Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 19 Mrt 2012 11:02:04 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Brabo No.1 5points Member
|
Geplaatst: 19 Mrt 2012 14:04:18 Onderwerp: |
|
|
Wow, ik ben positief verrast door dit nummer uit het Verenigd Koninkrijk. Ik heb vooraf de vrees gehad dat het nummer erg gedateerd zou klinken, maar dit nummer is prettig! Wat ik ook zo prettig vind aan het nummer is, dat het zo geloofwaardig is. Dit nummer zit Engelbert, de zanger, als gegoten!
Ik denk dat dit in ieder geval een kandidaat is voor in de top 10, misschien zelfs wel een beetje hoger. Ik heb voor dit ‘Love will set you free’ als cijfer een 8,0 over. _________________ ||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord. ||| |
|
Terug naar boven |
|
|
Danonovic 7points Member
|
Geplaatst: 19 Mrt 2012 16:06:27 Onderwerp: |
|
|
Mooi nummer, maar ik mis nog wel een echte uitsmijter! voor nu een 7.5 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 19 Mrt 2012 18:15:53 Onderwerp: |
|
|
Had zelf iets meer verwacht, ook omdat Engelbert zei enigszins zeker te zijn van een overwinning voor de UK Een winnaar hoor ik er zeker (nog) niet in terug hehe.. Maar ik vind dit best een mooi nummer, en sowieso leuk dat deze wat oudere wereldberoemde zanger gewoon lekker meedoet! 7.7 |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 19 Mrt 2012 19:55:25 Onderwerp: |
|
|
De inzending valt me niets tegen. Gaat heel erg veel sympathie-stemmen krijgen van alle fans uit Europa. Ik verwacht het Verenigd Koninkrijk zeker bij de eerste 10 terug te vinden op 26 mei! Ik geef een 7.9 . _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 21 Mrt 2012 10:31:59 Onderwerp: |
|
|
Engelbert mag de finale openen las ik!
Leuke inzending dit nummer. Een ballade die inderdaad zeker niet oubollig klinkt, maar juist best trendy! Voorlopig geef ik een 8. _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
Brabo No.1 5points Member
|
Geplaatst: 15 Apr 2012 22:15:43 Onderwerp: |
|
|
Ik had al eerder een oordeel gegeven over dit lied, maar ik wilde dit graag nog even extra onderstrepen. De componisten van ʻLove will set you freeʼ verdienen wat bij betreft heel veel lof!! Ik vind dat de componisten heel goed werk afgeleverd hebben en over het totaalplaat ben ik uiteindelijk ook verbazingwekkend positief. _________________ ||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord. ||| |
|
Terug naar boven |
|
|
|