Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Semifinale 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Eurovisie Songfestival 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2012 13:11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

festivalgirl schreef:
Is wel realistische hoop hoor eurobin, 3 is geen mooi startnummer maar Joan gaat naar de finale. Ze wordt ong 5e in de semi gok ik. Had ze als laatste gemoeten dan had ze de semi gewonnen. Met zoveel dramatisch slechte concurrentie valt Joan op, catchy vrolijk, aparte verschijning en stem etc. jij weet dat ik vaak gelijk heb Wink


I know Smile Alleen met een op 3 na laatste plaats voor de 3JS zat je er vorig jaar maarliefst 3 plaatsjes naast hehe Smile Een record!!
En dramatisch slechte concurrentie is het zeker op een enkeling na. Hoorde Cornald Maas op tv zeggen dat hij het juist een zware Semi vond, vond dat best opvallend haha...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 28 Mrt 2012 13:11:21    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2012 15:22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb even tijd gehad om alle nummers in Semi 2 nog eens goed te beluisteren en heb een voorlopige voorspelling gemaakt... Ik heb naast de nummers op zich ook een beetje rekening gehouden met startposities en populariteit van landen. Vaste puntengevers kunnen soms net even (een klein) verschil maken. Iets wat me opvalt is dat er in deze Semi 5 voormalig Joegoslavische landen zitten (Van de in totaal 6). Daarnaast hebben zij ook nog eens bijna allemaal een ballad. Op het eerste gehoor vond ik deze Semi zeer zwak, maar dat is al ietsjes bijgetrokken, al vind ik de meeste nummers nog steeds niet heel boeiend. Ik denk ik dat het in deze Semi ook dichtbij elkaar zal liggen maar in tegenstelling tot Semi 1, juist doordat veel nummers maar matig zijn.

Mijn voorlopige, vroege voorspelling:

18. Portugal.
Lastig te voorspellen wie onderaan zal eindigen. Vind het geen slecht nummer.. Althans, sommige stukken zijn mooi en andere stukken niet... Portugal mist ook wat vaste puntengevers, op Frankrijk na dan.. zij geven dit vast aardig wat punten maar of de rest van Europa dat doet... Er zitten al zoveel van dit soort matige ballad/mid-tempo nummers in deze Semi. De startpositie is ook al niet best.. En als ik bedenk dat Nederland vorig jaar met een beter nummer al laatste werd...

17. Wit-Rusland.
Ik vond de originele (rock) versie erg goed, de nieuwe pop-versie is niets bijzonders. Het goede refreintje is eigenlijk ook een beetje verdwenen in het niets... Zonde! Denk dat in deze Semi ook alles vrij dicht bij elkaar zal liggen dus ze eindigen vast niet met heel weinig punten maar ja er moet er toch eentje 17e worden.. Wit-Rusland is met de nieuwe versie onopvallend en de slechte startpositie helpt ook niet echt.

16. Macedonië.
Goede stem en apart gezongen maar het nummer is toch wel erg goedkoop. De typisch Macedonische electrische gitaren komen ook weer even langs... Nee.. laatste zal het niet worden maar kan me (nog) niet voorstellen dat de rest van Europa hier héél warm voor zal lopen...

15. Georgië.
Het kan twee kanten op met dit nummer. Het ligt denk ik vooral aan de live-act straks. Het is een beetje grappig, maar misschien voor de meeste kijkers toch een beetje TE raar. Verder heeft Georgië geen super startpositie, net vóór Turkije met óók een gek liedje... Als ik me even voorstel dat Nederland dit had ingezonden dan had ik het allerergste gevreesd.. Dus wat dat betreft denk ik geen finale, maar wie weet.. het valt sowieso op.

14. Bulgarije.
Mja, niet slecht.. Al mis ik een wat stevigere beat. Misschien is het straks live helemaal geweldig in de Crystal Hall, maar op dit moment hoor ik dat nog niet. Bulgarije zit trouwens net na de Oekraine met een dance-achtig nummer.. Het lijkt me daarnaast ook onwaarschijnlijk dat alle 3-4 dancenummers in deze Semi doorgaan..

13. Malta.
Heel catchy liedje, ook echt een beetje Eurovisie. Goed refrein, maar geen goede bridge. Zoals sommige landen mist Malta toch ook weleens de doorslaggevende puntjes die je nodig kan hebben. De startpositie is ook niet om over naar huis te schrijven, en Malta moet na Nederland.. Ik verwacht dat veel kijkers nog met You And Me in het hoofd zitten..

12. Kroatië.
Veel punten van buren maar ik denk dat dit nummer toch iets mist om heel Europa mee te krijgen. Ze zingt mooi, al hou ik er zelf niet zo van. Verder zit deze Semi vol met dit genre, dus ik verwacht dat de mindere versies afvallen.

11. Nederland.
Hou een slag om de arm. Ik hoop zeker geen 11e, maar mede door de startpositie vrees ik een ‘net wel of net niet scenario.’ Natuurlijk is het zo dat échte goede inzendingen altijd doorgaan, dus wat betreft heb ik wel goede hoop... Sowieso moet het totaalplaatje straks perfect zijn, Joan heeft een superstem dus daar mag ze het niet laten liggen, ook de act moet helemaal goed zijn, maar dat kun je vast wel overlaten aan de De Mol enzo. Nouja ik ben dus een beetje voorzichtig omdat het om ons eigen land gaat en ik het inmiddels niet meer neutraal kan beoordelen hehe Smile Maar lager dan 11e kan dit toch eigenlijk niet eindigen.. het is finalewaardig. Ik zou stiekem wel geschokt zijn mocht het niet gebeuren Smile

10. Turkije.
Ik denk op dit moment dat wél of géén finale gaat tussen Turkije en Nederland. Wat het nummer betreft dan is dit zeker geen finalist, al is het best grappig en gezellig maar kwalitatief niets bijzonders. Maar als ik kijk naar andere zaakjes dan denk ik wel finale. Waar Turkije vorig jaar slechts 3 vaste puntengevers in de Semi had, en 13e werd, hebben ze er nu minstens 7 die statistisch gezien (ook na invoering van 50-50 jurering) altijd minstens 7 punten geven. Het zou dus lichtelijk naief zijn als ik ze buiten de top10 zou plaatsen.

09. Slowakije.
Nu Wit-Rusland geen rock nummer meer heeft is Slowakije de enige. Het is niet slecht. Daarnaast is rock eigenlijk best populair op het ESF. Turkije heeft er jarenlang geweldig goed mee gescoord. Ook heeft Slowakije een mooie startpositie. Weet niet hoe de zanger live klinkt, maar ik ga er maar even vanuit dat het redelijk is.

08. Bosnië & Herzegovina.
De saaiste ballad vind ik. Vast een heel mooie tekst. Uiteraard krijgt het veel punten van de buren, Zweden, Turkije, Nederland e.d dus daarom zet ik het toch op 8. Qua liedje valt het bij mij persoonlijk ver buiten de top10! Oh en de startpositie is natuurlijk perfect! Vrouw op piano en het trompetje op de achtergrond vallen ook vast in de smaak bij veel jury’s.

07. Oekraïne.
Vrij goedkoop nummer, slechte tekst ook! De nieuwe versie is wel iets beter.. het is wel energiek en catchy en de zangeres heeft gewoon een sterke stem. Hoor in dit nummer trouwens wel stukjes die ik eerder heb gehoord hehe... Maar goed, ik denk dat vele kijkers hier toch wel van begin tot eind naar kijken en luisteren. Daarnaast kan ik me zo voorstellen dat het publiek bij dit nummer gaat staan om mee te doen. Oekraine is trouwens sowieso een ster in het prachtig verkopen van slechte liedjes, dus de act zal er vast weer gelikt uitzien. Jury’s zijn misschien wat kritischer, dus daarom verwacht ik geen topnotering of zo, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het land op zich niet naar de finale gaat.

06. Estland.
Vind het zelf vrij saai, maar kan me zo voorstellen dat dit voor velen echt een rustpuntje is na héél veel geschreeuw. Verder ook geen bombastische geluiden zoals bij andere ballads, maar gewoon simpel. Het klinkt ook een beetje gevoelig enzo, kan best aanslaan, sowieso bij jury’s.

05. Litouwen.
Vooral het feit dat dit nummer als laatste mag zorgt voor veel punten gok ik. En na een zeer rustige ballad uit Bosnie kan dit best scoren. De zanger heeft een sterke stem en doet wat stemtrucjes waardoor jury’s misschien overstag gaan haha. Maar het nummer... nee, dat is geen hoogvlieger?! een beetje slecht zelfs, maar ze verpakken het aardig.

04. Slovenië.
Heb het idee dat ze Molitva na proberen te doen, in ieder geval de sfeer die dat nummer had. Vind het toch wel een stuk minder, maar het wordt prima gezongen. Vind dit nummer zelf niet zo fraai, maar ik denk Europa wel.

03. Servië.
Wel cliche, maar best mooi. Echt geen meesterwerk ofzo, maar van deze Semi denk ik wel de betere ballad. Heb wel het gevoel dat dit nummer uit twee delen bestaat, een prachtig herkenbare eerste helft en een mindere tweede helft. De bekendheid van deze zanger in de Balkan zal ook wel wat helpen bij het behalen van véél punten. Ook denk ik dat startpositie 1 een mooie is...

02. Noorwegen.
Vind dit zelf het beste up-tempo liedje van deze Semi. Mooie startpositie ook en de afgelopen jaren hebben bewezen dat dit genre met een jongen die danst en zingt heel goed werkt.

01. Zweden.
Niet per se mijn favoriet, maar dit precieze genre kennen we nog niet echt op het ESF. Een aparte act, die je kan beoordelen als idioot of als prachtig. Daarnaast kun je niet om de stem heen denk ik. In een redelijk zwakke Semi valt dit misschien toch het meeste op.

Dus samenvattend: 1x circus, 1x rock, 4x up-tempo, 4x ballad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2012 19:39:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal ook maar eens mijn top 18 neerzetten,, aangezien mn scorebordje totaal verdwenen is helaas Sad

18. Georgië
Absoluut de slechtste van allemaal denk ik. Ook denk ik dat Zweden heel veel aandacht wegneemt van dit nummer/deze act. Zweden is 20 keer beter en dat zal het televotend publiek ook zien.

17. Malta
Best een leuk nummer, maar zoals ik de uitvoering hoor, zal het niet gaan scoren bij het publiek. De jury kan daarentegen best voor een paar puntjes meer zorgen, maar ik denk niet dat het genoeg is.

16. Macedonië
Ik heb een hekel aan dit nummer. Al is dit niet mijn persoonlijke lijstje,, ik gooi er toch wat persoonlijks in. Dit nummer begint best goed, mooi achter de piano maar eindigt stukken slechter! Door buurtjes wordt dit sowieso niet laatste maar ik weet niet of de jury gaat meewerken.

15. Bulgarije
Ik (hoop) denk dat songfestivalkijkend europa niet voor haar stem zal vallen. Ook het nummer is niet goed genoeg voor de finale. Dit hoop ik niet terug te zien in ieder geval. Overigens staat dit in mn persoonlijke lijstje ongeveer laatste ;P

14. Portugal
Mooi nummer op sommige momenten en het wordt ook wel redelijk gezongen. Zal niet bij de laatste 2 eindigen door de jury's al gaat europa dit denk ik overslaan.

13. Wit-Rusland
Net zoals EURobin zei: De originele versie was goed en had misschien de finale gehaald, maar dit gaat hem niet worden.. Helaas weer een afdruiper voor Wit-Rusland.

12. Bosnië en Herzegovina
Ondank al die buurlandjes die elkaar punten gaan geven, blijft dit een slaapverwekkend nummer. 't Wordt best gezongen maar het heeft geen wauw-factor denk ik. Ik denk dat Kroatië en met name Servië meer kans maken om de finale te halen met een ballad dan Bosnië & Herzegovina en hun oersaaie compositie.

11. Oekraïne
Denk dat dit net niet in de finale komt. Ik denk dat Europa het een beetje op geschreeuw vindt lijken. En ook het Anastacia-gedeelte van haar stem (Anastacia vind ik overigens een fantastische zangeres) wordt niet door iedereen heel erg gewaardeerd. Sorry Oekraïne, maar die 4e plek van vorig jaar wordt niet opnieuw behaald!

10. Turkije
Na, na, neh, na, neh, na, neh, naaaa! Blijft het leukste stukje van het nummer. Ik vind het niet een kwalitatief hoogstandje, maar omdat het turkije is gaat het vast wel door.

9. Slowakije
Enige Rocknummer, en een goed rocknummer! Hopen dat de stem van Max het goed doet. Dan zit er zeker een finale in voor Slowakije.

8. Kroatië
Lekkere stem van Nina! ook vind ik het nummer, in tegenstelling tot volgens mij bijna iedereen, best goed! Ik hoop in ieder geval dat we Kroatië terug gaan zien in de finale!

7. Litouwen
Matig nummer, maar ik vind zn naam zo leuk Smile Hij lijkt namelijk op die van mij als je een lettertje wisselt Smile Nee geen grapjes,, De laatste plek wordt vast een finaleplek voor Litouwen.

6. Estland
Mooi rustig nummer na het ''Na, na, neh, na, neh, na, neh, naaaa'' van Turkije doet het vast goed. Ook de taal komt mooi over en dit nummer zal vast in de finale staan, al ziet de poll (beschreven bij Nederland) dat anders.

5. Nederland
Joan gaat gewoon knallen daar in Baku. Dit mág gewoon niet vergeten worden door Europa! Ik keek vandaag op een site met een Poll. Bij deze Poll stond onze Joan op 8, dus dat maakt me een stukkie zekerder en zet ik Nederland dus hier gewoon op 5. HUP JOAN Very Happy

4. Servië
Servië gaat het dit jaar goed doen! De populariteit van de zanger speelt hierbij een grote rol, maar de jury's en Europa gaan dit absoluut niet vergeten! Ik denk dat vanaf Servië wel ongeveer iedereen zeker is van een finale in m'n lijstje Wink

3. Slovenië
Prachtig dit nummer! Ook in eigen taal wat me ook hier aanspreekt net als bij Estland. Dit nummer is een zekere qualifier voorspel ik. Het zal in ieder geval niet laatste worden Smile

2. Noorwegen
Goed nummer, maar er blijft een betere dus Noorwegen gaat het in deze halve finale tot de 2e plek schoppen.

1. Zweden
Absoluut favoriet bij alle Polls en Bookmakers volgens mij! Ook mijn favoriet in deze halve finale! Dit zal met gemak de finale halen, zoniet, eet ik mn schoenen op!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2012 22:07:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuke voorspelling Danonovic! Ik hoop dat die van jou uitkomt! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 13:32:06    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Leuke voorspelling Danonovic! Ik hoop dat die van jou uitkomt! Very Happy


Dankje! Ik hoop ook dat ik er niet heel ver vanaf zit (A)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 14:26:24    Onderwerp: Reageren met citaat

En dan hier ook nog even mn persoonlijke lijst:

18. Georgië
17. Bulgarije
16. Bosnië & Herzegovina
15. Macedonië
14. Turkije
13. Malta
12. Slowakije
11. Oekraïne
10. Wit Rusland
9. Portugal
8. Estland
7. Litouwen
6. Kroatië
5. Slovenië
4. Noorwegen
3. Nederland Dancing
2. Servie
1. Zweden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 3 Apr 2012 21:46:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Danonovic schreef:
EURobin schreef:
Leuke voorspelling Danonovic! Ik hoop dat die van jou uitkomt! Very Happy


Dankje! Ik hoop ook dat ik er niet heel ver vanaf zit (A)


Dat hoop ik ook niet hehe, dan gaat Joan in ieder geval dik naar de finale!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2012 16:03:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu scorewiz weer werkt, heb ik toch maar ff een scorebordje gemaakt.. komt niet helemaal overeen met m'n voorspelling trouwens, 't is ook meer gevoelsmatig dat punten geven namens landen natuurlijk.. Smile Ben wel blij met m'n nummer 10 in deze voting Wink

http://tummiweb.com/scorewiz/scoreboard/view/38940/esf-semi-2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 10:52:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet die scorewiz ook eens gaan uitvoeren. Helaas in mijn week zo druk dat ik bijna niet toe kom aan songfestival. Daarom is het maar goed dat ik inmiddels mijn prognoses af heb. Want daar is dit jaar ongewoon veel tijd in gaan zitten! Mijn schatting voor de tweede semi als volgt:

18. Portugal
Vreemd eigenlijk dat je elk jaar hoopt dat Portugal zal gaan knallen en zelfs winnen. Maar die belofte zijn ze eigenlijk nog nooit nagekomen. Deze ballade is veel te zwak om te boeien en zal -ben ik bang- door veel kijkers worden aangegrepen als de gebruikelijke plaspauze na de eerste 5 nummers te hebben gehoord.

17. VJR Macedonië
Mede gelet op de tweede startplaats, zal dit Macedonische nummer die ook al niet echt plakt, de finale niet weten te halen. Trouwens wel een prachtig nummer zo vlak voor het optreden van Joan!

16. Bulgarije
Rommelig nummer uit Bulgarije met een eeuwige beat. Dat laatste is niet erg, want dat zwakt andere landen met een beat een beetje af en vallen inzendingen als die van Joan nog een tikkeltje meer op!

15. Georgië
Categorie: Net niet. Bij deze inzending ben ik op zoek naar een climax die maar niet wil komen. Wellicht dat de Georgiërs op de avond zelf nog voor een geweldige gimmick kunnen zorgen om dit nummer toch de finale in te duwen. Maar voorlopig staan ze buiten mijn eerste tien.

14. Slowakije
Rock wordt alom gewaardeerd in Europa en zeker ook bij eurovisiefans. Beste voorbeeld daarvan is natuurlijk Lordi. Maar door het ontbreken van een pakkend refrein wordt deze inzending te veel een dreun. Dat zal Slowakije helaas de finale kosten.

13. Malta
Aanstekelijk zeker, maar ook iets te goedkoop. De Europese kijkers doorzien de trucjes van deze verder sympathieke zanger en gelet op de slechte loting en het feit dat heel Europa nog bezig is met Joan die dan net heeft opgetreden, vist Malta dit jaar opnieuw achter het net.

12. Kroatië
Ik vraag me eigenlijk af hoe het kan dat een land als Kroatië -die in het verleden toch bekend stond als een eurovisieland bij uitstek- zo is teruggevallen. En eerlijk gezegd bespeur ik dit jaar geen verbeteringen, dus zal het resultaat niet veel anders zijn dan de afgelopen jaren.

11. Litouwen
Sympathieke zanger die een iets te simpel deuntje heeft om te overtuigen. Of gaat het net goed en zien we Litouwen ook weer eens terug in de finale? In mijn berekeningen is het verschil tussen de nummers gering dus (ik heb het al vaak genoemd) zal alles afhangen van de uitvoering!

10. Turkije
Eigenlijk vind ik het helemaal niks. Het voelt alsof Turkije de lijn uit vroege jaren weer eens heeft opgepakt. Muziek waarmee ze in het verleden steevast laatste werden. Maar ja, toen was er nog geen televoting..

9. Nederland
Helaas een slechte loting voor onze Joan. Maar als de show klopt en er gewerkt wordt aan de nodige gimmicks om het nummer voldoende te laten plakken, moet Nederland alsnog met de hakken over de sloot de finale kunnen halen. Net als IJsland hopen wij dan vervolgens wat betreft de zaterdag op een gunsterige loting zodat -zoals Cornald Maas al zei- er misschien dan toch nog hele gekke dingen kunnen gebeuren..

8. Wit-Rusland
De Witrussen mogen na jaren ook weer eens hopen op een finaleplek. Het nummer is inmiddels drastisch gewijzigd en het heeft heel in de verte wel iets wat blijft kleven.

7. Slovenië
Het zou mooi zijn als naast Nederland ook Slovenië eens mag gaan zitten voor de finale. Het zou dit jaar zeker verdiend zijn, want dit is helemaal geen slechte inzending. Ik ben ook erg benieuwd naar de show!

6. Bosnië-Herzegovina
Publiekslieveling Bosnië gaat -ook met deze in mijn ogen wat zwakkere ballad- toch de finale halen. Daar zal trouwens ook de vakjury voor een groot deel aan bij gaan dragen.

5. Estland
Helemaal niet mijn smaak, al ben ik mij ervan bewust dat Europa deze ballade zeker zal waarderen. Prachtige opbouw en je merkt aan alles dat Ott Lepland volledig achter dit nummer staat. Dan is er ook nog eens gunstig geloot waardoor een finaleplaats binnen handbereik is voor Estland dit jaar!

4. Oekraïne
Ook zo'n land dat je niet mag onderschatten. Zo is het me bijvoorbeeld nog steeds een raadsel hoe het kan dat zij vorig jaar als 4e eindigde in de finale. In mijn ogen zeer onverdiend. Ook deze inzending zal het Europees goed doen en je mag ervan uit gaan dat Oekraïne ook weer precies weet welke show daar voor nodig is..

3. Noorwegen
De Noren zelf zijn eigenlijk best verdeeld over deze inzending heb ik me laten influisteren. Misschien komt deze inzending net een jaar of 2, 3 te laat. Maar het is aanstekelijk, duidelijk refrein, goede show. En ook de break in het nummer maakt deze inzending volledig finalewaardig.

2. Servië
Željko Joksimović gaat opnieuw de harten veroveren van veel Europese kijkers. Het is nogmaals in mijn ogen geen Lane Moje, maar aan de andere kant: Als je dit nummer naast andere ballades legt is het ook zeker niet slecht. Het ligt in de traditie van het songfestival dat Servië met een inzending als deze moeiteloos een finaleplek op kan eisen.

1. Zweden
Het zou eigenlijk best grappig zijn als de Zweden net als in 2010 achter het net zouden vissen. Maar dat gaat echt niet gebeuren. Superlatieven te over: origineel, goede show, spannend, kortom: alles wat je eurovisiehartje maar wensen kan. Zoals al eerder werd opgemerkt: Zoiets hadden wij ook kunnen sturen. Maar als telt niet. Zweden is een absolute kanshebber, ook in de finale!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 5 Mei 2012 19:41:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Inmiddels ben ik iets zekerder van mijn verwachting... Vooral gekeken naar de polls, de uiteindelijke versies, loting etc.

De 8 landen die zich volgens mij ZEKER gaan kwalificeren zijn:

Zweden
Servië
Slovenië
Bosnië & Herzegovina
Noorwegen
Estland
Turkije
Oekraïne

Dan blijven er nog 2 plekjes over... Deze zijn denk ik voor:

Slowakije (omdat het het enige rocknummer is)
Litouwen (vanwege de loting en goede stem)

Of misschien voor:

Georgië (omdat het gewoon gek is)
Nederland (omdat het eigenlijk het beste nummer is)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Eurovisie Songfestival 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.