Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wat doen we vandaag?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 65, 66, 67  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> De Troubadour
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2012 12:13:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou vanavond is het dus zover.............. Shocked

Nog even een lief stukje over Joan!

Citaat:
Joan Franka, on the other hand, was a woman of the people. She sang FOUR songs for us sans feathered headdress. Yes, FOUR! And she stuck around for quite a while interacting with fans and dancing around with friends. We really liked her attitude, her voice, and most importantly her spirit. (She was kind enough to take the photo at the top of this post with us). A huge hug goes to the Dutch lady, and we hope to see her make the Final! It’s about damn time the Netherlands had something to be proud of on the Eurovision front!


Tja, als je dit dan leest en je denkt er het leuke originele zelfgeschreven liedje bij... Dan verdient ze het zo...!!!! Vooral als je dan dit leest:

Citaat:
Now, as always there was a bit of drama. Gaitana was due to perform. She was on the original invite sent out by the German delegation. She was even seen in the bar (it’s hard to miss a woman with breasts the size of Estonia). But for some reason, our favorite singer of Congolese descent did not sing. Now, we LOVE Gaitana, don’t get me wrong, but this is the second time she has disappointed us. She also canceled her appearance at Eurovision in Concert in Amsterdam. Not cute. Not cute at all. Three strikes and you’re out, Gaitana.


Wat een diva-gedrag eigenlijk.. En voor zulk gedrag krijgt ze vanavond nog een beloning ook whaha.. want helaas is zij wél zeker van de finale, met een catchy maar ongelofelijk cheap kopietje.

Citaat:
Another disappointment was Kurt Calleja. Dude didn’t even bother to show up because apparently the smoke in the bar would hurt his vocal chords. Um, all we can say is that you only need to protect things if they are valuable and will be used a lot. Kurt will only be singing once on stage at ESC…he does not need to preserve himself for Saturday.


Hetzelfde lijkt dus te gelden voor Malta met dat andere catchy maar goedkope deuntje.

Bron: http://wiwibloggs.com/2012/05/23/on-the-scene-germanys-eurovision-2012-party-video/17953/

Hopelijk zien we de Duitse positiviteit straks terug in de resultaten... 8, 10 of 12 punten zijn hard nodig!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 24 Mei 2012 12:13:07    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2012 18:57:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Joan is geniaal. Zelfs als ze moet reageren op een politiek gevoelige kwestie, doet ze dat zonder moeite en met zorg!

http://nos.nl/video/376438-demonstranten-opgepakt-in-azerbeidzjan.html
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Brabo No.1
5points Member


Geregistreerd op: 07 Feb 2011
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2012 19:15:46    Onderwerp: Reageren met citaat

In de afgelopen weken dat ik op Unibet.com al meerdere weddenschappen afgesloten op gebeurtenissen tijdens dit Eurovisie Songfestival. Voor semi-finale 1 op dinsdag had ik al meerdere gebeurtenissen goed voorspelt, zoals ‘België behaalt finale niet’, én ‘Ierland behaalt finale’.
Ik heb nu ook weddenschappen lopen op: ‘Kroatië behaalt finale’, ‘Slovenië behaalt finale’ én ‘Litouwen behaalt finale niet’. Ik heb steeds heel lage bedragen ingezet, want het is puur voor de grap.

Een tijdje geleden las ik ook deze wedmogelijkheden:

‘Wijze van kwalificatie van winnende land, op 26-05.’ De noteringen stonden toen zo:
‘Land afkomstig uit semi-finale 1’ notering 1 : 3,00
‘Land afkomstig uit semi-finale 2’ notering 1 : 1,75
‘Land direct gekwalificeerd voor finale’ 1 : 5,00


Omdat het er bij mij echt niet in wilde dat er een land uit semi-finale 1 zou winnen, heb ik geld ingezet op de 2 overblijvende gebeurtenissen. Ik heb de bedragen daarbij zo ingezet dat ik echt aanvaadbare risico's loop, want als er een land wint uit semi-finale 2 dan speel ik ongeveer quitte, en wanneer er toch een land wint van de finalisten, dan win ik wel wat geld. Ik hoop dat het nog een begrijpelijke tekst is....
_________________
||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord.
|
||
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2012 23:46:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Brabo No.1 schreef:
In de afgelopen weken dat ik op Unibet.com al meerdere weddenschappen afgesloten op gebeurtenissen tijdens dit Eurovisie Songfestival. Voor semi-finale 1 op dinsdag had ik al meerdere gebeurtenissen goed voorspelt, zoals ‘België behaalt finale niet’, én ‘Ierland behaalt finale’.
Ik heb nu ook weddenschappen lopen op: ‘Kroatië behaalt finale’, ‘Slovenië behaalt finale’ én ‘Litouwen behaalt finale niet’. Ik heb steeds heel lage bedragen ingezet, want het is puur voor de grap.


Oh, wel interessant! Thanks voor de uitleg Smile
Alleen de weddenschappen wat betreft Kroatië, Slovenië, Litouwen zijn niet helemaal uitgekomen, jammer dus!


Anyways, teleurstellend dat Nederland weer niet de finale heeft gehaald! In eerste instantie vond ik het misschien begrijpelijk want Joan kwam dit keer niet supersterk over.. Zonde... Maar hmm Oekraïne/Turkije wél? Nederland, Portugal, Slovenië niet? Wat een giller! Very Happy Shocked
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
festivalgirl
4points Member


Geregistreerd op: 22 Jan 2012
Berichten: 55
Woonplaats: apeldoorn

BerichtGeplaatst: 25 Mei 2012 09:23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor het eerst in jaren dat ik de Nederlandse inzending totaal verkeerd heb ingeschat. Joan was misschien iets minder qua stem maar volgens mij niet minder dan veel andere winnaars. Ik ben ook om de tuin geleid door beloftes van polls, buren als Duitsland en Uk, turken. Onbetrouwbaar dus.
Europa heeft gesproken en vonden Joan dus helemaal niet goed. Heel jammer, weer een verloren jaar erbij. We hadden iets moeten sturen als turkije of oekraïne, dan hadden we het wel gered, want dat vond europa wel heel leuk. Een les voor NL is wel dat het NSF volgend jaar een open NSF moet zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 25 Mei 2012 10:07:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Een opmerkelijk bericht hoor ik net in het NOS journaal. Volgens de Spaanse zangeres Pastora Soler hoopt Spanje dat zij niet winnen, omdat zij wegens de crisis niet in staat zijn het Eurovisie Songfestival volgend jaar te organiseren. Erg vreemd eigenlijk, want de regels verbieden landen mee te doen die financieel niet daadkrachtig genoeg zijn. Het is volgens de EBU zelfs een keiharde voorwaarde om mee te mogen doen. Watskebeurt??

Shocked
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 25 Mei 2012 13:20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad erg opmerkelijk SharkeY! Dat dit zomaar kan... Hmm... Vreemd hoor.

Daarnaast ook behoorlijk lullig voor de zangeres.. zij moet haar uiterste best gaan doen voor... wat eigenlijk? Maar ik denk overigens dat ze zich geen zorgen hoeven te maken in Spanje, ik zie het niet direct winnen. Prachtig gezongen geschreeuw eigenlijk Smile Bij de jury's wint ze misschien wel, maar het grote publiek gaat denk ik meer voor goedkopere deuntjes. Zweden wint gewoon, het is zelden zo voorspelbaar geweest als dit jaar! Smile Overigens hoop ik zelf op een wat originelere winnaar..

Eigenlijk vind ik dit ESF toch behoorlijk politiekgetint. Het Spanje verhaal, de problematiek met buurland Armenië hoor ik steeds, De Iraanse Noor die buurland Iran provoceert met een armbandje, Armeense muziek die niet gedraaid mag worden.. etc. Vind het allemaal prima hoor, maar het valt me wel een beetje op Smile Het is zeker niet alleen muziek dit jaar Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 25 Mei 2012 15:26:07    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Eigenlijk vind ik dit ESF toch behoorlijk politiekgetint. Het Spanje verhaal, de problematiek met buurland Armenië hoor ik steeds, De Iraanse Noor die buurland Iran provoceert met een armbandje, Armeense muziek die niet gedraaid mag worden.. etc. Vind het allemaal prima hoor, maar het valt me wel een beetje op Smile Het is zeker niet alleen muziek dit jaar Smile


We komen er nu dus achter welke impact het heeft om Oost Europa bij het songfestival te betrekken. En de gevolgen zijn vooraf ook heel slecht ingeschat. De EBU probeert -trecht- door steeds veranderende regels het festival zo eerlijk mogelijk te houden, maar er is ook vaak onwil bij diverse landen.

Gerard Joling schijnt gisteren geroepen te hebben dat al die nieuwkomers er weer uit moeten. Dat lijkt me eerlijk gezegd ongewenst. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Nederland jaarlijks bijdraagt aan het songfestival in vergelijking met andere eurovisielanden. Bestaan daar cijfers van?
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 25 Mei 2012 15:46:06    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:

Gerard Joling schijnt gisteren geroepen te hebben dat al die nieuwkomers er weer uit moeten. Dat lijkt me eerlijk gezegd ongewenst. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Nederland jaarlijks bijdraagt aan het songfestival in vergelijking met andere eurovisielanden. Bestaan daar cijfers van?


Pff, wat Gerard Joling zegt is niet zo belangrijk. Wat een onzin. Er zijn alleen wel een aantal puntjes die gewoon nadelig voor ons zijn. Zo zullen wij het bijvoorbeeld nooit redden met een te matig optreden, waar sommige anderen het daarmee wel redden. Nederland moet dus harder werken voor eenzelfde resultaat. Of en hoe dat opgelost kan worden is de grote vraag... Ik heb nog geen flauw idee! Maar er landen uitgooien vind ik een slechte optie. De grootsheid is juist zo mooi. Ál die landen bij elkaar!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 25 Mei 2012 16:05:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Elk land heeft X-Factor, Idols, The Voice etc., dus 45 karaoke-liedjes op tv uitzenden zal zo'n probleem niet zijn.
Stadions en megagrote hallen genoeg in bijna elk land.

Misschien is dat verhuizen in de toekomst overbodig als de EBU een vaste, neutraal gekozen, lokatie vindt. Of ze bouwen zelf iets moois.
Ik zie toch het verschil niet op tv terug. Het winnende land mag wel de promotiefilmpjes aanleveren natuurlijk en het podium ontwerpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> De Troubadour Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 65, 66, 67  Volgende
Pagina 54 van 67

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.