Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Al het nieuws over Sieneke!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 19:55:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Sieneke is inderdaad minder erg dan de Toppers, maar erger zijn dan de Toppers is ook gewoon een uitdaging.. RazzRazz

Citaat:
Sieneke tijdelijk uitgeschakeld
Sieneke lijdt aan een keelontsteking en heeft al haar optredens af moeten zeggen. De zangeres moet de komende dagen absolute stemrust houden. Ook alle interviews en perscontacten zijn voorlopig gecanceld.

Wel laat het management weten dat de deelname van Sieneke aan het Eurovisie Songfestival in Oslo niet in gevaar is. De 18-jarige zangeres zal eind mei Nederland vertegenwoordigen.

Het zit Sieneke allemaal niet mee. Eerder liep er een aanklacht wegens plagiaat tegen haar nummer 'Ik ben verliefd - Shala Lie'. Ook waren er problemen met het draaiorgel dat ze bij haar optreden wilde inzetten. Het orgel zou te zwaar zijn voor het podium.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 10 Mei 2010 19:55:29    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:38:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Hehe tja, de Toppers... Ik was niet zo anti eigenlijk hehe, ik dacht dat ze best een kansje zouden hebben om naar de finale te gaan, maar ik sloeg de plank dus behoorlijk mis hehe!
Moet ook wel zeggen dat Shine live zoveel malen slechter en goedkoper klonk dan de cd-versie! Weet nog dat sommige mensen die met mij keken dachten dat er iets mis ging met de uitvoering omdat het zo anders klonk dan ze gewend waren hehe...
Vond wel dat de Toppers erg hun best hebben gedaan, vooral financieel, maar goed, het nummer was gewoon niet goed en de mix had het alleen maar slechter gemaakt...

Sieneke vind ik sowieso beter, origineler en ''echter''... daarom denk ik dat ze wel meer kans heeft al lijkt Europa er nog niet warm van te worden... Maarja, Peter vd Hurk zegt dat het goed komt, dus daar hoop ik dan maar op...
Smile

Wat betreft de keelontsteking van Sieneke; gelukkig komt het nu!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:47:54    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste versie van Shine was inderdaad vele malen beter! Zo zonde dat ze dat lied zo nodig moesten remixen. Dat heeft het lied er zeker niet mooier op gemaakt..
Sieneke is inderdaad wat origineler dan de Toppers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 14:22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
De eerste versie van Shine was inderdaad vele malen beter! Zo zonde dat ze dat lied zo nodig moesten remixen. Dat heeft het lied er zeker niet mooier op gemaakt..
Sieneke is inderdaad wat origineler dan de Toppers.


Hier ben ik het dan wel helemaal mee eens! Ben trouwens geen Toppers fan.. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een dergelijk type muziek als dat van Sieneke aan het songfestival heeft meegedaan, maar misschien weten de experts een gelijkwaardig nummer uit het verleden te bedenken? Think Very Happy
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 14:50:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Coolest schreef:
Sorcha schreef:
De eerste versie van Shine was inderdaad vele malen beter! Zo zonde dat ze dat lied zo nodig moesten remixen. Dat heeft het lied er zeker niet mooier op gemaakt..
Sieneke is inderdaad wat origineler dan de Toppers.


Hier ben ik het dan wel helemaal mee eens! Ben trouwens geen Toppers fan.. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een dergelijk type muziek als dat van Sieneke aan het songfestival heeft meegedaan, maar misschien weten de experts een gelijkwaardig nummer uit het verleden te bedenken? Think Very Happy


Ik weet niet of ik dat op deze, of het andere forum ooit heb gepost. Zelf vind ik sommige nummer van Kroatië wel aardig in de richting komen. Wat te denken bijvoorbeeld van Nostalgia (1995)? Maar dat echte vrolijke smartlapgebeuren is volgens mij toch echt een unicum op een songfestival..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:15:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Duitsland heeft toch genoeg smartlappen gestuurd de afgelopen jaren?

En wat dacht je van die vrouw in die bloemetjes jurk/rok van vorig jaar? Ze kwam van een oost Europees land en zong echt zo'n volksliedje. Inclusief dansje..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
Duitsland heeft toch genoeg smartlappen gestuurd de afgelopen jaren?


Ik vond Duitsland juist erg jazzy, totaal niet smartlapperig de laatste jaren.. Ik ben benieuwd welk nummer jij bedoelt! Very Happy


Sorcha schreef:
En wat dacht je van die vrouw in die bloemetjes jurk/rok van vorig jaar? Ze kwam van een oost Europees land en zong echt zo'n volksliedje. Inclusief dansje..


Staat me zo ff niets van bij.. Bloemetjesjurk? Vorig jaar? Think
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:32:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedoel je misschien dit?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5GGIYX-ClQ4[/youtube]

Of dit?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hhBZnygQIkk[/youtube]

Dit ging allebei naar de finale... Het was leuk en ze verdienden het...
maar echt ultra-goed en supergeweldig was 't ook weer niet, dus wat dat betreft zou Sieneke het ook moeten kunnen... Smile


Laatst aangepast door EURobin op 11 Mei 2010 15:34:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:34:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bedoelde Moldavië. Maar na het lied nog een keer te hebben geluisterd en bekeken, hebben ze niet zoveel gemeen.
En is het ook geen bloemetjes jurk Embarassed

Ze verdienden het inderdaad bijde wel ja! Als je het zo bekijkt, maakt NL zeker nog een goede kans..

De laatste paar jaren is het wel wat minder geworden met Duitsland en smartlappen ja. Maar ze hebben toch heel wat naar het songfestival gestuurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:39:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
De laatste paar jaren is het wel wat minder geworden met Duitsland en smartlappen ja. Maar ze hebben toch heel wat naar het songfestival gestuurd.


Ik wil voorbeelden! Very Happy

Reken je deze bijvoorbeeld tot het smartlapgenre?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RrV_1XPmdc4[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.