Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gerd

|
Geplaatst: 28 Apr 2016 12:44:28 Onderwerp: |
|
|
Ja ik hoop het . Lijkt me leuk die trampoline. Ik zal in de zomer wel bij onze Jo gaan springen , die heeft er zo eentje in de grond gewerkt.
Hier leggen ze de laatste hand aan het opspuiten van silicone momenteel. Ze zijn ook de nieuwe glazen deur komen opmeten. Er komt een afkassing aan de deur in dezelfde kleur als de tegels ongeveer en dan een klip-klap deur in gezandstraald glas. Die deur zal er wel pas binnen een maand klaar zijn. Morgen komen ze de badkamerartikelen installeren.
Ik ben blij dat die vloerder seffens gedaan heeft , die doet al dat die hier thuis is en loopt maar in huis met zijn vuile kleren terwijl die daar niet moet zijn want ik wil ook wel zijn emmer met water vullen hoor. Die gaat zomaar naar het toilet zonder iets te zeggen enz.... Ik vind dat ambetant pff. Ik moet dat weten want ik moet die daarna gaan afwassen. Die plast nl rechtstaand en dan dretst dat tegen het deksel en op de binnenkant bril John doet dat niet , die gaat zitten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 28 Apr 2016 12:44:28 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 28 Apr 2016 13:18:44 Onderwerp: |
|
|
Haha, Gerdje. Ik vind dat ook erg als ze rechtopstaand plassen. Ik heb een briefje boven mijn wc hangen waarop staat dat ze moeten gaan zitten. Pol zit ook.
Alé, het vordert goed in de badkamer. Toch ambetant, hé, dat vreemd volk in huis! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 29 Apr 2016 09:30:06 Onderwerp: |
|
|
Ze zijn nu bezig met de kasten , radiators en toilet te plaatsen . En ik hoor die maar boren pff. De spiegelkast hangt een beetje te hoog naar mijn zin maar het ging niet anders ivm de stopkontakten die in de weg zitten. Fout van de werfleider grrrrrr. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 29 Apr 2016 09:34:28 Onderwerp: |
|
|
dan zal jij zo'n verhoogje moeten zetten zoals ze ook voor kindjes gebruiken Nee, als het nieuw wordt gezet verwacht je wel dat het in orde is hé.
Maar je ziet het nu toch vooruit gaan en hopelijk gaan jullie content zijn met het resultaat. Dan trek je maar eens een foto van je nieuwe badkamer. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 29 Apr 2016 13:05:07 Onderwerp: |
|
|
Ja doen! Ik ben nieuwsgierig. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 29 Apr 2016 13:16:45 Onderwerp: |
|
|
of misschien moet je mini-trampoline in je badkamer zetten, dan geraak je ook aan de spiegel  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 29 Apr 2016 14:30:33 Onderwerp: |
|
|
Nee nee , de kast hangt uiteindelijk toch goed . Maar nu heb ik een vergrootspiegel bijgekocht en geen plaats meer om die op te hangen . Voor de rest valt alles mee. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 29 Apr 2016 16:14:56 Onderwerp: |
|
|
Katrien schreef: | of misschien moet je mini-trampoline in je badkamer zetten, dan geraak je ook aan de spiegel  |
Grappig!  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 1 Mei 2016 08:18:03 Onderwerp: |
|
|
Ik heb echt geen plaats meer om die te zetten , ik zit al met die spinningbike in de veranda. Ik moet zeggen dat wij daar wel elke dag op rijden .
Pattyke jij hebt er toch ook ene ? Gebruiken jullie die ook nog ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|