Rainy Day
Rainy Day Stijl

Rainy Day Forumindex -> Test Forum 1 -> Waar kan ik een hoesje met een bijzondere print vinden als c
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
  Bericht Waar kan ik een hoesje met een bijzondere print vinden als c - Geplaatst: Ma Sep 07, 2026 8:43 am Reageren met citaat  
YmilStern

Ik zoek een smartphonehoesje voor een vriend(in) voor de feestdagen, maar ik wil iets echt cools en unieks vinden, niet de standaard afbeeldingen van online winkels. Kun je betrouwbare winkels of kunstenaars aanbevelen waar ik een origineel ontwerp of een kunstwerk op maat kan bestellen?

Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

- Geplaatst: Ma Sep 07, 2026 8:43 am  

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: Ma Sep 07, 2026 9:42 am Reageren met citaat  
AxelNiestlé

Met een telefoonhoesje kun je echt afwijken van de standaardafbeeldingen. Je kunt bijvoorbeeld een illustratie bestellen van een foto, een tekening in de stijl van een favoriete film of game, een afbeelding van een huisdier, of een ontwerp dat verbonden is met een gedeelde herinnering. Dan is het niet zomaar een mooi telefoonhoesje, maar een product dat echt speciaal voor die persoon is gemaakt.
Ik heb zelfs mensen gezien die hun eigen ontwerpen op telefoonhoesjes lieten drukken – dat is best bijzonder.

Terug naar boven  

Bericht  - Geplaatst: Do Sep 10, 2026 4:20 pm Reageren met citaat  
wusrif

Het is geen pretje om duizenden identieke hoesjes uit China te moeten uitzoeken. Daarom zijn we overgestapt op hoesjes maken van MDL. Je kunt vrijwel elk ontwerp kiezen, van een coole illustratie van je favoriete artiest tot je eigen schets. Ook persoonlijke foto's, leuke teksten of een ontwerp dat helemaal bij je stijl past zijn mogelijk. Zo krijg je een hoogwaardig en duurzaam hoesje met een heldere, kleurrijke print dat perfect is als cadeau.

Terug naar boven  

Rainy Day Forumindex -> Test Forum 1 -> Waar kan ik een hoesje met een bijzondere print vinden als c Tijden zijn in GMT  
Pagina 1 van 1