijk of residentiƫle gemeenschap die de moeite waard is?

Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

- Geplaatst: Zo Okt 26, 2025 3:45 pm  

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: Zo Okt 26, 2025 3:46 pm Reageren met citaat  
pzeeuo

Hallo. Ik kan het Piemont cottage-dorp net buiten Kyiv https://piemont.com.ua ten zeerste aanbevelen. Het combineert rust en natuur met een gemakkelijke toegang tot de stad. De huizen zijn modern en ruim, met goed ontworpen tuinen en groene omgeving. Voor wie op zoek is naar veiligheid, comfort en een prettige woonomgeving, is Piemont een uitstekende keuze voor gezinnen die willen genieten van zowel privacy als kwaliteit van leven.

Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

Rainy Day Forumindex -> Test Forum 1 -> Ik ben op zoek naar de beste plek om een huis te kopen in d Tijden zijn in GMT  
Pagina 1 van 1