Schietsport Vereniging Texel
www.ssvtexel.nl 
 FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Volgende aankoop schietsport gerelateerd? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.
Auteur Bericht
Jitse
Schutter

BerichtGeplaatst: 13 Mei 2008 17:42:28 Reageren met citaatTerug naar boven

Hallo,

Ik dacht bij me eigen laat ik nog maar een topic beginnen, want als niemand hier wat post hebben we hier ook niet te kijken.

Mijn volgende aankoop buiten het normale verbruik aan munitie componenten gaat de Lar Grizzley van Jaap W. worden. Heb er gister voor het eerst meegeschoten en hij schoot echt voortreffelijk. De eerste keer moest ik even wennen aan de terugslag, maar de tweede keer ging het een stuk beter, en kon alle blikjes raken.
Maar ik moet eerst nog een paar putjes gas boren voor hij in mijn kluis komt te liggen Crying or Very sad Mijn vrouwtje Speak to the hand Killing me als ik in dit jaar weer met een wapen thuis kom. Shocked
Maar een jaar is ook zo weer om.........

Jitse
Profiel bekijkenStuur privébericht

Geplaatst: 13 Mei 2008 17:42:28 Terug naar boven

goose
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 14:25:33 Reageren met citaatTerug naar boven

Yep, er komt weer wat nieuws, dat is zeker, wat weet ik nog niet maar het wordt zwartkruit.
Een oude musket, voorlader in het kaliber 11 mm lijkt me prachtig. De Trapdoor die ik nu heb is fantastisch. Ik moet alleen nog met de kogelkoppen aan de gang. De koppen die ik nu schiet zijn van zuiver dak lood en zijn 500 gn. Ze zijn TE zwaar en TE zacht zodat ze de trekken en velden niet volgen maar gewoon rechtdoor de loop komen zodat ze niet stabaliseren. Het originele gewicht is 405 gn met "hollow base" Dit zorgt ervoor dat de gasdruk de kogelwanden beter in de T&R drukt waardoor hij beter op het doel afkomt.
Hoe dan ook, zoals Jitze al zei, " the wife is killing me". Geduld is dan ook een schone zaak Sad .

Schutter

BerichtGeplaatst: 23 Mei 2008 18:13:56 Reageren met citaatTerug naar boven

Heb vorige week bij Wim Slendebroek, 500 52grain Berger match bullets besteld, schijnen superkogeltjes te zijn. Super prijs trouwens ook rond de 30 euro de 100.
Hoop dat ik deze wat vlotter binnen heb als de Sierra's die ik 4 maanden terug heb besteld.
Die zijn namelijk nog steeds onderweg.......

Gr Jitse
Profiel bekijkenStuur privébericht
goose
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 02:13:22 Reageren met citaatTerug naar boven

DEVIL? schreef:
40 dagen onderweg.... de eerste is zoekgeraakt en vorige week donderdag heb Pete een tweede trekkergroep opgestuurd....
ik moest net weer treffen he ???? Evil or Very Mad

Shocked Shocked Hoe kan zoiets wegraken?? Moet dan toch achterover gedrukt zijn door een of ander figuur bij de post! Ik weet dat Pieter Kuiper in 2006 voor 2000 euro aan spulletje kwijt raakte. Gevolg was dat we een keurig briefje kregen met de mededeling dat er aalleen verstuurd werd onder rembours.

Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 17:18:21 Reageren met citaatTerug naar boven

zonder meer netjes geregeld

Site Admin

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 19:45:24 Reageren met citaatTerug naar boven

Van Pieter kuiper is het opsturen onder rembours gewoon bullshit, ook iets onder rembours kan zoekraken.
Wat ik niet netjes van hem vind is dat ik al 2x kogelkoppen heb besteld bij hem en dat ik alle 2 keren had gevraagd om mij het totaal bedrag te mailen zodat ik dit in huis kon halen, en de dag erna staat de postbode aan de deur en heb ik geen geld in huis, dat vind ik gewoon mooi waardeloos.

De afhandeling van de order gaat dus wel heel snel !

Marcel
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Berichten van afgelopen:      
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp