Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Al het nieuws over Sieneke!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 28 Apr 2010 20:25:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Maik de Boer komt ook met het idee om klompen met naaldhakken van Viktor & Rolf aan te doen hehe Smile
Verder heeft hij nog een leuk ideetje voor Sieneke, ze moet namelijk een bosje tulpen het publiek in gooien Smile

http://www.telegraaf.nl/prive/6610118/__Maik_de_Boer_geeft_Sieneke_stylingtips__.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 28 Apr 2010 20:25:33    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 29 Apr 2010 11:06:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Een bosje oranje tulpen dan misschien? Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 29 Apr 2010 14:03:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Draaiorgel Sieneke te zwaar
Laughing Laughing

Een bosje tulpen gooien vind ik eigenlijk best wel goedkoop.. Die klompjes zijn dan wel weer een goed idee. Al moet ze daar dan wel fatsoenlijk op kunnen lopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 29 Apr 2010 16:25:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
Een bosje tulpen gooien vind ik eigenlijk best wel goedkoop.. Die klompjes zijn dan wel weer een goed idee.


Klompjes gooien? Mr. Green Misschien zorgt dat wel voor het nodige effect! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 29 Apr 2010 16:44:19    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Sorcha schreef:
Een bosje tulpen gooien vind ik eigenlijk best wel goedkoop.. Die klompjes zijn dan wel weer een goed idee.


Klompjes gooien? Mr. Green Misschien zorgt dat wel voor het nodige effect! Cool


Met klompen gooien zal inderdaad misschien helpen xD. Het hoefd niet met harde klompen, maar gewoon met die zachte, pantoffel klompen Mr. Green
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 4 Mei 2010 10:05:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Sha-la-lie, sha-la-la, I love it!

Zaterdag ontmoette Sieneke haar rivalen tijdens Eurovision in concert in Zaandam. En wat blijkt? Ze vinden de protegé van Marianne Weber erg leuk!
Zaterdag waren zeventien deelnemers aan het Eurovisie Songfestival naar Nederland gekomen om alvast een voorproefje te geven van wat gaat komen tijdens de 55ste editie van het Eurovisie Songfestival in Oslo. Een goed moment ook om Sienekes tegenstanders te vragen naar wat zij inden van onze oer-Hollandse draaiorgelact.

“Het is leuk, het is grappig”, zegt de Zwitserse rocker Michael von der Heide. “Ik vind het juist leuk wanneer iemand iets bijzonders laat zien wat ook bij het land past waar de zanger of zangeres vandaan komt. Het hoeft niet perse modern, retro is soms ook heel leuk!” Nederland zal wat de Zwitser betreft dan ook wel wat punten krijgen van zijn thuisland: “Zwitsers zijn dol op Nederland!”

Een groep die zelf ook zijn wortels niet verloochent, is MaNga uit Turkije. Hun lied mag met de harde gitaren als echte rock klinken, het liedje is tegelijkertijd doordrenkt met Turkse klanken. Dat Sieneke zoveel kritiek heeft gekregen, snappen ze niet: “Ze heeft een krachtige stem en is volgens ons een goede keuze. Daarbij ziet ze er ook nog eens heel schattig uit.”

“Ik vind de kritiek op Sieneke nogal voorbarig”, zegt Tom Dice, de Belgische inzending die met zijn rustige akoestische nummer al als favoriet is aangemerkt. “Sha-la-lie is een vrolijk liedje dat in ieder geval blijft hangen. Of dat dan goed of slecht uitpakt voor Nederland kun je gewoon nu nog niet zeggen. Ik hoop het beste voor haar.”

De Britse inzending Josh heeft Sieneke nog niet gehoord, maar vindt sowieso dat je bij voorbaat niet kunt zeggen of een liedje een verloren zaak is. “Er wordt veel over jullie act gepraat, positief of niet, het is beter dan dat er helemaal niet over gepraat wordt. Het valt in ieder geval op.” Na het soundchecken heeft Josh Sieneke gehoord en loopt hij zelfs zingend voorbij. “Sha-la-lie, sha-la-la, I love it!”

Sieneke zelf heeft nog altijd veel vertrouwen in haar optreden en dat is na zaterdag alleen maar groter geworden. “Ik weet niet of andere deelnemers op de hoogte zijn van wat er in Nederland allemaal over mijn liedje gezegd wordt, maar wat ik wel weet is dat ze allemaal meezingen. Dat belooft wat voor Oslo!”

bron: Spits
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 4 Mei 2010 13:55:58    Onderwerp: Reageren met citaat

De mensen waren ook positief over Gordon en co.... En hoe dan ook, al worden we eerste met een verschil van 100 punten met de nummer 2, dan nog vind ik het een verschrikkelijk lied.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 7 Mei 2010 13:29:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
De mensen waren ook positief over Gordon en co.... En hoe dan ook, al worden we eerste met een verschil van 100 punten met de nummer 2, dan nog vind ik het een verschrikkelijk lied.


Ja het zou inderdaad wel vreemd zijn als je het nummer dan ineens wel kan waarderen haha Smile Ik heb best een brede muzieksmaak waardoor ik veel soorten muziek op zich wel mooi, gezellig, leuk of grappig kan vinden. Shalalie vind ik zeker niet het slechtste dit jaar en vooral erg origineel.. en dat vind ik ook weleens belangrijk!


Sieneke gaat trouwens met een fop-orgel op het podium staan! Ook gaat ze met een klein orgeltje de straten van Oslo door hehe Smile

Citaat:
HILVERSUM - De draaiorgelcrisis van Sieneke is opgelost. DeNederlandse Eurovisietroef stapt volgende week op het vliegtuig naar Noorwegen met een foporgel voorop het Songfestivalpodium,

Veder gaat een klein exemplaar op een karretje mee waarmee ze de straten van Oslo onveilig gaat maken.
Dit weet het AD vandaag te melden.

Eerder dreigden problemen voor de vertolking van haar nummer 'Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie)' omdat het instrument dat ze wilde meenemen, te zwaar was.

Nu treedt de zangeres tijdens de halve finale op 27 mei op naast een levensgroot nagebouwd front van een orgel, compleet met sierkrullen en polderhoutsnijwerk.

Voor promotie in de straten van Oslo en op recepties
heeft ze een klein exemplaar, dat ze zelf moet aanzwengelen, te leen van datzelfde museum.


Bron: AD- http://www.ad.nl/ad/nl/1024/Muziek/article/detail/481835/2010/05/07/Foporgel-voor-Sieneke.dhtml
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 7 Mei 2010 13:37:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook de plagiaatrel was (gelukkig) een storm in een glas water..

Citaat:
Geen plagiaatclaim 'Sha-la-li' na publicatie in Gelderlander

OOSTERHOUT - Na een artikel in De Gelderlander ziet zanger Dick van Altena uit Oosterhout af van zijn plagiaatclaim ten aanzien van het liedje 'Ik ben verliefd (Sha-la-lie)' van songfestivaldeelneemster Sieneke. In de publicatie las hij voor het eerst dat Pierre Kartner het liedje heeft aangepast.

Van Altena op zijn site: "Ik heb altijd de intentie gehad om de zaak binnenskamers te houden (dat ik uit zou zijn op publiciteit is, nogmaals, complete onzin!), als men mij dus simpelweg had gemeld dat de aangepaste versie de definitíeve voor Oslo zou zijn dan had ik misschien de gang naar de Vaste Commissie Plagiaat van Buma/Stemra helemaal niet gemaakt.

Vanaf het begin is dit voor mij een principezaak geweest en geen geldkwestie (zoals sommigen beweren), als de heer Kartner er een tweede telefoontje aan had gewaagd had ik wellicht alles laten rusten.

Natuurlijk blijft overeind dat de oorspronkelijke versie van ‘Sha-la-lie’ én de aanpassing, op zijn zachtst gezegd, dubieus zijn. Aan mijn principe eis is echter voldaan, al had dit wel op een iets nettere manier gekund. Ook wil ik ábsoluut voorkomen dat de Nederlandse deelname aan het Eurovisie Songfestival in gevaar komt."

Het songfestival wordt in Noorwegen gehouden en begint op 25 mei.


Bron: De Gelderlander
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/6647610/Geen-plagiaatclaim-Shalali-na-publicatie-in-Gelderlander.ece
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 7 Mei 2010 14:10:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben blij dat we met een vrij onverveerd hart naar Noorwegen kunnen gaan! Vele fans kennen mijn mening over De Toppers: Ik vind het nog steeds heel erg dat men dit vorig jaar naar het festival heeft gestuurd. In Sieneke heb ik meer vertrouwen. Het wordt erop of eronder... Maar het nummer verdient -zeker als ik het vergelijk met alle andere inzendingen dit jaar- de originaliteitsprijs! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.