Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 8 Dec 2012 11:36:45 Onderwerp: Wit-Rusland (Semi 1) |
|
|
De eerste inzending voor Malmö is bekend. Alhoewel...
Citaat: | Alyona Lanskaya mag het in 2013 opnieuw proberen. De 27-jarige zangeres won ook in 2012 de nationale finale, maar werd later gediskwalificeerd toen bleek dat er behoorlijk gefraudeerd was bij de televoting. Dit jaar probeerde het ze opnieuw. Met Rhythm of Love won ze opnieuw veruit de televoting en ook de jury had het maximum over.
Of het nummer ook daadwerkelijk de inzending voor Malmö wordt blijf afwachten. De laatste jaren werd de oorspronkelijke inzending geregeld gewijzigd (of gediskwalificeerd). |
(songfestivalweblog.nl)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4FmkrrSFe2w[/youtube] _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Laatst aangepast door djSharkeY op 3 Feb 2013 00:52:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 8 Dec 2012 11:36:45 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 12 Dec 2012 12:08:15 Onderwerp: |
|
|
Ai, ik vind het niet zo best hehe Maar inderdaad, waarschijnlijk komt er straks toch weer een ander nummer uit de Wit Russische mouw.
Dit nummer is een beetje van het niveau Polen 2011 denk ik. Wil wel maar kan niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Danonovic 7points Member
|
Geplaatst: 17 Jan 2013 22:57:13 Onderwerp: |
|
|
Nouu,, volgens mij giet it niet oan voor de wit-russen dit jaar. Ze doet enorm haar best maar was er echt niets beters? |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 6 Feb 2013 09:18:36 Onderwerp: |
|
|
Het wordt eigenlijk nooit echt wat met Wit-Rusland, zo door de jaren heen. Dit jaar is geen uitzondering op wat we normaal kunnen verwachten en het klinkt niet bepaald als een killersong
_________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
|