Rainy Day
Rainy Day Stijl

Rainy Day Forumindex -> Test Forum 1 -> Kunt u mij vertellen hoe CS2 skin roulette werkt?
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
  Bericht Kunt u mij vertellen hoe CS2 skin roulette werkt? - Geplaatst: Ma Jun 02, 2025 4:07 pm Reageren met citaat  
KneraOzhpri

Kunt u mij vertellen hoe CS2 skin roulette werkt?

Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

- Geplaatst: Ma Jun 02, 2025 4:07 pm  

Terug naar boven  

Bericht Kunt u mij vertellen hoe CS2 skin roulette werkt? - Geplaatst: Ma Jun 02, 2025 4:10 pm Reageren met citaat  
KneraOzhpri

CS2 skin roulette werkt eigenlijk vrij simpel. In plaats van nummers zoals bij een klassieke roulette, gebruikt CSGOEmpire symbolen: T (Terrorist), CT (Counter-Terrorist) en Dice. Je zet je skins of munten in op één van deze uitkomsten. Als je goed gokt, win je 2x je inzet bij T of CT, en maar liefst 14x bij Dice – al is die kans natuurlijk kleiner.
Als je een voorsprong wilt bij het starten, kun je de csgoempire referral code gebruiken, zo ontvang je gratis munten om meteen in actie te komen en de spellen zelf te ervaren. Het leuke is dat de communitychat daar altijd actief is, ook veel Nederlanders!

Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

Rainy Day Forumindex -> Test Forum 1 -> Kunt u mij vertellen hoe CS2 skin roulette werkt? Tijden zijn in GMT  
Pagina 1 van 1