Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Uit eten gaan

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SoulSisters Forumindex -> Praathoek SoulSisters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gerd

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2017 13:34:01    Onderwerp: Uit eten gaan Reageren met citaat

Ik heb een keigoeie site gevonden . Je klikt aan met hoeveel personen je wilt gaan eten , in welke buurt en klik op zoeken . Je kunt dan direct zien waar je kunt gaan eten , meestal aan - 50% en wat je eet en natuurlijk de prijs . Je kunt via die site ineens boeken en betalen . Wij gaan het ineens vanavond al uittesten . We gaan een viergangenmenu eten in "De wijnhoeve" in Herselt aan 19,50 € per persoon . Normaal betaal je hier het dubbele voor . Ik weet straks te zeggen of het meegevallen is of niet Laughing Het is alleszins een heel handige site , kijk maar eens. Dat plaatje dat je eerst krijgt klik je weg .

https://www.socialdeal.be/spontaan-uit-eten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 18 Sep 2017 13:34:01    Onderwerp:

Terug naar boven
Katrien

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2017 16:54:58    Onderwerp: Reageren met citaat

amai, dat moeten we dan eens bekijken
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2017 17:51:33    Onderwerp: Reageren met citaat

daar ga ik ook eens naar kijken!!!
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2017 09:12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat valt dus heel goed mee . Je mag alleen niet vergeten je vouchers af te drukken , wij hadden dat niet gedaan en dan zou je wel eens een probleem kunnen hebben. Na betaling moet je de nummers ( 2 personen = 2 nummers) krijgen . Die print je uit en neem je mee . Via die nummers krijgen de mensen hun geld , geen nummers = geen eten . Voor ons hadden ze naar de klantendienst gebeld en het kwam nog in orde.

De wijnhoeve is een mooi knus restaurant en wij hebben dus voor 39 € voor 2 personen een viergangenmenu gehad . We hebben nog redelijk wat wijn en porto gedronken en dat moet je natuurlijk bijbetalen dat is normaal hé ? Ik heb als tussengerecht escargots gegeten en kreeg echte slakkenhuisjes waar ik het slakje moest tussenuit trekken , heel lekker maar ik kreeg er 5 en één slakje kreeg ik er niet uit hahaha.

Er staan nog tal van andere eetgelegenheden in zoals je wel al gezien hebt zeker ? En je kunt ook kijken in je eigen buurt . Ben benieuwd of jullie er ook gebruik van gaan maken .
Terug naar boven
katleen

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2017 19:23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij hebben net onze RES kaart ontvangen. Dat is een kaart gelijk een bankkaart. Je kan daar max €150 op storten. Wat jij stort doen zijn 50% bij.
Dus ik stort € 100 en ik krijg € 150 die ik mag op kopen bij alle deelnemende handelaren.

Bij sommige kan je alles met je RES betalen en bij sommige de helft. Op sommige dagen verdubbelen ze je gestort bedrag. Zoals 1 sept. of feestdagen maar daar krijg je mail van.

Als je een RES aanvraagt voor iemand anders krijg je ook een extraatje. Het is een bedrijf in Leuven en dat dient om de koopkracht te vergroten en de plaatselijke handelaar te promoten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gerd

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2017 09:23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha dat kende ik nog niet .
Terug naar boven
katleen

BerichtGeplaatst: 26 Sep 2017 18:34:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ze ondertussen. Heb er 100 euro op gestort en nu staat er dus effectief 150 euro op die we kunnen uitgeven in de aangesloten zaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gerd

BerichtGeplaatst: 30 Sep 2017 11:12:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Allee succes ermee , hou ons op de hoogte .
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SoulSisters Forumindex -> Praathoek SoulSisters Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: