satfirmware.com

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Rebox re-4000 HD

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    satfirmware.com Forumindex -> Alle Fortis modellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jo

BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 16:23:39    Onderwerp: Rebox re-4000 HD Reageren met citaat

Hallo, een vraagje.
Heb sinds 2 weken deze Rebox 4000 in bezit en vraag me af als ik de orginele software voor de conax kaartlezer vervang door de octagon software, de canal+ kaart in dit slot ook goed wordt gelezen en zijn maandelijkse updates krijgt.
Verder wil ik graag weten of ik deze software met een usb naar nullmodem kabel via de laptop naar de ontvanger kan sturen, of dat hiervoor nog extra componenten nodig zijn.
Met vr. groet, Jo

Geplaatst: 10 Okt 2010 16:23:39    Onderwerp:

Terug naar boven
geertvandoorn141157
Site Admin

BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 17:05:15    Onderwerp: Re: Rebox re-4000 HD Reageren met citaat

jo schreef:
Hallo, een vraagje.
Heb sinds 2 weken deze Rebox 4000 in bezit en vraag me af als ik de orginele software voor de conax kaartlezer vervang door de octagon software, de canal+ kaart in dit slot ook goed wordt gelezen en zijn maandelijkse updates krijgt.
Verder wil ik graag weten of ik deze software met een usb naar nullmodem kabel via de laptop naar de ontvanger kan sturen, of dat hiervoor nog extra componenten nodig zijn.
Met vr. groet, Jo

Hoi Jo
Bij mij staat ook Octagon firmware in de box 4000 hier door kan ik de interne kaartlezer gebruiken (kaart moet dan op de kop dus met de chip naar beneden).
Ik mag aannemen dat ik elke maand de CD-update binnen krijg want hij zit er al maanden in. 1 a 2x in de maand krijg ik een GECODEERDE ZENDER in beeld. Ik laat de Rebox aanstaan en trek de kaart er uit. Wacht 5 a 10 seconden en het weer ok.
Bij Rebox hebben ze de interne kaartlezer uit geschakeld en de plugin optie weg gelaten anders kwam er geen CD goedkeuring op de Rebox 4000. Met de Octagon firmware heb je dat alles wel gewoon. Op m'n site staat alles keurig uitgelegd onder het kopje Andere Firmware.

http://www7.zippyshare.com/v/89054306/file.html
Dit is de download link waar je het programma kunt downloaden dat je nodig heb om andere firmware in je 4000 wil zetten.

Als er nog vragen zijn stel ze gerust.

mvg. Geert

PS dit is v4.2 van dat programma.
Ik heb ook v3.7 die wert bij beter.
Sony DAV-F200
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
geertvandoorn141157
Site Admin

BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 18:03:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Jo.
Ik heb begrepen dat jij ook een Dreambox heb? Zoja dan is dit misschien een leuke link voor je. http://www.bernyr.de/ met dank aan Kezza.
mvg. Geert
Sony DAV-F200
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    satfirmware.com Forumindex -> Alle Fortis modellen Tijden zijn in GMT - 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: