Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gerd

|
Geplaatst: 15 Okt 2018 14:44:07 Onderwerp: Brillen |
|
|
Vanmorgen moesten wij ivm vernieuwen van licentie een nieuw bewijs van goed gedrag gaan halen op het gemeentehuis. John vergat daar zijn bril . Toen hij die weer opgehaald had zei ik tegen een mevrouw ' Allez , en brillen zijn zo duur en nu laat hij die nog achter'. Oh zegt die , weet je waar je een nieuwe bril moet gaan kopen ? Bij Eyelove in Begijnendijk . Mijn man heeft daar een nieuwe multivocale bril gekocht en een zonnebril op sterkte voor 300 €. Nu ben ik dat gaan opzoeken en idd , die zijn erg goedkoop. Haar man was er 100% tevreden over . De reviews zijn ook heel goed. Nu ga ik morgen er eens naartoe en probeer een nieuwe zonnebril met multivocale glazen , ik ben echt benieuwd nu . Die winkels zijn allemaal gevestigd bij apothekers of schoonheidssalons , die delen dan in de winst met die zaak en kunnen zo goedkoper werken .
https://www.eyelovebrillen.nl/eyelove-collectie/ Morgen ga ik er eens naartoe , veel kan ik er niet aan verliezen . Mijn vraag was eigenlijk , hebben jullie hier al van gehoord ? Ik nog niet . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Okt 2018 14:44:07 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 15 Okt 2018 17:48:56 Onderwerp: |
|
|
Nee, nooit van gehoord.
Maar laat je bevindingen maar weten. Altijd goed om door te geven aan mijn mama als het echt goed is. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 15 Okt 2018 21:07:09 Onderwerp: |
|
|
Als die zonnebril mee valt ga ik voor een 'elkedagbril' met leesgedeelte en verkleurende glazen als de zon schijnt , heel gemakkelijk trouwens , dan moet je nooit wisselen van bril . Morgen weet ik meer .
Is er bij jullie ook ene in de buurt Katrientje ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 16 Okt 2018 08:09:44 Onderwerp: |
|
|
Ook nog nooit van gehoord. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 16 Okt 2018 09:04:16 Onderwerp: |
|
|
Ja Gerd, blijkbaar in Antwerpen ook |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 16 Okt 2018 10:09:22 Onderwerp: |
|
|
Rond Leuven ook twee. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 16 Okt 2018 15:52:00 Onderwerp: |
|
|
Ik ben er geweest . De monturen zijn niet zoals de dure 'zwaargewichten' die wij gewoon zijn . Je voelt dat ze minder zijn van kwaliteit , maar daar staat tegenover dat je regelmatig een nieuwe bril kunt gaan kopen .Er komen elke week nieuwe modellen binnen . Ik heb dus de zonnebril genomen met dubbel zicht en betaal hier voor 149 €. Ik wacht even af of het allemaal goed zit en als dat zo is dan ga ik ook een computerbril en nog een gewone multivocale kopen. Het montuur heb ik al gekozen daar Er kwam een jong meisje haar bril halen en die was wel héél tevreden , ze riep toch 'joehoe' toen ze hem op had haha . Na mij stond er nog drie man te wachten om hun bril op te halen . Ik ben echt benieuwd hoor . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 17 Okt 2018 09:36:05 Onderwerp: |
|
|
ja ik ook. Want ik zou het ook leuker vinden om eens te kunnen afwisselen van bril moest ik ene moeten dragen ipv jaren dag in dag uit dezelfde omdat ze zo duur zijn.
Hoor van mijn mama ook dat ze zelfs haar kledij moet kopen die bij haar bril passen ipv dat je andere bril kan opzetten die past bij wat je die dag wil aandoen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 17 Okt 2018 12:13:16 Onderwerp: |
|
|
Misschien heeft zij een hele speciale bril ? Dat doe ik niet , ik neem er altijd ene die bij alles past . Ik zou wel 14 dagen moeten wachten op mijn bril . We wachten dus even af . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 17 Okt 2018 16:19:12 Onderwerp: |
|
|
groen-achtig |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 18 Okt 2018 08:40:23 Onderwerp: |
|
|
Mooi wel , en zeker als je groen ogen hebt . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 18 Okt 2018 18:12:08 Onderwerp: |
|
|
of een bril om te vergaderen, eentje om uit eten te gaan, eentje als je echt goed gezind bent, eentje om zot te doen, ...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 18 Okt 2018 21:34:35 Onderwerp: |
|
|
Ja , als het mee valt wil ik nog een computerbril en een 'dubbelglasbrilvoorelkedag'  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 17 Nov 2018 11:17:13 Onderwerp: |
|
|
Nog steeds content van de bril? Zo ja, geef ik het eens door aan mijn mama als ze terug is van vakantie. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 17 Nov 2018 14:35:01 Onderwerp: |
|
|
Wel , ik zal het eens uitleggen se . Ik ben heel tevreden over de service , het enige minpunt is dat je geduld moet hebben . Als er iets niet juist is moet je wachten en een afspraak maken met iemand van Eyelove die éénmaal per week in de winkel langskomt . Het probleem bij mij is dat ze in de Oogkliniek in Antwerpen de verkeerde glazen voorgeschreven hebben en mijn bril nu momenteel weg is voor andere glazen die ik trouwens niet moet betalen . Niet te geloven , die glazen waren te straf voor mij. Niet content daar , geld terug , geen risico dus. En je krijgt nog een vriendelijke mail dat ze het allemaal oplossen voor jou ook En dat allemaal voor de prijs van 149€ Wordt vervolgd ..... |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Nov 2018 14:35:01 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|