Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


[Video`s, fragmenten, bekendmakingen] Nationaal Songfestival
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Nationaal Songfestival 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2011 19:03:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo..met Lilith Moon is de FlowerPower weer terug op het toneel. Versta helemaal niks van de text in deze clip. Zanglijn is ook een beetje zwak van opbouw. Een studio kan er vast wel een behoorlijke mix van maken en kom dan volgend jaar nog eens terug met een video die meer laat zien dan een stel houten klazen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 11 Dec 2011 19:03:57    Onderwerp:

Terug naar boven
Lilith Moon
1point Member


Geregistreerd op: 05 Dec 2011
Berichten: 5
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2011 12:06:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Smile if you like Flower Power


Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool CoolCool Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy





Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2011 21:30:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Green Mr. Green Mr. Green

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h81Ojd3d2rY[/youtube]

btw.. Nog nieuws over de inzendingen of moeten we echt gaan wachten nu op 5 januari?
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2011 16:19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Roel schreef:
Zo..met Lilith Moon is de FlowerPower weer terug op het toneel.


Lilith Moon schreef:
Smile if you like Flower Power


Tot zover de Flower Power. Voor meer verwijs ik iedereen naar onze rubriek "overige muziek"! Cool

Coolest schreef:
Nog nieuws over de inzendingen of moeten we echt gaan wachten nu op 5 januari?


Wellicht dat er nog meer artiesten hun stem laten horen via YouTube of anderszins. Maar wat betreft de TROS denk ik inderdaad dat we het nieuwe jaar even moeten afwachten! Ik ben erg benieuwd naar wie men selecteert..

TROS-directeur Peter Kuipers schreef:
: “Het aantal inzendingen heeft onze verwachtingen echt overtroffen en de selectie blijkt moeilijker dan we dachten. We zijn op zoek naar dat ene, unieke nummer dat moet aanslaan in heel Europa. Dat betekent een goed nummer, maar het totaalplaatje moet ook kloppen.”

(bron: songfestival.nl)

Nu kun je het woord totaalplaatje op verschillende manieren inkleuren, maar op zich vind ik dit een heel zinnige opmerking. Blijft natuurlijk wel de vraag wie zich precies bemoeien met de selectie. Zelf heb ik liever dat dat songfestivalexperts zijn en geen sterren.nl experts. Maar wie ben ik? Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 16 Dec 2011 21:26:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
La The Voices ziet af van deelname songfestival

Gordon en zijn zanggroep LA The Voices doen niet mee aan het Nationaal Songfestival 2012. Ze trekken zich vrijwillig terug aldus de manager van de groep. Of de groep ook daadwerkelijk geselecteerd was voor het Nationaal Songfestival 2012 is niet bekend. Het moment van terugtrekken doet vermoeden dat de groep niet geselecteerd was. De TROS maakt op 5 januari bekend wie geselecteerd zijn voor het Nationaal Songfestival.

Gordon is teleurgesteld, maar ook blij. “Gelet op de vele activiteiten in binnen- en buitenland in 2012 paste meedoen aan de competitie niet meer in ons schema. Ook de verlate bekendmaking wie wel en wie niet meedoen, hebben niet bijgedragen tot een ander resultaat. Ik wilde een wereldact in elkaar zetten en daar was tijd voor nodig, dat had ik nooit in een paar weken kunnen doen. Als ik nog een keer het songfestival zou doen moest het goed zijn en dat kon ik nu niet garanderen. En dan moet je het dus niet doen. Onze agenda is met de komende tour overvol en bovendien wil het management in het buitenland liever niet dat we het doen. Ik wens alle kandidaten alvast veel succes!” aldus Gordon. LA The Voices zou twee liedjes ingezonden hebben: Nothing is gonna stop me now en All over the World.

(bronnen: Mediacourant / RTL Nieuws / Songfestivalweblog.nl)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 17 Dec 2011 12:55:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt mij inderdaad ook dat het helemaal niet zeker was dat de commissie voor Gordon zou gaan als ik dit zo lees. Wat ik overigens wel een positief signaal vind. Het betekent dat er -volgens de selectiecommissie als je het zo bekijkt- betere nummer tussen zitten, zoals wij overigens zelf ook al hadden geconstateerd.
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 28 Dec 2011 16:03:45    Onderwerp: Reageren met citaat

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TwmdOx6L42c[/youtube]

Hoorde nog een nummer voor het NSF 2012... met een mooie titel...
Niet verkeerd, en het is natuurlijk pas een demo... Maar of het écht pakkend genoeg is.. na één keer luisteren... geen idee... Ik moest het in ieder geval 2 keer luisteren om het goed te vinden. Vind het verder jammer dat het mooie pas komt als het nummer bijna is afgelopen... Al met al denk ik dat dit nummer best eens geselecteerd zou kunnen worden.
Grappig voorfilmpje ook hehe... En ik heb die stem eerder gehoord... Bij Rail Away o.a?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 4 Jan 2012 12:50:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Morgen weten we het.... Welke 6 nummers/artiesten...
Van de al gepubliceerde nummers blijft dit toch mijn favoriet:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0nSPCvyb4wQ[/youtube]

Ben benieuwd of het geselecteerd is... Overigens zijn de buitenlandse reacties op dit nummer ook bepaald niet slecht, geweldig zelfs. Er moet toch wel heel wat beters ingestuurd zijn wil dit niet geselecteerd worden, en dat kan ik me haast niet voorstellen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 4 Jan 2012 15:31:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Op Twitter wordt de hele week al enorm gespeculeerd over wie er nu wel of niet geselecteerd worden. Met name twee dingen vielen me daarbij op. Ten eerste wordt Jeronimo verreweg het meest genoemd als éen van de kandidaten. Gisteren leek Jeronimo zich ook een beetje te verspreken door te zeggen dat hij de komende maanden weinig tijd zou hebben voor concerten e.d. maar ja, het kan natuurlijk ook een afleidingsmanoeuvre zijn?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b2qMq0LsDhk[/youtube]

Het tweede wat opvalt, is dat dit keer het NSF wordt georganiseerd door Talpa oftewel John de Mol. Hij heeft min of meer aangegeven dat we ook moeten denken aan muziekprogramma's waarbij Talpa betrokken is zoals The Voice Of Holland. De geruchten willen dat sommige kandidaten uit die shows komen. Dat zou tevens inhouden dat John de Mol zich -in tegenstelling tot de TROS- verre heeft gehouden van Sterren.nl . Maar het blijft bij roddels en geruchten. Morgen eindelijk meer duidelijkheid!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 4 Jan 2012 16:34:00    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Op Twitter wordt de hele week al enorm gespeculeerd over wie er nu wel of niet geselecteerd worden. Met name twee dingen vielen me daarbij op. Ten eerste wordt Jeronimo verreweg het meest genoemd als éen van de kandidaten. Gisteren leek Jeronimo zich ook een beetje te verspreken door te zeggen dat hij de komende maanden weinig tijd zou hebben voor concerten e.d. maar ja, het kan natuurlijk ook een afleidingsmanoeuvre zijn?

Het tweede wat opvalt, is dat dit keer het NSF wordt georganiseerd door Talpa oftewel John de Mol. Hij heeft min of meer aangegeven dat we ook moeten denken aan muziekprogramma's waarbij Talpa betrokken is zoals The Voice Of Holland. De geruchten willen dat sommige kandidaten uit die shows komen. Dat zou tevens inhouden dat John de Mol zich -in tegenstelling tot de TROS- verre heeft gehouden van Sterren.nl . Maar het blijft bij roddels en geruchten. Morgen eindelijk meer duidelijkheid!


Heb inderdaad ook gehoord van die geruchten...
Ten eerste is en blijft het natuurlijk ongelofelijk positief dat Talpa de productie doet! Super gewoonweg. Dat had ik vorig jaar nog niet durven denken. Denk dat zij sowieso wel wat kwaliteit willen neerzetten, en veel kijkers willen trekken.
Dat laatste kunnen ze deels ook doen door inderdaad een aantal nog redelijk bekende ex deelnemers van al die shows te selecteren. Hoop alleen wel dat dat stiekem niet ten koste gaat van eventuele andere goede kandidaten zoals dus o.a Jeronimo, Tao Hypah, of deze bijvoorbeeld Smile
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OieZC3jb6E0[/youtube]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Nationaal Songfestival 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 4 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.