Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Tweede Kamer Verkiezingen 2010
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Politiek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 10:49:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Femke is mijn held! Cool

Inderdaad zeer terecht dat alle politieke partijen hebben besloten de campagne even stil te leggen. Ook ik ben hierover op de hoogte gebracht door mijn partij:

Citaat:
Uit respect voor de slachtoffers van de vreselijke vliegtuigramp bij de Libische hoofdstad Tripoli, schort GroenLinks alle lopende campagneactiviteiten tot nader order op.

Onder de meer dan 100 slachtoffers zijn 61 Nederlanders. Onze gedachten en medeleven gaan uit naar alle nabestaanden, hun familie en vrienden.

Namens GroenLinks,

Femke Halsema

(groenlinks.nl)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 13 Mei 2010 10:49:59    Onderwerp:

Terug naar boven
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 23:10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Wat een grappige uitslagen geeft die stemwijzer!

Dus jij gaat lekker voor het CDA dit jaar? SharkeY? Smile

En jij Sorcha? Al een idee?

Ik moet zo ook even de stemwijzer gaan doen...

Anyway, het is wel een gedoe in de politiek vandaag he, haha...:

-Normen en Waarden CDA-man Jack de Vries gaat vreemd... oei...
-Femke Halsema is niet blij met een foto waarop zij al rokend staat te roken... hehe...
-De PVV heeft moeite met democratisch te worden... jeetje...
-D66 valt behoorlijk terug in de peilingen...
-Cohen levert iets in...
-De SP komt ook niet vooruit...
En over een maand is het al zo ver! Shocked


Ik weet het nog niet. Nadat de PVV beide keren zo hoog uitkomt, ga ik toch nog maar eens hun verkiezingsprogramma door lezen.. Ik wacht nog steeds op de stomwijzer. Misschien dat die wat leuks geeft..

Het is inderdaad een bende in politiek Nederland. Zeker nu Geert W ook misschien een buitenechtelijke relatie heeft. Ondanks dat ik nog steeds vind dat dat iets is voor die mensen hun prive leven. Netzo als die burgemeester die is afgezet omdat hij naar de prostituees ging. Dat is niet Nederland zn pakkie an, dat is iets prive en heeft op diegene zijn werk geen invloed..
Maar ach..

Hebben jullie trouwens dat laatste bericht ook gelezen? De stemwijzer schijnt niet helemaal te kloppen. Verschillende partijen hebben ja gezegt op vragen die volgens hun programma eigenlijk nee had moeten zijn en andersom. Zodat ze meer kiezers krijgen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 14:07:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
Hebben jullie trouwens dat laatste bericht ook gelezen? De stemwijzer schijnt niet helemaal te kloppen. Verschillende partijen hebben ja gezegt op vragen die volgens hun programma eigenlijk nee had moeten zijn en andersom. Zodat ze meer kiezers krijgen...


Eigenlijk gebeurt dit niet alleen in een stemwijzer. In de campagne laten partijen voornamelijk zien welke voordelen hun standpunten hebben. De nadelen worden vaak met de liefde der mantel bedekt.

Het is net zoiets als reclame te maken voor een product: Dan doe je er alles aan om de consument voor je te winnen en dat kan inderdaad behoorlijk ver gaan. Want je wilt winst (macht).

Maar we hebben het hier wel over landsbelangen, macht, inspraak.. Dus eigenlijk zou het gewoon strafbaar moeten zijn als partijen je uiteindelijk iets anders bieden dan wat ze beloofd hebben. Een produkt kun je inruilen bij de winkel, maar dat gaat zo moeilijk met je uitgebrachte stem... Confused
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 14:11:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad. Als je het goed bekijkt maken partijen zich zo gewoon schuldig aan leugentjes hier en daar.. Niet goed..

Ik wil ook een mantel der liefde Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 1 Jun 2010 14:29:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Welke leugentjes vertelt Femke Halsema dan volgens jou? Ik vind haar éen van de betrouwbaarste politica in Den Haag! Cool

Zijn jullie ook klaar voor de toekomst? Very Happy
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 1 Jun 2010 23:02:06    Onderwerp: Reageren met citaat

bij de ene stemwijzer komt er LEF uit, bij de andere de christenunie.... op beide partijen was ik niet van plan te stemmen...

ga me de komende dagen eens bezig houden met onze vaderlandse politiek Cool
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 2 Jun 2010 20:02:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanavond is Femke Halsema te gast bij NOVA.

Klik hier om alvast de bijpassende visie van Joep te bekijken! Mr. Green
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2010 15:25:40    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Welke leugentjes vertelt Femke Halsema dan volgens jou? Ik vind haar éen van de betrouwbaarste politica in Den Haag! Cool

Zijn jullie ook klaar voor de toekomst? Very Happy


Hehe, ich weiss es eigentlich nicht Smile Femke is idd heel leuk en scherp en betrouwbaar ja! Maarja, goed, overdrijven doen ze allemaal weleens denk ik... Smile

Wel extreem spannend zeg... Is iedereen er al een beetje uit? Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 8 Jun 2010 01:12:53    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Wel extreem spannend zeg... Is iedereen er al een beetje uit? Smile


Ik ben er al jaren uit! Very Happy

Vanavond het debat gezien. Ik was zeer verbaasd dat volgens het 1Vandaag-panel Wilders de winnaar was. Ik had ook het idee dat het publiek in de zaal daar anders over dacht. Ik vond Wilders heel zwak en hij kwam nauwelijks met argumenten, alleen met zijn bekende one-liners waarvan ik me afvraag of de houdsbaarheiddatum niet op begint te raken.. Confused

Voor mij was Emiel Roemer (SP) de grote winnaar. Hij was duidelijk, had tussen de serieuze onderwerpen door nog tijd voor een geintje en hij maakte de meest ontspannen indruk. Geweldig hoe hij tekeer ging tegen Mark Rutte: "Met economie is het net als met jonge plantjes: Die moet je water geven, maar U komt aan met de snoeischaar! Mr. Green

Femke was een goede tweede, misschien ook een beetje gekleurd door mijn eigen politiek voorkeur. Tot twee keer toe wees zij erop dat we onder het bewind van de VVD straks zelf voor de huisarts kunnen gaan betalen, ook die bijstandsmoeder zonder geld die een arts niet kan betalen uit eigen portemonnee. Hoezo een verharde samenleving? Ik vind die situatie op zijn minst onwenselijk. Het baart me zorgen. Jammer dat er voor Halsema geen gelegenheid was om wat meer nadruk op duurzaamheid en klimaat te leggen, zeker als we bijvoorbeeld recent kijken naar het olielek in de Golf van Mexico dat overal in de wereld zou kunnen plaatsvinden. Een regelrechte bedreiging voor onze natuur en dus voor onszelf. Onbegrijpelijk dat zoveel mensen daar hun schouders bij op schijnen te halen. Op het gebied van duurzame energie loopt Nederland overigens schrijnend achter in vergelijking tot andere landen in Europa. Niet echt iets om trots op te zijn. Maar de heren waren vanavond weer veel te druk met futiliteiten en vooral met zichzelf helaas. Crying or Very sad

Ik vond Balkenende erg slecht. Typisch dat CDA-geluid: Beetje naar links, beetje naar rechts draaien en uiteindelijk gebeurt er niks. Wil je dan toch een bruggenbouwer zijn, dan zou mijn voorkeur eerder bij D'66 liggen. Pechtold was bij DWDD vanavond en nogal verbolgen dat hij niet was uitgenodigd voor het debat volgens mij..

Over het algemeen vond ik het debat niets toevoegen aan alles wat ik al over de zes partijen wist. Een gemiste kans van het team van 1Vandaag. Het had wat mij betreft allemaal wel wat verrassender en informatiever gemogen.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 8 Jun 2010 18:53:51    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
EURobin schreef:
Wel extreem spannend zeg... Is iedereen er al een beetje uit? Smile


Ik ben er al jaren uit! Very Happy


Hehe.. Is de rest er, behalve dj, er een beetje uit? Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Politiek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.