Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Partner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
paul65



Geregistreerd op: 20 Okt 2009
Berichten: 179
Woonplaats: het zuiden

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 17, 2019 9:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn vrouw draagt zelf bijna elke dag een string en vind strings voor mannen heel normaal. Wordt nog veel te weinig gedragen door mannen vind ze. Die boxers worden de mannen ook opgedrongen in alle winkels. Ze hebben bijna nx anders in de winkels liggen. Dus dan wordt dit gauw als 'normaal' gezien. Sad
_________________
lekker strak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Mrt 17, 2019 9:03 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 18, 2019 1:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

paul65 schreef:
Mijn vrouw draagt zelf bijna elke dag een string en vind strings voor mannen heel normaal. Wordt nog veel te weinig gedragen door mannen vind ze. Die boxers worden de mannen ook opgedrongen in alle winkels. Ze hebben bijna nx anders in de winkels liggen. Dus dan wordt dit gauw als 'normaal' gezien. Sad


Heb het zelfde met mijn vrouw draagt ook bijna dagelijks een string en vind het net als jou vrouw heel normaal om mannen in een string te zien, misschien komt het omdat ik zelf voor 99% van de tijd een string draag. Ze zou ook graag zien dat het vaker door mannen gedragen word.
Is inderdaad jammer dat er in de gemiddelde lingerie winkel zo weinig tot geen aanbod is van mannen strings, vind trouwens dat de man qua keuze in de meeste lingerie winkels er bekaaid afkomt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boterkoekje



Geregistreerd op: 18 Nov 2019
Berichten: 27
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Ma Nov 25, 2019 3:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn vriendin heeft het zoals verteld in het voorstel stukje deels geaccepteerd. Ze heeft zelf ook strings. Die heb ik voor haar gekocht omdat ik dacht dat een string super goed bij zou staan. En inderdaad het staat haar ook erg goed! Ze draagt ze alleen wel sporadisch.
Als ik weer strings gekocht heb en ik vertel dit komt er altijd een opmerking van alweer? Je hebt er al zoveel.
En dan denk ik tja boeien laat mij lekker. Wil gewoon zoveel mogelijk strings proberen!
Ze eiste eerst ook dat ik sowieso 1 keer per week een boxer ging dragen.
Ik heb daarop gezegd dat ik ook niet bepaalde wat voor ondergoed zij aan had en toen was deze discussie ook gesloten.

Ik krijg nu geen opmerkingen over het dragen van strings.
Ja als ze het echt niet mooi vind. Zo vind ze mijn hom string lelijk alleen ik vind die juist het lekkerste zitten. Maar dit weerhoud mij er niet van om hem gewoon te dragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.