Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Glenn C VIP Members
Geregistreerd op: 28 Mei 2013 Berichten: 34 Woonplaats: Temse (België)
|
Geplaatst: 31 Mei 2013 20:07:44 Onderwerp: Luipaardgekko |
|
|
Heeft er iemand ervaring met luipaardgekko's?? Ik ben van plan om er binnenkort te gaan halen, dus alle info of tips zijn welkom. Ik ben NIET van plan om er met te kweken, dus het zullen enkel vrouwtjes zijn. Tips qua voeding en/of verzorging zijn zeker welkom. En wat wel en wat zeker niet doen. Thx _________________ "Uit gouden korenaren schiep God de Antwerpenaren. En uit het restant, al de rest van het land" |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 31 Mei 2013 20:07:44 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Glenn C VIP Members
|
Geplaatst: 31 Mei 2013 20:15:28 Onderwerp: |
|
|
ik heb de caresheet over de Luipaardgekko's gelezen, maar ja, meerdere meningen/ervaringen zijn altijd welkom he _________________ "Uit gouden korenaren schiep God de Antwerpenaren. En uit het restant, al de rest van het land" |
|
Terug naar boven |
|
|
repti-terra Beheerder
|
Geplaatst: 1 Jun 2013 16:39:05 Onderwerp: |
|
|
luipaardgekko's zijn zeer goed te houden reptielen , ik denk de enige tip die ik kan geven is , zorg dat je terrarium goed is ingericht voor zowel klim als schuil.
zodra je ze hebt even de eerste dagen / week met rust laten om ze te laten wennen.
voor de rest makelijk te houden diertjes , dus daar rol je wel in
foto's na aanschaf zijn van harte welkom. |
|
Terug naar boven |
|
|
Glenn C VIP Members
|
Geplaatst: 1 Jun 2013 17:53:19 Onderwerp: |
|
|
repti-terra schreef: | luipaardgekko's zijn zeer goed te houden reptielen , ik denk de enige tip die ik kan geven is , zorg dat je terrarium goed is ingericht voor zowel klim als schuil.
zodra je ze hebt even de eerste dagen / week met rust laten om ze te laten wennen.
voor de rest makelijk te houden diertjes , dus daar rol je wel in
foto's na aanschaf zijn van harte welkom. |
Foto's zullen zeker volgen. Ben nu nog bezig met het maken van de bak. Het de allereerste keer dat ik dit probeer en ik vind het persoonlijk al een "goed" resultaat Ik ben niet echt een handige Harry, dus ben snel tevreden :-p Als schuilplaats krijgen ze vrij veel groen en een grot. Klimmen zullen ze ook wel kunnen doen _________________ "Uit gouden korenaren schiep God de Antwerpenaren. En uit het restant, al de rest van het land" |
|
Terug naar boven |
|
|
|