Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 26 Feb 2012 23:13:10 Onderwerp: Slovenië (Semi 2) |
|
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aRqSuyFH6cQ[/youtube] _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 26 Feb 2012 23:13:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
festivalgirl 4points Member
|
Geplaatst: 27 Feb 2012 14:29:54 Onderwerp: |
|
|
ach wel mooi maar niet zo'n zin in dit nummer. richting het eind vanaf 2.20 wil het lijken op die winnares uit servie.vast een finalenummer maar voor mij een 6. |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 2 Mrt 2012 12:22:15 Onderwerp: |
|
|
Slovenië. Nummer met een opbouw. Ik moet er een beetje aan wennen.
Voorlopig een 6.6 _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
Danonovic 7points Member
|
Geplaatst: 2 Mrt 2012 13:18:02 Onderwerp: |
|
|
Mooi nummerr 7.8 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 2 Mrt 2012 16:34:03 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad erg Molitva aan het eind, maar dan minder mooi. 7tje. |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Brabo No.1 5points Member
|
Geplaatst: 15 Apr 2012 22:24:19 Onderwerp: |
|
|
Opvallend dat echt iedereen in dit topic al gerefereerd had aan ʻMolitvaʼ (2007), want tijdens het luisteren van dit lied had ik opgemerkt: "Gaandeweg het nummer gaat dit lied steeds meer lijken op het nummer Molitva, maar of deze bijdrage uit Slovenië even goed gewaardeerd gaat worden, betwijfel ik."
Er is dus overduidelijk sprake van gelijkenis.
Ik ken aan dit lied een bonus toe omdat het gezongen wordt in het Sloveens. Ik geef aan dit lied een 7,6. _________________ ||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord. ||| |
|
Terug naar boven |
|
|
Brabo No.1 5points Member
|
Geplaatst: 4 Mei 2012 16:53:54 Onderwerp: |
|
|
Ik hoorde nu voor de eerste keer ʻPure Loveʼ, de Engelse versie van het nummer van Eva Boto. Ik vond dat deze versie van het nummer mij meteen bij de strot greep, in tegenstelling tot de originele, Sloveense versie. Voor mij lijkt het ondenkbaar dat Slovenië zich niet zal kwalificeren voor de finale, want dit is één van de krenten in de pap in de tweede semi-finale!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QvGAzfuFpMk[/youtube] _________________ ||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord. ||| |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 5 Mei 2012 19:14:14 Onderwerp: |
|
|
Brabo No.1 schreef: | Ik hoorde nu voor de eerste keer ʻPure Loveʼ, de Engelse versie van het nummer van Eva Boto. Ik vond dat deze versie van het nummer mij meteen bij de strot greep, in tegenstelling tot de originele, Sloveense versie. |
Ja ben het wel met je eens eigenlijk.. De Engelse versie is veel mooier...... de gelijkenis met Molitva in het tweede gedeelte valt me nu ook niet meer op! Vind alleen al het gegalm niet echt mooi.
Brabo No.1 schreef: |
Voor mij lijkt het ondenkbaar dat Slovenië zich niet zal kwalificeren voor de finale, want dit is één van de krenten in de pap in de tweede semi-finale! |
Dat is ook ondenkbaar, Slovenië gaat zeker naar de finale. |
|
Terug naar boven |
|
|
|