Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gerd

|
Geplaatst: 2 Dec 2015 15:21:33 Onderwerp: Goed nieuws |
|
|
Vandaag ben ik met onze Jo naar de rechtbank geweest . Wendy was er dus met haar nieuwe man ook. Onze advocaat liet een handgeschreven brief van onze Len zien , gericht aan de rechter , met als vraag om de bezoekregeling te houden zoals ze is ( in haar voordeel dus). Ik dacht al , welke rechter trapt daar in ? Ook had ze brieven bij van een psycholoog dat onze Len hooggevoelig is enz.....
Ik mocht niet mee binnen . Maar toen onze Jo buitenkwam hoorde ik zijn advocaat zeggen dat hij de rechter mee had en dat 'm niet te braaf mocht zijn. Ze moesten samen met hun advocaten overleggen en proberen tot een compromis te komen. Toen moesten ze terug binnen gaan.......
Na lange tijd waren ze er weer . Allebei lachen , de advocaat en onze Jo ook. Onze jo is volledig in zijn recht . De rechter moet heel kwaad geweest zijn op wendy en die brief aanstonds in de vuilnisbak hebben gegooid. Hij zei dat wendy dat kind manipuleerde en lachte zelfs ermee dat een kind van acht jaar zo goed kon schrijven en zonder dt fouten haha. Dat hij goed zag dat wendy die brief gedicteerd had enz... De rechter stelde direct voor om week om week de kinderen te hebben maar onze Jo zei dat hij tevreden was met de door hem voorgestelde dagen , dus zeker al om het andere weekend volledig en niet zaterdagavond om 17.00 u weer terugbrengen. Ook het kindergeld moet gedeeld worden en aangifte belastingen elk één kind. Zij sloeg alles op hare nek de heks. En de rechter zei nog dat ze positiever moest zijn naar de kinderen toe en dat in maart alles nog eens bekeken wordt en dat hij dan geen klachten meer wil horen over opstokerij van de kinderen. Nu heeft ze echt de wind van voren gehad hoor , goed dat ze is op haar plaats gezet is . Wij heel blij natuurlijk . Ik wilde dat toch eens vertellen hoor . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Dec 2015 15:21:33 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 2 Dec 2015 16:16:38 Onderwerp: |
|
|
Haha dat is pas goed nieuws! Het zal haar leren! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 2 Dec 2015 17:08:03 Onderwerp: |
|
|
Ja eindelijk moest ze haar mond eens houden en kon ze niet uithalen. Ze zal nu wel weten dat ze beter met onze Jo overeengekomen was dan dat het via de rechtbank moest lopen.
Laatst aangepast door Gerd op 3 Dec 2015 09:28:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 2 Dec 2015 21:45:00 Onderwerp: |
|
|
Wat een geluk dat jullie een slimme rechter hadden. Proficiat hoor. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 3 Dec 2015 09:28:57 Onderwerp: |
|
|
katleen schreef: | Wat een geluk dat jullie een slimme rechter hadden. Proficiat hoor. |
Ja bedankt , ik vind het superleuk. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 3 Dec 2015 21:31:06 Onderwerp: |
|
|
Goed zo!!!!
Ben blij voor jullie maar vooral voor Len.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 4 Dec 2015 16:44:36 Onderwerp: |
|
|
Ja bedankt , maar gisteren heeft ze toch weeral van haren tek gemaakt tegen onze Jo. Die vrouwelijke rechter kent er niks van enz ... zij weet alles beter , daar kun je niet tegenop. Onze Len is heel zenuwachtig , daar kun je momenteel niks mee aanvangen Ons Mia trekt het haar niet zo erg aan zie ik. Maar onze len laat het ook voelen aan Katrien , wendy's opstokerij wordt allemaal geslikt door die kleine . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 4 Dec 2015 17:12:22 Onderwerp: |
|
|
Hij moet niet twijfelen om het volgende keer terug te melden als Wendy niet stopt. En gaan voor die week/week regeling. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 5 Dec 2015 09:26:23 Onderwerp: |
|
|
Dat gaat 'm zeker doen , ze gaan alles opschrijven . Ik vind haar momenteel een slechte moeder , echt waar .
Katrien is gisteren hier geweest en blijven plakken tot bijna twaalf uur. Onze Jo had bij hen thuis kaartavond en ze was gaan lopen Ik vind dat geweldig natuurlijk . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|