Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wat doen we vandaag?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 65, 66, 67  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> De Troubadour
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 11:55:26    Onderwerp: Reageren met citaat

De website Esctoday.com is gehacked door een organisatie die tegen het "gay pride feestje" is. 12 jaar werk is volgens René Romkes totaal verloren gegaan. Ik wens de makers van Esctoday.com veel steun en sterkte en hopen dat er snel een vervangende website zal komen!

Meer reacties, steunbetuigingen en nieuws vind je op de facebook pagina van esctoday: http://www.facebook.com/esctoday .
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 17 Mei 2012 11:55:26    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 13:50:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat doe ik vandaag... Nou ik heb wat in te halen, heb het Songfestivalnieuws een week lang niet echt gevolgd, was namelijk in Zuid-Limburg en Brussel. Was overigens een erg leuk tripje!

Maar ben inmiddels weer helemaal bij wat ESF-informatie betreft.. Zag ook nog een leuk interviewtje met Joan: http://ilkar.blogspot.com/2012/05/blogilkar-exclusive-joan-franka.html

djSharkeY schreef:
De website Esctoday.com is gehacked door een organisatie die tegen het "gay pride feestje" is. 12 jaar werk is volgens René Romkes totaal verloren gegaan. Ik wens de makers van Esctoday.com veel steun en sterkte en hopen dat er snel een vervangende website zal komen!




Tjonge, wat erg.. Jammer dat er mensen zijn die eventjes het harde werk van anderen kapot willen maken. Vaag ook, alsof het ESF per se een gay ding is, zo niet waar.. Buiten dat ook erg zonde, esctoday is één van de websites waar je normaal even kijkt voor het laatste nieuws. Nahja..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 15:10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik probeer alles lekker te volgen, en het lukt aardig Very Happy Ik leg de nadruk op probeer want ik heb namelijk Examens ^^ Erg spannend dus!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 00:51:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Danonovic schreef:
Ik probeer alles lekker te volgen, en het lukt aardig Very Happy Ik leg de nadruk op probeer want ik heb namelijk Examens ^^ Erg spannend dus!


Oh wow! Veel succes! Hoeveel nog??

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5O7m6We1bfc[/youtube]

De Nederlandse party was zo te zien geslaagd Smile
Btw, die zangeres uit Macedonië is wel een lieverd hehe! Eigenlijk allemaal wel leuke concurrenten Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 22 Mei 2012 14:13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een warme dag! Eerste officiele zomerdag in Nederland!

Spannend vanavond! Het ESF is eindelijk weer begonnen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2012 12:01:13    Onderwerp: Reageren met citaat

In Nederland hebben gisteren 1.054.000 mensen gekeken naar de 1e halve finale! Dat is erg veel aangezien er een populaire voetbalwedstrijd op was (Nederland - Bayern Munchen) en Joan Franka pas donderdag moet! Dit is een goed teken Smile Na het diepe ESF-dal waar Nederland in zat, is dit echt wel positief! Hopelijk worden de Nederlandse kijkers donderdagavond niet teleurgesteld!

Overigens heb ik ff een stukje teruggezien van Nederland - Bayern, en hoe Arjen Robben uitgefloten is daar... Erg zielig, bij je eigen club.. Hadden ze misschien verwacht dat hij de Duitse kant zou kiezen ipv Nederland? Grappig! Ben achteraf wel blij dat Chelsea de Champions League heeft gewonnen ipv Bayern Smile Ze moeten eigenlijk vooral boos zijn op die Zwijnensteiger, hij miste nota bene één van dé beslissende strafschoppen! Eigenlijk moet Robben ontslag nemen en in Nederland komen voetballen! Dat zou leuk zijn! Inmiddels is er wel excuus gekomen.. maar dan nog... Very Happy Maar ehm, morgen wel 12 punten voor Joan he? Danke! Smile

En nog even wat positiviteit mbt Joan:

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/article/detail/3259771/2012/05/23/Joan-haalt-de-finale.dhtml
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2012 17:39:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Goede kijkcijfers inderdaad! Maar Nederland heeft dan ook een echte haat-liefde verhouding met het songfestival. Ik denk toch dat veel Nederlands meer vertrouwen hebben op een goede afloop dit jaar. Ik hoop maar dat we niet teleurgesteld worden.. Gisteren weer een prognose gezien van een Duitse chatvriend waarin Joan op een fraaie 8e plaats stond. En dat te bedenken dat die jongens er ook vaak dichtbij zitten. Maar toch ga ik me niet verheugen, maar gewoon onbevangen kijken morgenavond!

Het is trouwens echt songfestivalweer dit jaar. De mussen vallen van het dak bij wijze van spreke.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2012 20:24:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja alle polls wijzen inmiddels op een finaleplaats voor Nederland... Maar de meeste polls houden natuurlijk nauwelijks rekening met andere aspecten... En de verschillen zijn ook niet al te groot tussen Joan en de artiesten die iets lager staan...

Na de eerste Dress Rehearsal is Joan wel iets gezakt bij de Press Center voting... Naar een 9e plaats... Maar met maar 1 punt voorsprong op de nummers 10 t/m 13... Ai... En laten dat nu net de landen zijn met veel steun! Ook het verschil tussen Joan en de nr 18 is nihil! De officiele 2e Dress Rehearsal moet dus wel stukken beter!



Ik schrik wel een beetje van Georgië, ze staan hoger dan Nederland... En Turkije? Gelijk met Zweden? Dat is een beetje vaag op zich... Turkije is in neutrale polls helemaal niet zo populair, integendeel zelfs! En Malta, ik gun het ze wel, het is catchy, maar had toch echt het idee dat Joan vele malen origineler en sterker was.. Zo zie je maar weer... Natuurlijk zegt deze live poll in Baku niet alles, maar gisteren hadden ze wel 9 van de 10 landen goed gegokt.. muv Zwitserland ipv Hongarije.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2012 22:31:50    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.shownieuws.tv/video/laatste-repetities-voor-joan/

De dress rehearsal voor de jury schijnt dus goed te zijn gegaan, gelukkig maar Smile



En de Crystal Hall in Nederlandse kleuren hehe Smile Beauuuutiful Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2012 23:32:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, de Crystal Hall ziet er betoverend uit in het rood - wit - blauw! Cool

Het hele korte fragmentje geeft hoop, maar morgenavond moet nog blijken of Europa ook vindt dat Nederland dit jaar in de finale hoort. Het wordt heel erg spannend. Dat is zeker!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> De Troubadour Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 65, 66, 67  Volgende
Pagina 53 van 67

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.