Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Al het nieuws over Sieneke!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:44:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee dat reken ik niet tot het smartlappen gerne. Het is wel een erg mooi lied!

Dit bijvoorbeeld:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0XkfrHPaGUI[/youtube]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 11 Mei 2010 15:44:37    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:48:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, Ein Bisschen Krieg was erg goed... Maar net als het geweldige Reise Nach Jerusalem kan ik het niet rekenen tot het smartlappengenre van Sieneke... Ze zijn er volgens mij gewoon écht niet in de ESF historie...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 16:08:01    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Ja, Ein Bisschen Krieg was erg goed... Maar net als het geweldige Reise Nach Jerusalem kan ik het niet rekenen tot het smartlappengenre van Sieneke... Ze zijn er volgens mij gewoon écht niet in de ESF historie...


Mee eens! Ik wil voorbeelden! Very Happy

Beide Duitse inzendingen eindigden overigens in de top 3! Mind you.. Wink

Er bestaat overigens wel een Nederlandse inzending met op de achtergrond een draaiorgel -meer een handorgel- :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DoVsGdtM378[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 18:45:43    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
EURobin schreef:
Ja, Ein Bisschen Krieg was erg goed... Maar net als het geweldige Reise Nach Jerusalem kan ik het niet rekenen tot het smartlappengenre van Sieneke... Ze zijn er volgens mij gewoon écht niet in de ESF historie...


Mee eens! Ik wil voorbeelden! Very Happy

Beide Duitse inzendingen eindigden overigens in de top 3! Mind you.. Wink

Er bestaat overigens wel een Nederlandse inzending met op de achtergrond een draaiorgel -meer een handorgel- :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DoVsGdtM378[/youtube]


Dat is waar ook! Wat waren we in die tijd al origineel eigenlijk! Haha... Maar uhm, toen werkte het draaiorgel wel voor een mooie score Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:29:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Vind dat Mouth en Mcneal lied wel wat weg hebben van Sha-la-lie. Ondanks dat de melodie wat anders klinkt is het op dezelfde basis gebasseerd.

Laatste nieuws:
Citaat:

Songfestival in gevaar voor Sieneke


De Nederlandse songfestivalliefhebbers houden hun hart vast omdat Sieneke nog steeds last heeft van een zware keelontsteking. Het afscheidsfeest voor haar vertrek naar Oslo is inmiddels afgelast.

Maandag zou de 18-jarige Nijmeegse voor fans en journalisten een uitzwaaiconcert houden, om dinsdag het vliegtuig naar Noorwegen te pakken. Het feest gaat echter niet door.

Volgens de TROS moet Sienekes stem worden ontzien. Het gaat weer een klein beetje beter met haar keelontsteking, maar ze mag voorlopig nog niet praten.

De voorrondes van het Songfestival beginnen 27 mei. De kapster in opleiding brengt daar het lied 'Ik ben verliefd (Sha-la-lie)' ten gehore.


Bron: Spits nieuws
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 13:29:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien is Sieneke toe aan een zanglerares. In veel gevallen is het zo dat als een zanger of zangeres langdurig last heeft van de keel, dat een teken is dat de stem verkeerd wordt gebruikt.. Het is maar een tip! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 15:23:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad geen verkeerde tip voor Sieneke. Maar hopen dat ze haar stem weer snel terug heeft!

Wat ik dan wel weer erg vind, is dat er nu al weer veel mensen zijn die zeggen dat ze het expres doet. Allemaal omdat ze bang is om af te gaan op het ESF. Confused
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 19:16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Citaat:
Oslo live: Sieneke op bezoek bij ambassadeur

Sieneke is vrijdagmiddag door de Nederlandse Ambassadeur in Noorwegen, de heer Richard van Rijssen, welkom geheten.

De heer van Rijssen zei een positief gevoel te hebben dat Nederland een goed resultaat zal neerzetten op het songfestival. "In het verleden zijn het allemaal zangeressen geweest die de winst voor Nederland hebben binnen gehaald" aldus de ambassadeur die van Sieneke enkele gadgets overhandigd kreeg. "Ik heb alles gevolgd via internet en youtube en ik geef jou ook een goede kans" aldus de heer van Rijssen. Sieneke liet weten te genieten van Noorwegen. "Het is een mooi land, de organisatie is goed en de mensen zijn erg vriendelijk."

Het team rondom Sieneke heeft aan songfestival.web-log.nl laten weten dat de mime spelers meer betrokken zullen worden bij de uiteindelijke opvoering. Zaterdag tijdens de repetitie zal het resultaat al te zien zijn. Songfestival.web-log.nl zal daar uiteraard verslag van doen.

(bron: Web-log Songfestival)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 23:52:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Even een vraagje..
Waarom mag het Verre-oost-Europese blok Georgie, Azerbeidzjan, Turkije en Armenie allemaal bij elkaar in één semi? En waarom worden alle andere blokken gescheiden? Zelfs Belgie en Nederland mogen niet bij elkaar... Ongelofelijk eigenlijk..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 15:03:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat dat is omdat het gewoon onmogelijk te scheiden is. Er zijn zoveel oostblok landen dat dat gewoon niet te doen is, tenzij we meerdere voorrondes houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.