Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 5 Feb 2011 16:50:51 Onderwerp: Sterren Dansen Op Het IJs |
|
|
Heb toevallig het programma Sterren Dansen Op Het IJs op SBS6 gezien. Vond het wel leuk eigenlijk dus ik ga zeker weer kijken.
Overigens doet Sieneke ook mee! Ze doet het goed! Wel leuk dat ze als Songfestival bekendheid mee mag doen, SBS is dan ook altijd één van de weinige commerciële zenders die zich meestal positief uitlaat over het ESF.
Verder doet o.a de wereldberoemde Kickbokser Remy Bonjasky mee, erg leuk om hem te zien schaatsen!
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 5 Feb 2011 16:50:51 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Steve Rogers 4points Member
|
Geplaatst: 19 Feb 2011 14:33:23 Onderwerp: |
|
|
Remy op schaatsen erg komisch en dan te bedenken dat ie drievoudig k1 kampioen is .Hij is een god in Japan en heeft deze onzin toch niet nodig ? _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 19 Feb 2011 14:47:46 Onderwerp: |
|
|
Steve Rogers schreef: | Remy op schaatsen erg komisch en dan te bedenken dat ie drievoudig k1 kampioen is .Hij is een god in Japan en heeft deze onzin toch niet nodig ? |
Moet je overal en altijd iets voor terugkrijgen dan?
Da's weer zo typisch Nederlands... Je moet de lol ook ergens van inzien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Steve Rogers 4points Member
|
Geplaatst: 19 Feb 2011 15:04:50 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | Steve Rogers schreef: | Remy op schaatsen erg komisch en dan te bedenken dat ie drievoudig k1 kampioen is .Hij is een god in Japan en heeft deze onzin toch niet nodig ? |
hij moet aan zijn status als vechter denken ,kom zeg hij is een soort van god in Japan er zijn zelfs poppetjes van hem op de markt ,maar okee ik zie wel een beetje de humor van in ,maar ik blijf erbij dat het niet verstandig is _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 19 Feb 2011 15:43:35 Onderwerp: |
|
|
Steve Rogers schreef: | EURobin schreef: | Steve Rogers schreef: | Remy op schaatsen erg komisch en dan te bedenken dat ie drievoudig k1 kampioen is .Hij is een god in Japan en heeft deze onzin toch niet nodig ? |
hij moet aan zijn status als vechter denken ,kom zeg hij is een soort van god in Japan er zijn zelfs poppetjes van hem op de markt ,maar okee ik zie wel een beetje de humor van in ,maar ik blijf erbij dat het niet verstandig is |
Denk niet dat Japan hem hier voor zal afstraffen. Dan d'r bij, hij is allang uit de show.
Vind het onzin dat je dingen moet laten omdat je bang bent voor de reactie van anderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 19 Feb 2011 16:21:31 Onderwerp: |
|
|
Beetje het verhaal van het songfestival. Daar zijn Nederlandse artiesten ook altijd zo bang om op hun mond te gaan.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Laatst aangepast door djSharkeY op 15 Mrt 2011 19:31:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Danonovic 7points Member
|
Geplaatst: 15 Mrt 2011 18:33:23 Onderwerp: |
|
|
is oenze sieneke dr eigenlijk al uit?? ik zag haar laatst niet toen ik keek in de reclame van X Factor |
|
Terug naar boven |
|
|
|