Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Gerdje
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SoulSisters Forumindex -> Praathoek SoulSisters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gerd

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2015 21:21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanaf 2025 moet je tot 66 jaar werken Pattyke en vanaf 2030 moet je tot je 67 jaar werken .. Nu moet jij even uitrekenen wanneer jij met pensioen kan gaan Laughing John is dus in 2022 65 jaar en dan mag die stoppen met werken.
Hoe oud ben jij nu ook alweer Pattyke ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 15 Jun 2015 21:21:19    Onderwerp:

Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2015 21:24:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben 55 jaar. Dus 65 jaar in 2025.

Pffft Ik werk al vanaf mijn 21ste. Op mijn 63 werk ik 42 jaar. Ik denk dat ik pech ga hebben. Sad Ik voel al aankomen dat ik niet veel meer te genieten ga hebben. Mijn bijna heel leven in dienst van de gezondheidszorg,... En nu zelfs nog in een verhoogd tempo. Soms zou ik mijn leven willen overdoen. Een mens wordt niet beloond voor zijn diensten. Schrijf dat maar op!
Zucht. Vraag me de laatste tijd dikwijls af waarom een mens dat doet. Een vorm van bestaanscrisis zeker?

Ik ben niet echt opbeurend, hé?! Wink
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2015 21:25:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Vergeten. Plezante foto's Gerdje. Ik kan goed geloven dat jij daar deugd van hebt.
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2015 21:48:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Patty schreef:
Vergeten. Plezante foto's Gerdje. Ik kan goed geloven dat jij daar deugd van hebt.

Ik heb de foto's bij mijn andere foto's gezet .

Pattyke als jij 42 jaar gewerkt hebt mag jij toch stoppen ? Dan heb jij toch volledig pensioen dacht ik ? John zegt dat 42 jaar een volledige loopbaan is . Je ziet dat het nog goed uitvalt hé ?

Ja nu zie ik de kindjes toch regelmatig . Ik heb het gevoel dat Katrien een goeie invloed heeft op onze Jo. Dat is een hele andere geworden , terug de Jo van vroeger vind ik , of toch bijna .
Terug naar boven
Katrien

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 09:26:04    Onderwerp: Reageren met citaat

zoveel jongeren vinden geen werk en toch moet iedereen maar langer werken. Onbegrijpelijk voor mij. Wat hebben ze nu aan een bende uitgebluste mensen die hun diensten al voldoende bewezen hebben?
En ja, veel mensen worden ouder, maar niet iedereen en ook niet iedereen even fit en gezond.
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 15:57:23    Onderwerp: Reageren met citaat

En vooral nier meer de psychische veerkracht, Katrien. Ik voel dat ik me enerzijds alles meer en meer begin aan te trekken. Anderzijds word ik op sommige vlakken echt cynisch.
Lichamelijk zou ik mijn beroep zeker niet meer aankunnen. Zit weer eens met een ontstoken pols. Rolling Eyes

Van sommige mensen vind ik het erg dat ze op pensioen moeten. Zoals Christine van Broeckhoven. Doet onderzoek naar o.a. dementie. Gaat nu noodgedwongen in het buitenland werken en onderzoek doen.

Maar de mensen op de werkvloer zijn wel moe op die leeftijd. (of jonger)

Alee, dan kan ik binnen 7 jaar op pensioen. Smile
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 16:32:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja hoor , ongeveer gelijk met John. Die telt nu toch ook af hoor. Hij gaat binnen anderhalf jaar 4/5 werken (eindelijk) . John haalt zijn 42 jaar werken niet , die is maar beginnen werken op zijn 27 jaar . Hij is wel op z'n 26 jaar in het leger geweest , dat telt dus ook mee voor gewerkte dagen.
Terug naar boven
Katrien

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2015 17:17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is wat Jan ook zegt Patty, de psychische veerkracht die minder wordt.
Hij merkt ook dat hij minder verdraagt van de leerlingen. Ziet zich ook niet voor de klas staan tot 67 jaar.
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2015 17:15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Mannekes morgenvroeg vertrekken wij naar Rome , tot binnen vier dagen hé ? XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Terug naar boven
Katrien

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2015 18:49:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Veel plezier daar! Ik ben weg als jij thuis komt.
Wij maandagavond terug.

xxx
Terug naar boven
katleen

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2015 19:13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Veel plezier daar. Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gerd

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2015 17:57:33    Onderwerp: Reageren met citaat

WIJ HEBBEN DE PAUS GEZIEN . Heel onverwacht hield die een toespraak op het Sint-Pietersplein . Dat is echt de moeite hoor . Het was er zo warm , dat iedereen in het minste stukje schaduw dook. Schoon kleding hebben ze in Rome , en niet duur nu , het is er nog solden.

Er was een leuk voorval . Toen wij vertrokken had ik een kleedje aangetrokken en al op de luchthaven van Zaventem zei er een vrouw tegen mij dat ik een heel mooi jurkje aan had . John dacht dat het een Amerikaanse was of zo . Daar doen ze dat wel meer. Maar dan komen we in Rome luchthaven en ik sta aan een verkeerde band om de valiezen op te halen toen er opeens een Italiaanse tegen mij zei dat ik een mooie jurk aan had hahaha . Ik verstond ze in eerste instantie niet natuurlijk en wist ook niet waar ze het over had toen ze naar mijn kleedje wees en haar duim omhoog stak en het toen in het Engels nog eens herhaalde . John stond er beide keren bij en verbaasde zich over de reactie van de mensen tov kleedje Laughing
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2015 21:37:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Smile Dan zal het wel echt een mooi kleedje geweest zijn.

Tof, de paus zien. Ik heb de paus heel lang geleden in België gezien. Mei 1985 (Heverlee, bij Leuven) Was wel een andere paus. Is al lang overleden. Johannes-Paulus II
Terug naar boven
katleen

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2015 07:11:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat moet een heel mooi kleedje geweest zijn.

Nu ben je dan helemaal bekeerd na het zien van de Paus. Wel een leuke ervaring en zo te horen is Rome de moeite.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gerd

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2015 08:30:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisterenavond even uit geweest en daarna iets gaan eten en weer complimentjes over het bewuste kleedje gehad . Nu zou ik het niet meer uitdoen natuurlijk hahaha.

Pattyke jij bent toch ook al eens naar DE HAAN gaan eten in Herselt ? Wel wij waren daar rond 21.00 u en kregen geen eten meer omdat de keuken om negen uur sloot . Ik vond dat wel erg en niet klantvriendelijk Rolling Eyes We hadden niet gereserveerd en raakten nergens meer aan eten , we zijn dan maar naar een Chinees geweest en het heeft gesmaakt.
Terug naar boven

Geplaatst: 30 Aug 2015 08:30:48    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SoulSisters Forumindex -> Praathoek SoulSisters Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: