Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 17 Mei 2010 10:55:52 Onderwerp: "Gordon Wil Weer Naar Songfestival" |
|
|
Citaat: | Gordon wil weer naar Songfestival
AMSTERDAM - Gordon zou graag nog eens meedoen aan het Eurovisie Songfestival. De zanger nam vorig jaar deel aan het liedjesfestijn, maar wist met de Toppers niet tot de finale door te dringen.
Toch houdt dat Gordon niet tegen om ooit weer een gooi te doen naar de overwinning.
"Hoeveel landen sturen niet twee keer dezelfde artiest? Ik heb geweldige liedjes", zegt Gordon in het AD. "Er liggen honderd nummers voor me klaar, dus dat is geen probleem."
De zanger zegt, ondanks het verlies, van zijn deelname te hebben genoten. "Heel Nederland heeft meegeleefd. Het was de mooiste week van mijn leven."
De zanger wil Sieneke, die dinsdag afreist naar Oslo voor het Eurovisie Songfestival,op het hart drukken dat plezier hebben het allerbelangrijkst is.
'Probeer ervan te genieten', smste Gordon naar het 18-jarige zangeresje. "Ik vind haar liedje fantastisch, het zal wel weer aan mij liggen." |
(nu.nl)
Als die vervelende man weer meedoet zal ik uit protest geen enkele letter meer wijten aan het songfestival van dat betreffende jaar. Dat is hierbij afgesproken. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 17 Mei 2010 10:55:52 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 17 Mei 2010 22:39:18 Onderwerp: |
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat duidelijk genoeg?
Hij is in ieder geval ook niet te vol van zichzelf ofzo.
1. Ik vind geen enkel lied van hem, maar dan ook echt geen één, geweldig en met mij vele anderen die er ook zo over denken.
2. Heel Nederland heeft niet meegeleeft. Een groot deel van Nederland had meer zoiets van daar hoor ik niet bij! Gauw doorlopen en nog veel sneller weer vergeten.
Al moet ik wel zeggen: Misschien kan hij zorgen voor wederom een historisch Nederland op het songfestival dieptepunt. Dan kan het jaar erop wederom alleen maar beter gaan . En dat zijn we nodig met de Tros aan kop.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Appeltaart 2points Member
|
Geplaatst: 26 Mei 2010 21:40:59 Onderwerp: |
|
|
Ik zeg ja! Waarom? Hij is volgens mij nog de enige Nederlandse artiest die serieus heel erg graag mee wil doen aan het songfestival. Daarbij kan hij goed zingen ook.
Nu nog een goed liedje en een betere show dan de Toppers in 2009. _________________ Met sjalalagroom! |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 27 Mei 2010 18:40:42 Onderwerp: |
|
|
djSharkeY schreef: | Kan Gordon Goed zingen? Sinds wanneer is dat dan? |
Sorry maar daar ben ik het mee eens. Kan nou ook niet zeggen dat ik Gordon zo geweldig vind zingen. Een aantal jaren geleden was het nog redelijk maar tegenwoordig?
En daarnaast heeft Gordon een veel te groot ego en moet hij veel te veel opvallen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Appeltaart 2points Member
|
Geplaatst: 28 Mei 2010 20:34:36 Onderwerp: |
|
|
Jullie hebben een punt. Ik bedoelde met 'goed' ook meer 'degelijk'. In elk geval niet slecht en vals en dat soort dingen.
Groot ego? Tsja, daar zijn er sowieso genoeg van op het songfestival. _________________ Met sjalalagroom! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 28 Mei 2010 23:54:18 Onderwerp: |
|
|
Appeltaart schreef: |
Groot ego? Tsja, daar zijn er sowieso genoeg van op het songfestival. |
Dat is dan ook weer waar... |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 29 Mei 2010 10:03:03 Onderwerp: |
|
|
Gordon mist gewoon de uitstraling van een eurovisiewinnaar. Zet hem naast verschijningen als Tom Dice, Harel Skaat, Niamh Kavanagh en Safura. Dan snapt iedereen toch wat ik bedoel denk ik? _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 29 Mei 2010 15:28:29 Onderwerp: |
|
|
Gordon kan die uitstraling opzich ook wel krijgen, als hij zich gewoon liet aankleden door mensen die er verstand van hebben. En als hij gewoon heen gaat met dezelfde mentaliteit die Sieneke had. In de finale komen is leuk, maar lol hebben en alles geven is belangrijker.
En natuurlijk als het dan niet lukt, niet netzo als de Toppers en Hind gaan roepen: ik was toch veel beter dan dat land die door is? Hoe kunnen de mensen daar nou op gaan stemmen?? (Een vraag waarop het antwoord me duidelijk lijkt: ze zijn gewoon BETER.)
Als Gordon gewoon echt alles geeft en niet gaat afgeven op andere kanditaten, zich fatsoenlijk gedraagt en bezig is met zijn eigen act dan moet Gordon het opzich wel kunnen.
Alleen dan nog jammer dat hij zijn stem niet meeheeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roel 5points Member
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 00:16:32 Onderwerp: |
|
|
Die vreselijke Lena heeft de hoofdprijs...maar dat was door GOOGLE al voorspeld. Winterwonderland van Rusland ook hoger dan ik dacht. Dus volgend jaar iets jongs, fris en een beetje mondain naar Duitsland sturen. Dat wordt nog moeilijk voor Gordon. |
|
Terug naar boven |
|
|
|