Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 15 Mei 2010 13:44:40 Onderwerp: Promotie |
|
|
Sinds een aantal dagen heeft ons forum 10 leden. Dat lijkt niet veel, maar is voor een begin helemaal niet slecht. Bedenk dat bij veel Nederlanders het songfestival -op zijn zachst gezegd- nu niet direct erg populair is.. Zelfs een aantal songfestivalfans die ik gesproken heb, zijn in eerste instantie nog niet enthousiast over een forum (welke dan ook). Uit ervaring weet ik ook dat het tijd nodig heeft om een forum drukker te krijgen. Er komt dus ook een stukje geduld bij kijken!
Wat betreft ESF Magazine en dit forum heb ik veel campagne gemaakt op mijn Twitter en Hyves. Alle mensen in mijn omgeving die het songfestival een warm hart toedragen zijn ingelicht.
Wellicht kom ik in Oslo ook Nederlandse fans tegen en met mijn vlotte babbel zal ik ze misschien wel kunnen winnen. Niets werkt immers zo goed als een persoonlijke benadering.
Heb jij ook leuke ideeën voor promotie? Post ze hier! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 15 Mei 2010 13:44:40 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 18 Mei 2010 12:37:10 Onderwerp: |
|
|
10 is voor een beginnend forum helemaal niet slecht nee!
Heb ook geprobeerd om de boel eens wat te gaan promoten via andere sites. Maar tot nu toe nog weinig succes.
Binnenkort wil ik toch eens kijken op youtube. Bij filmpjes over het songfestivals. Misschien als daar wat NL-ers tussen zitten die veel reageren hebben die wel interesse. Zo ben ik een goede (Finse) vriendin leren kennen. Dus misschien zijn daar nog wat zieltjes te winnen
OT: kijk eens wat ik vond:
|
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Roel 5points Member
|
Geplaatst: 18 Mei 2010 23:05:36 Onderwerp: |
|
|
Wat een giller... een smiley met draaiorgel.
Promotie voor dit gezellige weblog hoeft niet hoor want volgend jaar doet NEDERLAND NIET MEE.
Er wil geen enkele artiest via de TROS "IN HET ESF AFVOERPUTJE".
Jostiband heeft al afgezegd. Johan Vlemmix wil, mits hij in het oranje mag. |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 19 Mei 2010 10:19:52 Onderwerp: |
|
|
Ik laat de keuze tussen wel of geen forum niet afhangen van het feit of Nederand wel of niet meedoet aan het songfestival. Ook niet van het feit dat de TROS het songfestival heeft gekaapt samen met Sterren.nl . Nee, het songfestival betekent voor mij veel meer dan alleen de Nederlandse bijdrage. Het voelt juist goed om daar af en toe ook overheen te kijken. Want er zijn zo ontzettend veel zaken die het songfestival tot mijn passie maken! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 19 Mei 2010 12:14:52 Onderwerp: |
|
|
Roel schreef: |
Er wil geen enkele artiest via de TROS "IN HET ESF AFVOERPUTJE".
Jostiband heeft al afgezegd. Johan Vlemmix wil, mits hij in het oranje mag. |
Johan Die man is gaaf.
Jostband is alleen geen goed idee omdat die mensen dat niet gaan trekken, maar voor de rest.. Iedereen doet zo neerbuigend over die mensen terwijl hun muziek helemaal niet slecht is! Ze hebben een hoger niveau in veel gevallen dan die van de muziekkorpsen.
Voor de rest ben ik het met meneer Sharkey eens. Als het alleen ging om de Nederlandse inzending was ik nooit begonnen met kijken. Het gaat om alle acts die het songfestival geslaagt maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 19 Mei 2010 12:19:19 Onderwerp: |
|
|
Sorcha schreef: | "Als het alleen ging om de Nederlandse inzending was ik nooit begonnen met kijken." |
Quote of the year! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|