Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Katrien

|
Geplaatst: 6 Jul 2020 08:55:11 Onderwerp: |
|
|
Voor Romee haar geboorte heb ik die spuit ook moeten krijgen.
Bij Eppe moest dat nog niet.
Daar zit vaccin tetanus ook bij hé, is dat waar je pijn van hebt (kan je ook koorts van krijgen). Maar een week zo'n pijn is toch lang, dus zou even de ha bellen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 6 Jul 2020 08:55:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 7 Jul 2020 17:47:13 Onderwerp: |
|
|
Het is over nu...eindelijk.
Dirk en ik hebben dus beslist om naar de Ardennen te gaan ipv naar Oostenrijk.
We zijn niet bang en ja je kan voorzichtig zijn maar ik wil het risico niet lopen om in quarantaine te moeten bij thuiskomst. Dat zouden ze op het werk ook niet echt waarderen. Het kan ook van niet maar wie kan garanties geven hé. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 8 Jul 2020 08:13:10 Onderwerp: |
|
|
Groot gelijk , geen risico's nemen en de Ardennen zijn heel mooi . Dan kunnen we jullie komen bezoeken met de daktent
Heb je al gereserveerd ? Want ik denk dat veel mensen op dat idee gaan komen . Ik duim voor mooi weer en een heel mooi verlof . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 8 Jul 2020 09:04:15 Onderwerp: |
|
|
Oostenrijk gaat niet lopen hé en we zullen ze daar de groeten doen op onze doorreis
Jullie gaan meer op je gemak zijn dichter bij huis (je weet nooit wanneer die baby komt piepen )
Hier vandaag nog wat verder inpakken en morgen weg.
De natuur en de bergen, niet de grote toeristische trekpleisters, dus heb er niet meer schrik van dan wanneer we hier in eigen land de toerist uithangen.
In die landen waar we gaan is ook meer mondmaskerplicht in gebouwen.
Met de auto ook flexibel als de situatie ergens verandert kunnen we weg hé.
En als we thuiskomen ben ik zo moe, dat ik vanzelf eerst al een tijdje in quarantaine ga op mijne zetel  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 8 Jul 2020 14:10:05 Onderwerp: |
|
|
Fijn verlof Katrien en hopelijk kunnen we in augustus eens samen komen hier hé ? Katleen , jij bent nog niet weg denk ik ?
Wij gaan niks forceren , wij zijn te oud om ons ziek te laten maken , minder sterk dan jonge mensen denk ik . En onze tuin is ook leuk . Wij gaan veel bezoeken en bij warm weer hier zwemmen dat is ook plezant. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 12 Jul 2020 10:30:51 Onderwerp: |
|
|
Katrien schreef: | Oostenrijk gaat niet lopen hé en we zullen ze daar de groeten doen op onze doorreis
Jullie gaan meer op je gemak zijn dichter bij huis (je weet nooit wanneer die baby komt piepen )
Hier vandaag nog wat verder inpakken en morgen weg.
De natuur en de bergen, niet de grote toeristische trekpleisters, dus heb er niet meer schrik van dan wanneer we hier in eigen land de toerist uithangen.
In die landen waar we gaan is ook meer mondmaskerplicht in gebouwen.
Met de auto ook flexibel als de situatie ergens verandert kunnen we weg hé.
En als we thuiskomen ben ik zo moe, dat ik vanzelf eerst al een tijdje in quarantaine ga op mijne zetel  |
Kom maar af, we hebben geboekt op Camping Spineuse in Neufchateau |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 12 Jul 2020 20:41:43 Onderwerp: |
|
|
Wie weet  |
|