Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gerd

|
Geplaatst: 13 Dec 2018 16:05:02 Onderwerp: Gestalkt |
|
|
Gestalkt of hoe kan ik het noemen . Ik heb dik een jaar geleden een vriendin van vroeger teruggevonden via fb . Ze is weduwe maar heeft een relatie met een 13 jaar jongere man . Verleden jaar zijn wij gaan eten met z'n vier en John had bij die vent geen goed gevoel . We zijn daarna nog eens met die vriendin naar een optreden in Heist geweest (hij moest werken of zo) en dat was heel leuk . Nu is die een tijd geleden mij beginnen stalken via messenger. Ik heb tegen vriendin gezegd dat ik hem gewist heb van fb en ook waarom . Dikke ambras daar maar ze zijn verder gegaan . Haar kinderen zijn ook tegen die relatie weet ik . Nu krijg ik die vandaag weer op messenger En nog ambetant doen ook hé . Vragen of hij me mag kussen enz .... En als ik zeg dat hij zijn vriendin maar moet trouw zijn wordt 'm boos en zegt " Hoeveel relaties heb jij al versleten " ? Erg hé ? Ik durf tegen mijn vriendin dat niet meer zeggen maar ik weet zeker dat ik met dat koppel niet meer afspreek , wel met haar alleen.
Zij heeft al wel gezegd dat hij heel ambetant kan zijn , ik denk dat ze hem wel kent . Ik voel me hier wel niet goed bij . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 13 Dec 2018 16:05:02 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 13 Dec 2018 16:07:51 Onderwerp: |
|
|
Hij wil met haar samenwonen maar zij houdt de boot af , gelukkig maar. Hij heeft niks , geen geld , geen huis , geen werk . Hij is gedwongen van vrijwilligerswerk te doen en dat is soms in het weekend ook . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 13 Dec 2018 18:17:06 Onderwerp: |
|
|
Je moet die blokkeren op FB dan kan hij geen berichten meer sturen.
Maar als het een vriendin is zou ik het haar toch laten lezen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 15 Dec 2018 11:13:43 Onderwerp: |
|
|
Ik ga het wat afwachten . Zijn laatste bericht was 'dat ik de pot op kon' . Is dat omdat ik hem afwees ? Ik weet het niet Ik hoop dat ik 'm niet meer terug te horen krijg. Als vriendin wil afspreken doe ik het alleen nog door de week als we alleen zijn , niet meer samen met hem en John want die wil dat ook niet meer. Ik heb 'm alles laten lezen , echt ne zot hoor  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 16 Dec 2018 11:41:29 Onderwerp: |
|
|
toch zou ik hem blokkeren, dan kan die niets meer van je zien op FB |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 16 Dec 2018 18:56:52 Onderwerp: |
|
|
Ik heb 'm niet op FB hoor , maar die stuurt berichten via Messenger , dan kan blijkbaar wel . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 17 Dec 2018 10:02:17 Onderwerp: |
|
|
Je moet inderdaad geen FB vriend zijn. Maar denk wel dat je iemand kan blokkeren om nog berichten te sturen. Maar als je geen last meer van hem hebt zoveel te beter. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 17 Dec 2018 15:06:11 Onderwerp: |
|
|
Ik ben alleen bang die mijn vriendin gaat beinvloeden en haar misschien leugens gaat vertellen . Gelukkig kan ik me altijd verdedigen want ik kan zijn berichten laten zien hé ? En ook mijn antwoorden Bij gelegenheid ga ik met haar afspreken en als er ook maar een klein kansje is dat ik het kan vertellen dan doe ik het . Anderzijds wil ik niet stoken tussen hen. Maar John zegt ook 'als hij met jou zo doet , dan doet hij met andere vriendinnen van haar ook zo'. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 17 Dec 2018 18:41:25 Onderwerp: |
|
|
Ja die kans is groot en zou jij het niet willen weten? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 18 Dec 2018 08:55:47 Onderwerp: |
|
|
Ja ik wel natuurlijk . Maar Nicole is weduwe en 69 jaar . Hij is 54 dacht ik . En ik heb het gevoel dat ze blij is met nog wat aandacht van een man . Nicole is niet zo'n knappe vrouw die veel aandacht krijgt van mannen vrees ik . Ze is heel verzorgd en goed gekleed maar heeft heel veel rimpels door het vele roken . Het is wel een opgewekte en een plezante hoor . Ze heeft ook een apartement in Spanje en nu heeft ze iemand die er met haar naartoe kan hé ? Ik denk dat dat belangrijk is voor haar . Ze weet het wel dat hij raar doet hoor . Want ze vertelde me dat hij ook maar zat te chatten met haar kleindochter van 16 jaar en dat die er ook niet mee opgezet was . Wie weet wat voor dingen vertelt hij aan dat meisje ? En durft die dat niet zeggen misschien ? Rare vent . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 18 Dec 2018 10:58:46 Onderwerp: |
|
|
dan toch liever gene man! Misschien komt ze wel ene in Spanje tegen als ze zonder hem is. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 18 Dec 2018 11:09:10 Onderwerp: |
|
|
Ja misschien , ik hoop het alleszins dat ze iemand anders leert kennen .
Met die vent is wel iets mis hoor , die dreigt ook altijd . Niks voor mij En geen geduld , als je niet aanstonds antwoord op die zijn berichten dan wordt hij boos . Niet normaal  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 19 Dec 2018 16:54:32 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zeker open kaart spelen!
Ik zou niet willen dat mijn vriendin van niets weet. Kwetsen of niet. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 19 Dec 2018 17:35:18 Onderwerp: |
|
|
Tja , ik zie ze nu voorlopig niet , maar als ik ze zie ga ik er wel eens op terugkomen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 27 Dec 2018 19:17:48 Onderwerp: |
|
|
Ik zou hem ook blokkeren en een die berichten kopiëren en naar haar sturen. |
|
Terug naar boven |