Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sevein 5points Member
|
Geplaatst: 28 Okt 2010 09:22:02 Onderwerp: Politiek algemeen |
|
|
Ik moet zeggen... mark doet het aardig als mp.... hij is in ieder geval beter te begrijpen dan onze JP _________________ Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 28 Okt 2010 09:22:02 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 28 Okt 2010 22:09:21 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad. MR de MP doet het erg goed en beter dan JP als MP in het begin
Ik hoop - van een kant - dat dit kabinet er dus ook nog een poosje blijft _________________ Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu.... |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 22 Nov 2010 17:12:02 Onderwerp: |
|
|
Fijn dat we allemaal op 1 lijn zitten w.b. Mark!
Wel jammer dat er zoveel criminelen in de tweede kamer zitten..
Arme Mark.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 17 Jan 2011 19:09:09 Onderwerp: |
|
|
... En wat spijtig dat Femke Halsema de kamer heeft verlaten. Zij was een enorme vakvrouw, zelfs Geert wilders beaamde dat!
Femke, bedankt voor alle input. Voor mij was en ben je een lichtend voorbeeld! XxX _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 31 Jan 2011 00:19:52 Onderwerp: |
|
|
... en Famke is nog niet weg of GL bereikt een dieptepunt in te pijling.
Jammer. Ook jammer dat ze weg is inderdaad. _________________ Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu.... |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 31 Jan 2011 21:17:37 Onderwerp: |
|
|
Tsja en toch is het vreemd. In het verkiezingsprogramma van GroenLinks stond toch heel duidelijk dat de partij wilde meehelpen aan de opbouw van Afghanistan middels dergelijke missies.. Het zetelverlies kan dus niet komen door verkiezersbedrog. Er moet iets anders aan de hand zijn! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Steve Rogers 4points Member
|
Geplaatst: 8 Feb 2011 11:19:56 Onderwerp: |
|
|
Nederland stuurt politie eenheden erna toe ?????waarom??? ik zie ze daar geen bekeuringen uitdelen ofzo in de bergen.Zou het zo zijn dat ze daar misschien de cocaïne velden moeten bewaken ,voor het westen? _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 8 Feb 2011 18:11:44 Onderwerp: |
|
|
Jolande Sap heeft op het congres van GL afgelopen zaterdag beloofd om op persoonlijke titel naar Afghanistan te reizen om daar hoogstpersoonlijk geïnformeerd te worden over de risico's en de precieze werkzaamheden van de politie agenten. Bijkomend doel is natuurlijk dat zij wil uitvinden, of er werkelijk geen militaire operaties worden uitgevoerd- want dat wil GroenLinks pertinent niet. Daarbij spreekt ook voor haar dat ze op eigen kosten gaat. Hoeveel politici zouden daartoe bereid zijn?
Het moet me van het hart dat Jolande Sap het echt geweldig goed doet, zeker na zo'n crisis en al helemaal vlak na het vertrek van Femke Halsema. Ik denk dat we nog veel van Jolande kunnen verwachten! En ze is een Limburgse.. Zou ze carnaval vieren? _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 11 Feb 2011 18:12:48 Onderwerp: |
|
|
Mubarak is afgetreden.
Ben uiteraard wel benieuwd wat er voor terugkomt en hoe dat allemaal uitpakt.
djSharkeY schreef: | Bijkomend doel is natuurlijk dat zij wil uitvinden, of er werkelijk geen militaire operaties worden uitgevoerd- want dat wil GroenLinks pertinent niet. Daarbij spreekt ook voor haar dat ze op eigen kosten gaat. Hoeveel politici zouden daartoe bereid zijn? |
Mja, ik hoop het niet maar het is eigenlijk nu al duidelijk dat ze ook geweld moeten gaan gebruiken bij eventuele aanvallen. Het is namelijk een oorlogsgebied. Of staan er 4 Duitse militairen rond iedere Nederlandse politietrainer? Dat lijkt me op zich niet haalbaar.
Maar goed, super dat ze erheen gaat om het te bekijken, en geweldig dat ze het op eigen kosten doet. Dat zouden meer politici moeten doen... Ze kunnen het financieel gezien ook best opbrengen.
djSharkeY schreef: |
Het moet me van het hart dat Jolande Sap het echt geweldig goed doet, zeker na zo'n crisis en al helemaal vlak na het vertrek van Femke Halsema. Ik denk dat we nog veel van Jolande kunnen verwachten! En ze is een Limburgse.. Zou ze carnaval vieren? |
Ja helemaal mee eens! Erg goed zelfs. Was het laatst niet in het nieuws dat zowel Sap als Rutte het ERG goed doen? Sap komt ook lief over, ik vind dat belangrijk, lekker betrouwbaar |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 21 Mrt 2011 21:55:34 Onderwerp: |
|
|
Ik ben voor de PBGSM.
"de Partij voor Bevordering van Goede Songfestival Muziek."
_________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |