Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 15 Feb 2011 02:13:22 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 15 Feb 2011 13:08:43 Onderwerp: |
|
|
Nog geen enkel idee... Ik zweef weer zo ontzettend
Jij al wel een idee SharkeY? |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 15 Feb 2011 16:46:10 Onderwerp: |
|
|
Ben zelf ook nog zwevende, dus bedankt voor de tip, DJ! _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 16 Feb 2011 19:51:42 Onderwerp: |
|
|
Hoewel GroenLinks mijn partij is, twijfel ik ook. De reden daarvan is het doortrekken van de A15 naar de A12. Ik ben voor, omdat Arnhem en Nijmegen dan ontlast worden. GroenLinks is tegen. Een natuurkwestie uiteraard. Maar ja: die Betuwelijn ligt er nu toch al (volkomen nutteloos) dus kun je er wat mij betreft net zo goed een snelweg langs plakken, die wél nut heeft. Of vervang de spoorweg desnoods voor een snelweg!
Ik heb inmiddels gezien dat D'66 wel voor de aanleg is. Dus misschien heb ik een alternatief. Maar ik wil er eerst nog een paar nachtjes over slapen... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 17 Feb 2011 13:27:51 Onderwerp: |
|
|
djSharkeY schreef: | Hoewel GroenLinks mijn partij is, twijfel ik ook. De reden daarvan is het doortrekken van de A15 naar de A12. Ik ben voor, omdat Arnhem en Nijmegen dan ontlast worden. GroenLinks is tegen. Een natuurkwestie uiteraard. Maar ja: die Betuwelijn ligt er nu toch al (volkomen nutteloos) dus kun je er wat mij betreft net zo goed een snelweg langs plakken, die wél nut heeft. Of vervang de spoorweg desnoods voor een snelweg!
Ik heb inmiddels gezien dat D'66 wel voor de aanleg is. Dus misschien heb ik een alternatief. Maar ik wil er eerst nog een paar nachtjes over slapen... |
Ja. Zoals je weet SharkeY kom ik ook uit die omgeving en 10-15 jaar geleden spraken ze al over het doortrekken van de A15 naar de A12.
Hij ligt er nog steeds niet...
Al die mensen uit Zevenaar, Westervoort, Duiven, Doetinchem, Doesburg etc, die in Nijmegen werken en andersom doen er elke dag ontzettend lang over vanwege de opstoppingen bij Arnhem en Nijmegen.
Ook voor het milieu is dit funest, al die files, optrekken, afremmen, heel wat uitstoot dus. Daarnaast liggen er geen grootse natuurgebieden meer in dit gebied, mede dankzij die idiote Betuwelijn.
Den Haag wat heb je gedaan? En dat kan allemaal maar... Maar als je een keer je riem vergeet in de auto moet je bij wijze een weekloon betalen. Anyway, terug naar het onderwerp: ik denk dat die snelweg er nu écht moet komen.
Het openbaar vervoer in deze regio van Gelderland is trouwens ook geen optie. Het duurt onwijs lang, de mini-treintjes puilen uit en er zijn veel problemen op het spoor. Daarnaast is het openbaar vervoer sowieso al achtergesteld, je kan 's nachts niet eens van Arnhem naar Nijmegen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Steve Rogers 4points Member
|
Geplaatst: 21 Feb 2011 13:21:30 Onderwerp: |
|
|
ik ga wel weer SP stemmen ,van de rest krijg ik een punthoofd ! _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 21 Feb 2011 14:17:37 Onderwerp: |
|
|
Emiel Roemer is een leuke politicus!
Er bestaat zelfs een stemwijzer voor hen die wegens de deelname van PVV aan het minderheidskabinet een alternatief voor CDA of VVD zoeken:
http://www.voor1keerniet.nl/
In de peiling schijnt het erg spannend te worden. Feit is, dat als de huidige regering geen meerderheid in de eerste kamer krijgt, regeren wel lastig gaat worden..
Wat ik in ieder geval wel asociaal vond van de MP, was dat hij niet wilde komen opdagen bij het debat over onderwijs. Mijn aangetrouwde neef, al jaren actief om een zmok school om kids zonder toekomst toch te proberen in de maatschappij af te leveren, zal ook worden ontslagen. Dat doet onze MP blijkbaar helemaal niets. Da's wel een beetje eng... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|