Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sevein 5points Member
|
Geplaatst: 7 Jun 2010 10:25:32 Onderwerp: |
|
|
Sevein schreef: |
en nu is er het bijna bevestigde nieuws dat een ander favoriet karakter uit deze serie niet terug komt in het nieuwe seizoen.... echt waar net als bij Harry potter snappen de schrijvers soms hun eigen show niet... |
Het ziet er naar uit dat er inderdaad geen contractverlenging is voor het betreffende personage....*schudt hoofd*... ik blijf erbij.... het wordt tijd dat ik een eigen tv serie ga ontwikkelen met alleen maar personages die mij bevallen en verhaallijnen die consistent zijn..... hmmz.... _________________ Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 7 Jun 2010 10:25:32 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sevein 5points Member
|
Geplaatst: 28 Okt 2010 09:24:10 Onderwerp: |
|
|
Geweldige serie op de woensdag ned 1.... om 21:20 (helaas maar 3 afleveringen)... Sherlock (een bbc serie)....
zeer de moeite waard _________________ Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit |
|
Terug naar boven |
|
|
Steve Rogers 4points Member
|
Geplaatst: 13 Jan 2011 12:40:23 Onderwerp: beste serie tot nu toe |
|
|
ik moet iedereen aanraden om de serie "'eastbound and down" te kijken als je een beetje van humor houdt _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 31 Jan 2011 00:17:56 Onderwerp: |
|
|
Is die op de Nederlandse tv? If so, welke zender?
@ sevein: gezien op internet Inderdaad een geweldige serie. _________________ Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu.... |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 6 Feb 2011 17:22:05 Onderwerp: |
|
|
Ik ben ontspoord merk ik.
Ben de laatste jaren niet zo'n serievolger meer.
Moet me d'r weer eens in gaan verdiepen... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 8 Feb 2011 11:02:02 Onderwerp: |
|
|
net true blood gezien leuke serie van abc network ,ook een aanrader _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 13 Feb 2011 23:31:29 Onderwerp: |
|
|
Steve Rogers schreef: | net true blood gezien leuke serie van abc network ,ook een aanrader |
Waar gaat die serie precies over? Ik hou wel van een beetje humor en actie. In dat geval hou ik me aanbevolen! _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 18 Feb 2011 19:39:34 Onderwerp: |
|
|
Nou EURobin nederland loopt een beetje achter met de series als je wat nieuws wilt moet je het tegenwoordig downloaden ,maar er is op moment een leuke serie op tv op zondag "breaking bad" echt een aanrader!!!! _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 18 Feb 2011 19:40:59 Onderwerp: |
|
|
Coolest schreef: | Steve Rogers schreef: | net true blood gezien leuke serie van abc network ,ook een aanrader |
Waar gaat die serie precies over? Ik hou wel van een beetje humor en actie. In dat geval hou ik me aanbevolen! |
tja een beetje van alles wat heeft deze serie beetje vampieren beetje horror wel leuk concept _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 22 Feb 2011 20:42:12 Onderwerp: |
|
|
Lieve forumvrienden!
Jullie moeten op Zondagavond -nu Boer Zoekt Vrouw is afgelopen- allemaal kijken naar Breaking Bad op RTL7!
AANRADER VAN JEWELSTE
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=--z4YzxlT8o[/youtube] _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|