Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
katleen
|
Geplaatst: 12 Sep 2015 17:21:47 Onderwerp: |
|
|
Mercie voor de up-date  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Sep 2015 17:21:47 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 13 Sep 2015 15:18:05 Onderwerp: |
|
|
Als je ons forum open doet en je klikt rechts op 'berichten sinds je laatste bezoek' of zoiets , dan krijg je alle item direct op je scherm . Ik heb het gevoel dat je dat niet doet en dan berichtjes mist Jammer voor jou vind ik Probeer je het eens Katleen ?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 13 Sep 2015 19:00:14 Onderwerp: |
|
|
Goeie samenvatting, Katrien.
Neen, Jorik weet het nog steeds niet.
Anneleen zei me daarstraks dat ze een moeilijke periode doormaakt.
Jorik wil samenwonen, kindjes, ...
Zij heeft dubbele gevoelens. Wil in het buitenland gaan studeren.
Heb haar gezegd dat als ze klaar is om samen te gaan wonen en kindjes te krijgen ze dat wel zal voelen. Wanneer het niet goed aanvoelt mag ze het niet doen.
Wat me enorm stoort is dat Anneleen tamelijk veel bij Jorik thuis is en zijn ouders haar langs een omweg pushen om te gaan samenwonen. Zij zijn getrouwd op hun 21ste en vinden dat normaal. Wel, ik vind dat niet normaal. Ik vind dat dat moet kunnen maar als je daar niet klaar voor bent mag je dat niet doen. Je bent maar 1 keer jong en Anneleen heeft nog zoveel dromen. Dromen waar wij haar willen bij steunen (enige dochter) maar Jorik neem ik daar niet bij. Misschien klinkt dat hard maar ik heb ook moeten vechten en sparen. Wil ze verder met Jorik zal ze dat ook moeten doen. Ik ga Anneleen niet sponsoren zodat Jorik lekker verder met BMW's en dikke moto's kan blijven rijden. Ik weet niet of ik het goed uitleg. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 14 Sep 2015 09:59:26 Onderwerp: |
|
|
Je hebt groot gelijk , ik zou dat ook niet doen als ik jou was . Anneleen is echt nog niet toe aan huisje-tuintje-boompje of hoe noemen ze dat ? Zij moet nog veel te veel zien van de wereld voor ze zich bindt of er komt sowieso een scheiding van en dat is ook niet leuk . Hij wil haar duidelijk aan banden leggen maar zo werkt dat niet . Anneleen heeft haar vriendinnen nodig en zeker het vrij zijn en doen wat ze wil . Ik snap echt niet waarom ze aan die Jorik blijft hangen , dat is geen gast voor haar. Ik vrees dat die later ook niet in haar leven gaat passen , dat niveauverschil gaat te groot zijn . Hopelijk ziet ze dat snel in . Zeker niet sponseren Pattyke . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 14 Sep 2015 12:10:16 Onderwerp: |
|
|
Dat ze maar eerst achter haar dromen gaat en hopelijk ondertussen de juiste kerel vindt om die volgende stappen mee te zetten! |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 14 Sep 2015 18:38:46 Onderwerp: |
|
|
Ja dat vindt ik ook Patty. Je mag haar echter niet zeggen dat je Jorik niet ziet zitten. Hoe meer wij nee zeggen hoe meer zei ja doen. Maar het feit dat hij niet mag weten dat ze weg was naar London is een teken dat de relatie niet goed zit. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 14 Sep 2015 18:39:36 Onderwerp: |
|
|
Gerd schreef: | Als je ons forum open doet en je klikt rechts op 'berichten sinds je laatste bezoek' of zoiets , dan krijg je alle item direct op je scherm . Ik heb het gevoel dat je dat niet doet en dan berichtjes mist Jammer voor jou vind ik Probeer je het eens Katleen ?  |
Ik heb dat al gedaan hoor maar ik denk daar niet altijd aan. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 15 Sep 2015 07:32:52 Onderwerp: |
|
|
katleen schreef: | Gerd schreef: | Als je ons forum open doet en je klikt rechts op 'berichten sinds je laatste bezoek' of zoiets , dan krijg je alle item direct op je scherm . Ik heb het gevoel dat je dat niet doet en dan berichtjes mist Jammer voor jou vind ik Probeer je het eens Katleen ?  |
Ik heb dat al gedaan hoor maar ik denk daar niet altijd aan. |
Ik doe dat ondertussen al automatisch , dat komt bij jou ook wel  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 15 Sep 2015 08:27:00 Onderwerp: |
|
|
Ik ben nog vergeten te zeggen dat ik woensdag eindelijk een goeie prijs gekregen heb voor de badkamer . Ik had een afspraak gemaakt (alleen)maar John was de zaterdag ervoor wel mee de tegels gaan kiezen. Mijn afspraak was bij Van Calster in Geel , die hebben trouwens een zes-tal vestigingen. Er is een prijs gemaakt , tot stopkontakten toe , dus heel volledig . De badkamer wordt volledig gestript tot op de baksteen. Ik heb al een idee voor de badkamermeubelen maar we gaan de week na Sardiniƫ toch onze keuze maken en dan wordt de prijs telkens weer aangepast aan onze keuze. Rond maart 2016 zullen ze die komen plaatsen . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 15 Sep 2015 09:10:25 Onderwerp: |
|
|
Dat wordt een hele renovatie dan. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 15 Sep 2015 11:40:03 Onderwerp: |
|
|
Amai grote werken in het vooruitzicht, spannend.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 15 Sep 2015 14:52:05 Onderwerp: |
|
|
Ik kijk er niet naar uit hoor , al dat vuil in huis , ik mag er niet aan denken . Het geheel zou 11 werkdagen duren . Dat valt reuze mee , is amper twee weken .
Pattyke hoe staat het bij jou met je nieuwe badkamer ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 17 Sep 2015 11:00:19 Onderwerp: |
|
|
Wij hadden afgelopen zaterdag toch een VIP-uitnodiging voor OdeGand weet je nog ? Toen het evenement afgelopen was kregen we allemaal een mooie zak met daarin twee hele goeie flessen wijn en deze doos pralines in. Ik heb nog nooit zo'n lekkere pralines gegeten . Het zijn hele kleintje maar oh zo speciaal Het zijn er van Pierre Marcolini .
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 17 Sep 2015 11:37:46 Onderwerp: |
|
|
amai jullie zijn goed in de watten gelegd vorig weekend
Was het eigenlijk tof? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 17 Sep 2015 12:28:01 Onderwerp: |
|
|
Ja het begon met een VIP-parking (gratis). Daarna zijn we naar een heel mooi pand gegaan waar we een walking diner aangeboden kregen . Om 20.00 u moesten we klaar staan onder begeleiding naar de boot te gaan , we kregen een regenjas en een fleecedeken mee . Het regende een beetje maar het viel nog mee. Allemaal de boten in met paraplu's die ze aanboden . Dan was het mooi varen langs de speciaal voor die dag verlichte gebouwen . Dan werken we afgezet op een ponton op het water , dat opgebouwd was tegen de huizen , dat was ook met VIP-plaatsen. Er zou buitenaf +- 20.000 man staan en dat hebben we gezien ook. Rond tien uur begon het spectakel op het water en op het podium aan de overkant en rond half twaalf was er vuurwerk. Wij zijn net voor het voorwerk doorgegaan maar raakten bijna niet door het volk. Dan is er een hostess ons voorgegaan met pillamp tot we buiten de massa waren .Wij waren bang dat na de show die hele massa zich in beweging ging zetten en wij daar tussen zouden zitten. Ja het was de moeite maar niet echt iets voor mij omdat het te druk is . Ik vermoed dat Domi daar ook wel zal geweest zijn . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Sep 2015 12:28:01 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|