Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
katleen
|
Geplaatst: 8 Nov 2016 20:45:37 Onderwerp: wat zouden jullie doen |
|
|
Ik heb een poetsvrouw met dienstencheques. Ik stort telkens € 180 voor 20 cheques en dan krijg ik mail van sodexo dat dat in orde is.
Nu krijg ik mail dat ik voor dit jaar bijna aan de bestellimiet zit en dat vond ik al raar. Ga ik kijken bij mijn bestelling, nu hebben ze 200 cheques ingeboekt voor € 1800 Ik verschrok me te pletter, even de bank nagekeken maar nee ik heb niks gestort.
Zouden jullie dit melden of die 200 cheques opgebruiken? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 8 Nov 2016 20:45:37 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 9 Nov 2016 12:55:53 Onderwerp: |
|
|
ja dat is een moeilijke. Ik zou zeggen opgebruiken, maar als ze erachter komen dat die niet betaald zijn zit je wel met de rekening
Of als je met een schuldgevoel blijft zitten, dan heeft het ook geen zin om van hun fout te profiteren. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 9 Nov 2016 14:47:36 Onderwerp: |
|
|
Ja dat is een moeilijke . Ontdekken doen ze dat niet meer volgens mij , die gaan geen verkochte zaken nakijken hé ?
Ik vind dat je dat voor jezelf moet uitmaken , praat er met Dirk eens over .
Bij mij is er ooit zo een groffe fout gemaakt toen wij jong waren . Het ging over 45.000 Bfr die ik zou moeten betalen omdat er iemand van ACV (dacht ik) een fout gemaakt had. Ik ben eerst fatsoenlijk gaan praten en ik zou dat toch moeten betalen , tot er iemand zich versprak en zei dat het een foutje was bij het invullen van het dossier en dat dat iedereen kon overkomen. Ik moest dus nog steeds betalen. Ben ik daar van mijne tek gaan maken en heb toen zo geroepen dat ze mij in het bureau binnen lieten en daar ben ik opnieuw begonnen. Ik moest nog steeds betalen. Dan ben ik naar de hoofdzetel gereden en heb daar nog eens mijnen uitleg gaan doen en toen is er een telefoontje naar eerder genoemde gepleegd en ik kon vrijuit gaan zonder betalen. 45.000 Bfr was destijds heel veel geld en dat hadden wij niet toen , we hadden net grond gekocht en gebouwd Ik vond dat ze daar toen heel weinig rekening mee hielden dat we nog een heel jong gezin waren. Het kan natuurlijk ook anders , dus in je voordeel zijn.
Doe gewoon wat je denkt dat het beste is . |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 9 Nov 2016 19:14:35 Onderwerp: |
|
|
Heb toch maar gebeld en blijkt dat er iemand met mijn gebruikersnummer besteld heeft ( een typefout denk ik dan) Ze gaan nu uitzoeken wie dat gestort heeft want die zit nu dus zonder cheques en ik mag geen meer gebruiken tot alles ok is. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 9 Nov 2016 21:38:16 Onderwerp: |
|
|
Oei , mag je poetsvrouw dan niet meer komen of wat ? Of hoe moet je die dan betalen ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 10 Nov 2016 10:21:29 Onderwerp: |
|
|
zo is het natuurlijk wel het beste als iemand wel dat bedrag betaald heeft. Maar hopelijk voor jou is het snel opgelost, want is ook vervelend dat jij ze nu niet mag gebruiken. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 10 Nov 2016 16:04:44 Onderwerp: |
|
|
Ja , hopelijk wordt dat snel opgelost . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 14 Nov 2016 11:40:57 Onderwerp: |
|
|
Toen ik in Bierbeek in de kliniek mijn papieren ging halen na mijn ontslag om medische redenen stond daar ook een fout op. Er stond dat ik tot een jaar voordien voltijds had gewerkt. Wat helemaal niet waar was.
Ik zei dat dat niet klopte en toen zeiden ze: 'Dat document is nu zo opgemaakt en wij gaan dat niet veranderen'. Maar echt zo bruut alsof ik een moeilijk mens was.
Ikke met die papieren naar de vakbond voor mijn werkloosuitkering en daar zei ik dat dat document fout was. Die lachten eens en zeiden dat ik content moest zijn met die fout. Ik heb dus bijna twee jaar een veel te hoge uitkering gekregen. Ik ben daar heel lang niet gerust in geweest. Anderzijds, het staat op papier, hé?! Dan is een mens al eens eerlijk.
Amai, die mensen hebben geluk dat jij zo eerlijk bent, Katleen. Ik zou het nu ook wel gezegd hebben. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 14 Nov 2016 12:41:04 Onderwerp: |
|
|
toen ik ben gestopt met werken ben ik ook een hele tijd fout betaald geweest, maar ik had toen wel wat anders aan mijn hoofd en wist het dus niet.
Na een jaar of langer (weet niet meer) kwamen ze erachter en moest ik alles terugbetalen. Maar mijn inkomen zakte ook ineens heel fel en heb daar dus een paar jaar in kleine schrijven voor afbetaald.
Dus Patty, jij hebt geluk gehad!  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 15 Nov 2016 10:06:53 Onderwerp: |
|
|
Ja ik weet dat nog Katrientje , je ziet dat dat kan gebeuren hé ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 16 Nov 2016 20:05:52 Onderwerp: |
|
|
Ik heb nog steeds geen nieuws |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 17 Nov 2016 10:48:33 Onderwerp: |
|
|
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 20 Nov 2016 17:26:04 Onderwerp: |
|
|
Morgen nog eens bellen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 20 Nov 2016 21:11:19 Onderwerp: |
|
|
Ja zou ik ook doen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 21 Nov 2016 14:51:42 Onderwerp: |
|
|
Heb vandaag terug gebeld en ze hebben nu de cheques bij de juiste persoon gezet en mijn account terug op nul gezet. Dus nu is alles weer ok. Maar heb weer moeten bellen ipv dat ze direct gedaan hadden toen ze wisten van wie ze waren. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 21 Nov 2016 14:51:42 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|