Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
giovani
|
Geplaatst: 11 Nov 2010 14:59:55 Onderwerp: rebox 4000 softcam |
|
|
graag had ik geweten of de rebox ook werkt met softcam om de keys zelf in te voeren zodat ik bijv. gratis kan kijken naar canaal digitaal zonder kaart of heb ik dit verkeerd alle tips zijn welkom momenteel staat mijn rebox nog origineel met tvv kaart en module |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 11 Nov 2010 14:59:55 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
geertvandoorn141157 Site Admin
|
Geplaatst: 11 Nov 2010 17:15:27 Onderwerp: |
|
|
Dan moet je eerst de originele firmware vervangen door de firmware van een andere reseller. Ik draai op mijn box 4000 die van Octagon. Octagon is ook sneller met het uitbrengen van nieuwe versies. Het is met andere resellers firmware ook mogelijk om plugins te draaien. Even kijken op m'n site www.satfirmware.com kun je alle info vinden.
mvg. Geert _________________ Octagon Firmware werkt prima!
Samsung Story 1TB HDD
Sony Bravia LCD TV
Sony DAV-F200 |
|
Terug naar boven |
|
|
giovani
|
Geplaatst: 12 Nov 2010 11:31:30 Onderwerp: |
|
|
geertvandoorn141157 schreef: | Dan moet je eerst de originele firmware vervangen door de firmware van een andere reseller. Ik draai op mijn box 4000 die van Octagon. Octagon is ook sneller met het uitbrengen van nieuwe versies. Het is met andere resellers firmware ook mogelijk om plugins te draaien. Even kijken op m'n site www.satfirmware.com kun je alle info vinden.
mvg. Geert |
dank u heb op uw site inderdaad alles gevonden maar zou je ook kunnen zeggen hoe ik dit allemaal moet instellen om zonder kaart alles te kunnen ontvangen
mvg giovani |
|
Terug naar boven |
|
|
geertvandoorn141157 Site Admin
|
Geplaatst: 12 Nov 2010 12:22:32 Onderwerp: |
|
|
Als je de Octafon firmware in je box heb zitten kun je de CD-kaart in de internekaartlezer stoppen. Hij moet dan op de kop dus met de chip naar beneden in de internekaartlezer geplaatst worden. De internekaartlezer werkt met de Octagon firmware ook zonder plugins.
Ik krijg nu misschien 1 a 2 x in de 2 maanden een keer GECODEERDE ZENDER. Ik haal de CD-kaart eruit wacht een kleine 10 sec. en stop hem weer terug. Dan is het weer voor een tijd over.
De instellingen kun je vinden op diversen forums.
Onderandere:
www.minicat.tv
http://www.aaf-board.com/
http://www.octagonfunclub.net/
mvg. Geert _________________ Octagon Firmware werkt prima!
Samsung Story 1TB HDD
Sony Bravia LCD TV
Sony DAV-F200 |
|
Terug naar boven |
|
|
|