Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jacobus
|
Geplaatst: 17 Okt 2010 13:22:02 Onderwerp: Bootloader Rebox 9000 |
|
|
Ik ben dom en heb een Rebox 9000 gekocht.
Door de vele ergerlijke storingen geprobeerd om andere firmware te plaatsten d.m.v. Maxi U-boot uit AAF Recovery Tool.
Hierdoor is het onmogelijk om bootloader 1.23 van Rebox op de geadviseerde manier (o.a. Porter) te installeren.
Heeft iemand een oplossing? Kan dit met een Hex editor en hoe? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 17 Okt 2010 13:22:02 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
geertvandoorn141157 Site Admin
|
Geplaatst: 17 Okt 2010 13:29:29 Onderwerp: Boot Loader |
|
|
Ik heb een box 4000 zoals je weet. Na wat proberen met andere resellers fw. stnd bij mij plots een andere Boot-Loader in de box. Het is alweer even geleden maar ik dacht dat het met de Fortis fw. was. Misschien kun je dat ook proberen, en dan weer terug naar de Rebox fw. Het is maar een idee. En anders hopen dat iemand anders een oplossing weet. Ga nog wel even voor je zoeken.
mvg. Geert
ps. met welke AAF versie ben je dat aan het proberen geweest. Als het de nieuwste is zou ik versie 3.7 proberen. _________________ Octagon Firmware werkt prima!
Samsung Story 1TB HDD
Sony Bravia LCD TV
Sony DAV-F200 |
|
Terug naar boven |
|
|
Jacobus
|
Geplaatst: 17 Okt 2010 13:34:57 Onderwerp: Re: Boot Loader |
|
|
geertvandoorn141157 schreef: | Misschien kun je dat ook proberen, en dan weer terug naar de Rebox fw. Het is maar een idee. En anders hopen dat iemand anders een oplossing weet. Ga nog wel even voor je zoeken.
mvg. Geert
ps. met welke AAF versie ben je dat aan het proberen geweest. Als het de nieuwste is zou ik versie 3.7 proberen. |
Het gaat mij om de bootloader, ik kan de walm van Rebox eigenlijk niet meer luchten of zien.
Ik heb al diverse fw geprobeerd maar bootloader 1.21 bleef steeds actief.
De reacties van de verschillende AAF versies zijn mij bekend. |
|
Terug naar boven |
|
|
geertvandoorn141157 Site Admin
|
Geplaatst: 6 Nov 2010 14:04:22 Onderwerp: |
|
|
Probeer de fw. van Fortis eens. Als ik me niet vergis heb met fw.van Fortis boot-loader 2.23 in de 4000 gekregen. Vraag me niet hoe het allemaal kan.
Ik was met de fw. van Fortis aan het klooien en sinds die tijd kan ik Maxi-boot install niet meer in m'n box krijgen. Ik heb de box pas na een dag weer aan de praat gekregen. (moeders boos) Wel met boot-loader 2.23 en dat eerst niet zo. _________________ Octagon Firmware werkt prima!
Samsung Story 1TB HDD
Sony Bravia LCD TV
Sony DAV-F200 |
|
Terug naar boven |
|
|
|