Auteur |
Bericht |
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
19 Jul 2008 02:14:24 |
|
Ja ik hoorde gisteravond dat je langs geweest was. Alleen ze kon het spul niet??? Ik ben benieuwd hoe het smaakt. Sterkte
Goose |
_________________ S.N.A.F.U. |
|
|
|
|
Geplaatst:
19 Jul 2008 02:14:24 |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
23 Jul 2008 16:46:46 |
|
Hahahaha Is er eindelijk eens iets groots aan jou
Van harte man en heel veel plezier ermee
Goose |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
25 Jul 2008 18:07:41 |
|
Hartstikke mooi, ik had ook niks anders verwacht van de Nightforce, stuk minder vermoeiend nu denk, staat hij ook al helemaal in het roosje?
Was er gisteravond nog een beetje aanloop trouwens of was het het weer de "Hardcore" Arnold T. Kevin de W. en Kuif en Duiveltje?
Ik ben er volgende week zondag weer, Silvia heeft spul al thuis staan, ik heb haar alleen nog niet over de Boretech gehoort, geld had ik afgelopen zaterdag al overgemaakt naar van der Zanden.
Gr Jitse
Jeempie ik kan niet meer op vuwa komen hier op de rig, ze hebben de site geblokeert, omdat het over wapens gaat.........
Heb het IT department al gemaild dat ik dit KUDT vind. |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
26 Jul 2008 17:50:16 |
|
Komende donderdag zit ik waarschijnlijk bij te komen van het speenvarken dat we dan net op hebben, onder het genot van veel toverdrank.
Ik sla donderdag over , maar zondag ben ik wel weer even van de partij, misschien niet schietend omdat mijn bierwaarde dan nog te weinig bloed heeft denk ik.
Zal ik niet via 1 of andere slinkse manier op vuwa terecht kunnen komen, bijvoorbeeld via een domeinnaam die doorlinkt naar vuwa maar dit niet laat zien aan de server hier?
Groetjes Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
28 Jul 2008 15:46:57 |
|
Haha!! Onze Arabische vrienden hier in de zandbak, weten ook van deze mogelijkheid. Gansmans komt dus niet in die site!! gewoon geblocked door de overheid. |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
28 Jul 2008 17:43:13 |
|
IT ers bij Gaz de France hebben hem ook geblockt.
|
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
28 Jul 2008 18:32:49 |
|
Ja mijne Heren ik hoop dat jullie er nu eens van overtuigd zijn dat wij wel met HEEEEL gevaarlijke dingen bezig zijn
Off topic:
Ik las vandaag in een Telegraaf van een week geleden, dat er in Den Helder een oud politeman rondloopt die het belachelijk vindt dat de sportschutters 5 zwaar kaliber wapens in huis mogen hebben.
Volgens hem zouden we alleen klein kaliber en luchtdrukwapens in huis mogen hebben.
Wat een gestoorde idioot is dat zeg.
Klein kaliber is nog steeds het favoriete wapen van de onderwereld. Heel af en toe wordt er een legaal wapen gebruikt voor een moord, moet daar dan iedere sportschutter voor verantwoordelijk worden gehouden??
Dus als er een idioot met drank op, een mens van de fiets rijdt en doodt, dan worden alle auto's van de weg gehaald?? Voor mij is dat het zelfde. Ze zijn gewoon gek |
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
28 Jul 2008 18:53:39 |
|
Zie je, De gansman loopt weer achter de feiten aan. hahahahahaha |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
29 Jul 2008 02:14:05 |
|
Kuifje schreef: |
Zie je, De gansman loopt weer achter de feiten aan. hahahahahaha |
Ja, klopt ik heb echter een excuus. Maar wat is jou excuus |
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
29 Jul 2008 22:00:30 |
|
Geen excuus nodig, het is toch van de zotte dat dit soort lui in staat zijn om regeltjes te maken waar wij schutters weer zo nodig naar moeten luisteren.
Groet |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
30 Jul 2008 02:12:42 |
|
Kuifje schreef: |
Geen excuus nodig, het is toch van de zotte dat dit soort lui in staat zijn om regeltjes te maken waar wij schutters weer zo nodig naar moeten luisteren.
Groet |
Op VUWA is er een topic over geopend sinds gister. Een collega van die gek denkt er schijnbaar heeeeeeel anders over. Dat geeft tenminste weer hoop. |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
30 Jul 2008 07:38:22 |
|
Zo nu stuur ik weer een een berichtje om weer een beetje "bij het topic te komen" over paar uurtjes ben ik weer thuis. Hoop dat de Boretech Eliminator ook binnen is bij Silvia
Het schijnt dat er trouwens donderdagavond een klein mannetje op de club komt met een giga groot dikke dreunen kanon. De revolver is bijna net zo groot als hijzelf dus ben benieuwd hoe hij hem hanteert.
Gr Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
30 Jul 2008 16:55:18 |
|
He Jitse doe gansmans een lol en ga achter hem staan. Geef hem ook een helm. Dit in het geval de terugslag er voor zorgt dat de korrel zichzelf in zijn voorhoofd begraafd.
Zou jammer zijn als hij op zijn rug het profiel heeft van de achterwand en aan de voorkant die van een .44 Mag loop. Hij ziet er al niet uit maar dan!!! God weet wat ze met hem doen als hij zich bij een dokter meldt. Volgens mij sturen ze hem zo door naar kuuroord "De Laatste Redding" Hahahahahaha.
Jongens veel plezier met Devil zijn aanwinst, ik ben reuze benieuwd. Nog 4 week |
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
31 Jul 2008 02:15:18 |
|
Hahahahahahaha !!!!!! Arm vrouwtje |