Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
sathopper
|
Geplaatst: 8 Okt 2010 17:32:50 Onderwerp: Nieuw LID |
|
|
Vanwege de perikelen op Sat4all zal ik in het vervolg alle nieuwe ontwikkelingen die ik tegenkom hier melden en niet meer op Sat4all.
gr.
Sathopper |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 8 Okt 2010 17:32:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
geertvandoorn141157 Site Admin
|
Geplaatst: 8 Okt 2010 17:52:14 Onderwerp: Welkom |
|
|
Sathopper dit doet me meer dan goed :D
WELKOM
gr. Geert |
|
Terug naar boven |
|
|
kezza
|
Geplaatst: 10 Okt 2010 17:04:01 Onderwerp: |
|
|
Thanks Sathopper,
Beetje zielig wat er op Sat4all met, een enthousiaste, Geert gebeurt is.
Laten we er met z'n allen een mooie site van maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 10 Okt 2010 17:11:58 Onderwerp: verbannen |
|
|
Leuk jongens dat jullie me hebben gevonden. Ik zou zeggen zeg het voort.
mvg. Geert _________________ Octagon Firmware werkt prima!
Samsung Story 1TB HDD
Sony Bravia LCD TV
Sony DAV-F200 |
|
Terug naar boven |
|
|
Jacobus
|
Geplaatst: 17 Okt 2010 13:08:19 Onderwerp: Re: Nieuw LID |
|
|
sathopper schreef: | Vanwege de perikelen op Sat4all zal ik in het vervolg alle nieuwe ontwikkelingen die ik tegenkom hier melden en niet meer op Sat4all.
gr.
Sathopper |
Dit is een begrijpelijke reactie, betreffend forum is tendentieus, een mannetje met een umlaut, ook wel genoemd "tante Truus" is structureel bezig met de heiligverklaring van de Rotbox.
Hier ergerden zich velen aan en velen verlieten inmiddels het forum.
Schandalig dat Geert als een kleine jongen in de hoek werd gezet door een moderator die het prototype is van een Belgenmop! Het wordt tijd dat dit manneke op z'n vingers wordt getikt en van het forum wordt verwijderd.
Dank je wel Sathopper dat je partij trekt voor Geert. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jürgen
|
Geplaatst: 17 Okt 2010 14:04:04 Onderwerp: Re: Nieuw LID |
|
|
[quote="Jacobus]
Dit is een begrijpelijke reactie, betreffend forum is tendentieus, een mannetje met een umlaut, ook wel genoemd "tante Truus" is structureel bezig met de heiligverklaring van de Rotbox.
Hier ergerden zich velen aan en velen verlieten inmiddels het forum.
Schandalig dat Geert als een kleine jongen in de hoek werd gezet door een moderator die het prototype is van een Belgenmop! Het wordt tijd dat dit manneke op z'n vingers wordt getikt en van het forum wordt verwijderd.
Dank je wel Sathopper dat je partij trekt voor Geert.[/quote]
Schandalig deze reactie, ik ben geen tante en heb ook geen breiwerk bij Rebox. Mijn Rebox geeft nooit problemen en dat is bewezen en als ik geen problemen met mijn Reboxbreiwerk heb wil dat nog niet zeggen dat iedereen problemen heeft met de meneren van Rebox. Het is ook niet bewezen dat Rebox mij breiwol kado geeft. En die Belgische meneer Mop helpt mij altijd dus wil ik daar geen woord verkeerd over horen, anders steek ik je met mijn breipen onder water! Belgische mannekes zijn ook meneerkes! En als ik niet 10 keer per jaar met mijn bankgenote en de caravan op vakantie ging zou ik ook moderator worden zodat ik de Rebox nog heiliger kan verklaren. Ik verveel me rot en heb nu al bijna 3000 berichten getypt naast mijn partner op de bank en ik ben bijna kampioen en moderator en schaam me daar niet voor. Mag ik me alsjeblieft 3000 keer uiten?! Dit wilde ik even kwijt! |
|
Terug naar boven |
|
|
Jacobus
|
Geplaatst: 17 Okt 2010 14:30:07 Onderwerp: Re: Nieuw LID |
|
|
Jürgen schreef: |
Schandalig deze reactie, ik ben geen tante en heb ook geen breiwerk bij Rebox. Mijn Rebox geeft nooit problemen en dat is bewezen en als ik geen problemen met mijn Reboxbreiwerk heb wil dat nog niet zeggen dat iedereen problemen heeft met de meneren van Rebox. Het is ook niet bewezen dat Rebox mij breiwol kado geeft. En die Belgische meneer Mop helpt mij altijd dus wil ik daar geen woord verkeerd over horen, anders steek ik je met mijn breipen onder water! Belgische mannekes zijn ook meneerkes! En als ik niet 10 keer per jaar met mijn bankgenote en de caravan op vakantie ging zou ik ook moderator worden zodat ik de Rebox nog heiliger kan verklaren. Ik verveel me rot en heb nu al bijna 3000 berichten getypt naast mijn partner op de bank en ik ben bijna kampioen en moderator en schaam me daar niet voor. Mag ik me alsjeblieft 3000 keer uiten?! Dit wilde ik even kwijt! |
De Belgische MopModerator van een Brei4All forum kreeg een aanrijding met een Nederlands mens. De Nederlander adviseerde om de deuk via de uitlaat eruit te blazen.
De Belg blies zich een rotbox patat met stoofvlees maar het hielp niks. Rijkswacht erbij: "Maar manneke dat blazen helpt niks, ge hebt alle ramen openstaan." |
|
Terug naar boven |
|
|
SRNA513006
|
Geplaatst: 9 Dec 2010 09:49:56 Onderwerp: |
|
|
Beste Geert,
Eerstens mijn dank voor de via PM (ander forum) verstuurde update over Sathopper.
In de opgegeven (dus deze) link kom ik echter iets tegen waartegen ik bezwaar moet maken.
In deze topic staat hierboven een bericht van Jacobus waarin hij relateert aan 'tante Truus' en iemand met een naam met een Umlaut.
Ik realiseer me dat hij waarschijnlijk mijn persoon hiermee bedoeld.
Normaliter zou ik me hier nooit iets van aantrekken en reageren maar ik zie dat in het daaropvolgende bericht een reactie komt van iemand die zich onder dezelfde naam Jürgen heeft laten registreren.
Nu lijkt dit alsof ik deze registratie heb uitgevoerd en dit bericht zou hebben geplaatst, maar niets is minder waar.
Ik heb me nooit onder deze naam laten registeren en ook is dit bericht niet door mij geplaatst.
Ik kan niet goed volgen wat men hiermee beoogd maar ik vind dit op zijn minst ongewenst.
Uiteraard kan iedereen zich onder welke naam dan ook laten registreren en berichten van welke aard dan ook schrijven maar dit is uitsluitend bedoeld als stennismakerij en ik en kan hier dan ook totaal geen toegevoegde waarde voor deze topic ontdekken want dit gaat immers over de hernieuwde kennismaking met Sathopper.
Het is overigens ook vervelend dat ik me nu ook niet onder de login naam 'Jürgen' kon laten registreren.
Groet,
Jürgen |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 9 Dec 2010 10:08:50 Onderwerp: |
|
|
SRNA513006
Ik heb al een keer aangegeven dat ik het forum niet ga onderhouden. En iedereen kan zich aanmelden.
Je wil niet weten hoeveel mailtjes ik krijg van forumleden van de andere forums over de betweterigheid en de ellenlange berichten van jou.
En de opmerking. Hij had schrijver moeten worden.
Maar ja dat moet je zelf weten.
Ik wilde je alleen laten weten hoe het met sathopper zat, want dat vroegen jullie je toch af op dat andere forum.
Geert _________________ Octagon Firmware werkt prima!
Samsung Story 1TB HDD
Sony Bravia LCD TV
Sony DAV-F200 |
|
Terug naar boven |
|
|
SRNA513006
|
Geplaatst: 9 Dec 2010 10:26:19 Onderwerp: |
|
|
Ok, helder en duidelijk.
...en ik wilde alleen kenbaar maken dat ik volledig afstand neem van het onder de naam 'Jürgen' geplaatste bericht en dat dit niet van mij afkomstig is. _________________ Rebox RE-9000HD PVR, HDD WD AV-GP Green 640Gb, FW FS v1.08.52
Rebox RE-8000, FW v.1.08.52
Astra1+2+3 |
|
Terug naar boven |
|
|
|