Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gerd

|
Geplaatst: 31 Aug 2019 12:15:12 Onderwerp: Angst / pijn en wat nog allemaal |
|
|
Het wordt stillaan wat onhoudbaar hier met mij .
Gisteren naar Leuven geweest met John , ik stap uit de auto en voel het al aankomen. Hartkloppingen en geen stap meer vooruit kunnen van vermoeidheid en dat allemaal opeens. Toen we in de dagkliniek waren begon het beter te gaan . Niets meer tot een uur of negen 's avonds. Ik voelde mijn hartslag weer omhoog gaan en keek op mijn app , idd die was opeens naar 127 spm gegaan Raar he ? Ik zie dat me dat 's nachts ook regelmatig overkomt . Ik ga slapen na iets te hebben ingenomen en rond middernacht opnieuw hoge hartslag , moeilijk ademen, uit bed , in bed , gaan drinken , plassen , weer in bed , niets hielp. Dan maar weeral kalmerende medicatie genomen hoe node ik dat ook doe.
Ik kan er heel goed met John over praten , ik heb geen problemen en wil er vanaf , maar hoe ???? Volgende maand weer naar de psychologe , hopelijk helpt het en heb ik tijdens ons verlof niet teveel last . Ik zeg tegen John vanmorgen , ik kan aannemen dat mensen die dit hebben en er ook nog geldproblemen of relationele problemen bij hebben of wat dan ook zichzelf een ongeluk aan doen se Ik kan me nog uiten en heb mensen rond me heen die me begrijpen maar dat kan iedereen niet zeggen hé ? Allez , we zien weer wel wat het allemaal gaat uit halen . Bedankt om naar mijn gezever te luisteren hé meisjes XXX |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 31 Aug 2019 12:15:12 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 31 Aug 2019 12:16:23 Onderwerp: |
|
|
Dan vergeet ik nog te zeggen dat ik zowat kapot ga van de pijn . Een dikke bult op mijn wijsvinger heb staan die héél pijnlijk is . Voze armen krijg ook. Ik word oud vrees ik . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 1 Sep 2019 09:15:53 Onderwerp: |
|
|
ik hoop dat je je in Spanje weer even beter voelt.
En dat er aan die paniekaanvallen wat gedaan kan worden.
Ben jij laatste jaren nog getest op reuma?
Ja mensen die alleen blijven zitten met hun problemen zijn nog grotere sukkelaars dan wij.
Hopelijk mooi weer in Spanje dat je kan genieten.
Benieuwd hoe Yves en Martine reageren dat jullie er ook zijn  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 1 Sep 2019 15:13:33 Onderwerp: |
|
|
Gerdje, ik heb net hetzelfde aan de hand. Ik weet niet waarom dat plots opkomt.
Inderdaad, ik heb aan Pol ook al gezegd dat het voor mij niet meer hoeft. Is op z'n minst gezegd niet meer leuk. Zeker niet op het werk. Dan is het helemaal een ramp. De meeste mensen op het werk hebben dat niet door. Tegen de hoofdverpleegkundige heb ik het gezegd. Antwoord: ik heb dat ook.
Ja, als je alleen staat in het leven heb je een nog groter probleem.
Probeer maar te ontspannen in Spanje! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 10 Sep 2019 19:09:10 Onderwerp: |
|
|
Ja dat hoor je dan 'ik heb dat ook'. Ik neem veel pijnstillers hoor. Mijn benen zijn nog in orde , ik kan wandelen zonder problemen , maar mijn handen en armen Ik kan geen potje meer openen , niks heffen en zelfs een handtas dragen zorgt al voor problemen . Ik draag tegenwoordig een rugzakje . Mijn vingers zijn gezwollen en als ik ergens tegenaan stoot met dat 'bultje' op mijn vinger doe ik het in mijn broek van de pijn . Ik durf al bijna niet meer naar de dokter gaan want die gaan zeggen 'daar is ze weer '.
Ik heb geen angstaanvallen gehad in Spanje , ik zal een komediant zijn zeker ? Anderzijds voel ik toch wat ik voel hé ?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 11 Sep 2019 08:42:04 Onderwerp: |
|
|
maar natuurlijk, zo eenvoudig zijn angstaanvallen niet te verklaren, maar daar heb je nu een psychologe nodig.
Toch vind ik dat jij ivm met je handen verder moet laten zoeken naar een auto immuun ziekte (reuma? lupus? weet ik veel) |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 11 Sep 2019 11:07:55 Onderwerp: |
|
|
Ja , we zien wel .
Hier nog druk , want John is nog thuis tot maandag .
Waar is onze mooie banner naartoe ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 30 Sep 2019 18:24:09 Onderwerp: |
|
|
Die knobbel doet aan reuma denken. Al goed dat wij brave venten hebben he |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 1 Okt 2019 07:28:27 Onderwerp: |
|
|
Ja ik heb het ook al gedacht Katleen . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 1 Okt 2019 09:09:02 Onderwerp: |
|
|
ja heb je toch ook al gezegd om je op reuma en andere auto-immuunziekten (lupus?) te laten testen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 1 Okt 2019 10:04:29 Onderwerp: |
|
|
Ja , maar ik durf het weeral niet vragen aan de dokter. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 1 Okt 2019 10:11:09 Onderwerp: |
|
|
dan maak je afspraak bij reumatoloog.
Huisarts zou er zelf moeten aan denken om dat te testen als jij die bulten laat zien en je pijnen beschrijft |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 1 Okt 2019 14:07:54 Onderwerp: |
|
|
Denk ik ook. Huisarts ziet toch wat hij ziet?! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 1 Okt 2019 15:28:18 Onderwerp: |
|
|
Ja , ik ben al wat gaan opzoeken , bij de juiste medicatie is er wel mee te leven . Ik heb echt wel veel pijn in mijn armen en handen en ook bollen in mijn handen en op de vingers. Ik ga een afspraak maken met de HA of denken jullie dat ik zo ook naar de reumatoloog mag gaan en de HA passeren ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 2 Nov 2019 18:15:35 Onderwerp: |
|
|
24 dec afspraak bij de reumatoloog . Nu heb ik sinds vandaag weer een rib afgespannen en zo net voor ons verlof . Hopelijk komt het tijdig in orde . Het is ook altijd iets met mij
Valt dat op dat ik tegen mezelf bezig ben ?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Nov 2019 18:15:35 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |