Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


[Video`s, fragmenten, bekendmakingen] Nationaal Songfestival
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Nationaal Songfestival 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2012 20:12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Opmerkelijk bericht, zeker als je bedenkt dat ook de bookmakers maar 10 seconden van de fragmentjes van de demo's hebben gehoord. Of het zijn vakmensen, of het zijn rasechte gokkers! Cool

Citaat:
Pearl Jozefzoon favoriet bij bookmaker

Pearl Jozefzoon (foto) maakt het meeste kans om het Nationaal Songfestival te winnen als we tenminste bookmaker Unibet mogen geloven. Pearl zal op zondag 26 februari tijdens het Nationaal Songfestival het lied We can overcome zingen. Voor ieder ingelegde euro krijg je er 1,40 terug krijgt mocht de zangeres daadwerkelijk winnen.

Kim de Boer staat bij bij de bookmakers op de tweede plaats en het meeste geld valt er op dit moment te verdienen als je je geld nu in zou zetten op Ivan Perotti. Bij winst op het Nationaal Songfestival levert iedere ingezette euro er 20 op.

1. Pearl Jozefzoon 1,40/ 2.Kim de Boer 4,00/ 3. Tim Douwsma 5,00/ 4. Joan Franka 6,00/ 5. Raffaëla Paton 10,00/ 6. Ivan Peroti 20,00 (stand 24-1 om 0.00u)

(bron: songfestivalweblog.nl)


Hehe wat grappig, het is de laatste tijd wel zo dat ballads meestal naar de finale gaan, dus wellicht een combinatie van kenners, gokkers en mensen die kijken naar de afgelopen jaren.... Of weten zij wat wij niet weten en hebben ze meer gehoord? Smile Misschien heeft Pearl wel de meest waanzinnige ballad ooit gemaakt voor het ESF? Zou niet vervelend zijn!

Zijn er trouwens al ergens langere fragmenten te beluisteren? Het wordt tijd voor wat meer geluid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 25 Jan 2012 20:12:44    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 25 Jan 2012 20:47:46    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Zijn er trouwens al ergens langere fragmenten te beluisteren? Het wordt tijd voor wat meer geluid.


Mee eens! Cool Ik ben eigenlijk wel benieuwd of we voor 26 februari nog meer info zullen krijgen. Aan de andere kant wil ik mezelf niet blij maken met een dode mus, dus ik probeer vooral geduldig en zonder verwachtingen te blijven op dit moment..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 26 Jan 2012 00:29:17    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
EURobin schreef:
Zijn er trouwens al ergens langere fragmenten te beluisteren? Het wordt tijd voor wat meer geluid.


Mee eens! Cool Ik ben eigenlijk wel benieuwd of we voor 26 februari nog meer info zullen krijgen. Aan de andere kant wil ik mezelf niet blij maken met een dode mus, dus ik probeer vooral geduldig en zonder verwachtingen te blijven op dit moment..


Ja precies haha... Dat is al vaak genoeg voorgekomen, dat we blij werden gemaakt met een dode mus. Er zijn de laatste jaren al heel wat dode mussen voorbij gekomen!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 2 Feb 2012 11:29:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Het Nationaal Songfestival 2012 zal een honderdtal buitenlandse juryleden op bezoek krijgen. Zij stemmen niet mee voor de einduitslag van de finale, maar brengen wel advies uit.

(bron: songfestivalweblog.nl)

Ik ben benieuwd! Meestal is een buitenlandse stem afwijkend van de Nederlandse stem. Ik vraag me af of dit advies een positieve uitwerking zal hebben!

Verder heb ik begrepen dat er drie voorrondes met elk twee artiesten zijn en de winnaar van elke voorronde zit in een finale waar opnieuw gestemd kan worden.. Het is duidelijk waar Talpa dat idee vandaan heeft lijkt me! Wink
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Lilith Moon
1point Member


Geregistreerd op: 05 Dec 2011
Berichten: 5
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: 5 Feb 2012 19:06:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het liedje verwijderd van youtube omdat ik dit liedje wilde uitbesteden aan andere artiesten tezamen met 63 andere nummers die we als band niet zullen spelen, maar ik bedacht me weer, wel jammer want we hadden meer dan 400 views voor dit liedje........hier is in elk geval weer de link naar het liedje :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KZ1VlVXV2DA[/youtube]

Ik heb al een paar toffe ideen voor dit jaar om in te sturen, ik hoop dat we weer kunnen insturen want het is best tof om op de uitslag te wachten in normale omstandigheden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 23:27:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
De kandidaten van het Nationaal Songfestival zullen komende zondag weten tegen wie zij het op moeten nemen tijdens de uitzending op 26 februari. In het RTL4-programma Life4You zal dan geloot worden. Ruth Jacott zal de loting verzorgen. De zes zelf zijn er volgende week ook.

Zoals bekend nemen de zes kandidaten (Raffaëla, Joan Franka, Ivan Peroti, Pearl, Tim Douwsma en Kim de Boer) het eerst in drie duels tegen elkaar op. De drie winnaars van die duels treden nogmaals op, waarna uit die drie de inzending voor Bakoe wordt gekozen. De finale zelf is op 26 februari vanaf 20.20u tot ongeveer 22u te zien op Nederland 1.

(bron: songfestivalweblog.nl)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2012 00:33:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat Life4You is een dom en chaotisch programma. Carlo of Irene zal proberen het verloop van de loting op stupide wijze te verstoren met hun luid hoorbare mening/commentaar zodat het "leuk" wordt voor de kijker.
Je zal er maar zitten als deelnemer aan het NSF. Sterkte...
Pearl heeft de meeste kans op deelname aan het ESF dankzij de steun/invloed van Volendam in de NSF-organisatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2012 22:19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het wel een leuk programma! Niet van die serieuze schijtzooi waarbij je alleen maar nieuws hoort van: Weer een oorlog hier,, 300 doden daar. Dr zit gelukkig een beetje humor in Smile en dat komt door Carlo en Irene! Ik denk ook dat pearl de beste kans heeft en niet alleen door haar volendamse achterban (wist niet dat ze die had) maar vooral door haar enorm goede stem!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 14 Feb 2012 22:30:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat iedereen ook mag denken van Carlo en Irene.. Feit blijft voor mij dat ik het kiezen van het nummer dat het meest finalewaardig klinkt, het allerbelangrijkst vind. Een serieuze aanpak voor het selecteren van het meest geschikte nummer voor het Eurovisie Songfestival lijkt het inderdaad niet. Interessant detail is het dan dat deze loting op RTL4 plaatsvindt en niet bij de TROS. Zo te zien heeft Talpa de touwtjes van de selectie stevig in handen.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2012 01:44:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, interessant bij Life4You... Beetje vreemd, maar aan de andere kant is het supergoed dat er veel aandacht is voor het ESF op commerciële zenders. Het is wel een Talpa-feestje ja... Op zich niet erg, als er straks maar een fantastische song naar Baku gaat... Dat zal nu toch een keer moeten gebeuren.

De kans bestaat bijvoorbeeld wel dat de twee ballads tegenover elkaar komen te staan, op zich wel goed want dan hou je wel meteen de beste over! Ik vraag me wel af of we volgende week ook de nummers te horen krijgen?! Shocked
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Nationaal Songfestival 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.