Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


oudere man
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Apr 01, 2020 10:00 am    Onderwerp: Re: Het dragen van strings Reageren met citaat

willem schreef:
Als ik andere mannen in string zie, zijn het over het algemeen oudere mannen. Ik heb vaak het idee dat ze er heel relax in zijn.


Ik heb inderdaad ook deze ervaring. Ik vind het super dat ze gewoon ongedwongen dragen waar ze zin in hebben, ook op het strand dus.
Ik zou het niet erg vinden dat alle mannen die dit willen ook zouden durven/doen.
Jammer genoeg zal -o.a. door de komst van de smartphone met perfecte camera's - dit niet snel gebeuren. Jammer, want met het dragen van een zwemstring doe je echt niets verkeerd, toch!?
Terug naar boven







Geplaatst: Wo Apr 01, 2020 10:00 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 229

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2020 8:56 pm    Onderwerp: Re: Het dragen van strings Reageren met citaat

vinc schreef:
Jammer genoeg zal -o.a. door de komst van de smartphone met perfecte camera's - dit niet snel gebeuren. Jammer, want met het dragen van een zwemstring doe je echt niets verkeerd, toch!?


Dus wat kan jou het schelen als iemand een foto van je maakt? Je doet toch niets verkeerd?!

In al die jaren op het strand en in het zwembad (minder vaak), zullen er best foto`s van me gemaakt zijn, maar ik bener nog nooit een ergens tegengekomen.

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Za Apr 04, 2020 7:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het ‘schaamte-gevoel’ verdwijnt gewoon naarmate ik ouder word.

Waarbij ik vroeger op een handdoekje bleef liggen, maak ik tegenwoordig gewoon strandwandelingen. Als je gewoon normaal doet, is het ook niet zo eng; oudere mannen hebben dit beter door, iets wat je nog moet leren als je wat jonger bent. ?

En over die camera’s, tja... ik zou t niet appreciëren als iemand stiekem foto’s van mij maakt, anderzijds: who cares?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Za Apr 04, 2020 7:29 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Vroeger voelde het inderdaad wat onwennig om - vaak / meestal - als enige in string rond te lopen op het strand. Je voelde je terecht of onterecht extra bekeken. Intussen ben ik het al lang gewoon om in string rond te lopen.
Niets om je voor te schamen want je doet niets verkeerds met een wandeling langs het water ofzo ...toch!
Terug naar boven
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Za Apr 04, 2020 7:43 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik blijf van mening dat het afhankelijk is van de locatie, dat moet je aanvoelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
striengske



Geregistreerd op: 08 Okt 2006
Berichten: 33

BerichtGeplaatst: Ma Apr 13, 2020 9:42 am    Onderwerp: strings op oudere leeftijd Reageren met citaat

Mijn vrouw en ik zijn al 25 jaar stringdragers , we zijn allebei 62 jaar , dus
dat kan nog altijd.
Blij te lezen dat we niet de enigen zijn die op oudere leeftijd stringen !
Soms draag ik een slip , maar na een halve dag vliegt ie in de wasmand.
Lekerrrrr stringen , tevens in de zon !!
_________________
strings bij de vleet !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paco99



Geregistreerd op: 23 Okt 2008
Berichten: 46
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do Apr 16, 2020 10:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben 60 jaar en draag al 30 jaar strings. Mijn vriendin van 51 draagt ook kleine strings. Op vakantie nemen wij meer dan 20 of 30 strings mee. Lekker voor op het strand, thuis in de tuin en in bed...Er gaat geen dag voorbij zonder een kleine g-string voor ons beiden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 12:14 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben 75 en ik ben niet van plan de strings op te geven. Dat geld voor zowel ondergoed als zwemstrings. Zolang ik nog op het strand kan lopen zal ik dat in een string doen. Ongeveer 60 jaar terug maakte ik m'n eerste string zelf en droeg die op het strand. 40 jaar geleden liep ik op strand rond in gekochte strings. Beide operaties waren door omstandigheden van korte duur maar 20 jaar geleden begon ik serieus met strings en dat is nog steeds gaande.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Cornethong



Geregistreerd op: 25 Mrt 2020
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: Za Apr 18, 2020 7:10 am    Onderwerp: oudere man Reageren met citaat

Gisteren eindelijk mijn bestelling van 2 Olaf Benz strings binnen gehad. Wat een feest. Erg mooie soepele stof, zitten heerlijk. De ene is een rode model 1600 waar ik ook al een nauwsluitend T-shirt van. De andere is een donkerrode model 1972. Half doorschijnend. beiden erg chique! Hoewel best duur, is dat relatief ten opzichte van andere merken. Mijn vrouw vond het weer niets natuurlijk, zei ze in haar grote verwassen slip... Nogmaals aangegeven dat ik deze 'hobby' niet opgeef. Nog even in de tuin met de billen in de zon.
Vannacht geslapen in dat 1600 setje. Mijn tepels prikken door de dunne stof en mijn ochtenderectie past er door de soepele stof ook nog in.
_________________
Vrij voelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Za Apr 18, 2020 11:20 am    Onderwerp: Re: oudere man Reageren met citaat

Cornethong schreef:
Gisteren eindelijk mijn bestelling van 2 Olaf Benz strings binnen gehad. Wat een feest. Erg mooie soepele stof, zitten heerlijk. De ene is een rode model 1600 waar ik ook al een nauwsluitend T-shirt van. De andere is een donkerrode model 1972. Half doorschijnend. beiden erg chique! Hoewel best duur, is dat relatief ten opzichte van andere merken. Mijn vrouw vond het weer niets natuurlijk, zei ze in haar grote verwassen slip... Nogmaals aangegeven dat ik deze 'hobby' niet opgeef. Nog even in de tuin met de billen in de zon.
Vannacht geslapen in dat 1600 setje. Mijn tepels prikken door de dunne stof en mijn ochtenderectie past er door de soepele stof ook nog in.



Mooie strings!
Jammer dat jouw vrouw deze strings niet mooi vindt.

Olaf benz strings zitten altijd als gegoten, vind ik.
Terug naar boven
striengske



Geregistreerd op: 08 Okt 2006
Berichten: 33

BerichtGeplaatst: Zo Apr 19, 2020 8:18 am    Onderwerp: bulge strings Reageren met citaat

Door het thuiszitten bestel ik weer meer strings on line . Plots had ik zin om
's bulge strings of thongs te kopen . (u)sox bvb , Sekrew . Komt uit China en
moet er wel wat op wachten .
Ik zou een fotooke willen plaatsen , maar vind niet meer hoe ik dat hier doe .
[/url]
_________________
strings bij de vleet !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
string passion



Geregistreerd op: 02 Dec 2021
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Di Dec 07, 2021 6:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben op mijn 29e begonnen met strings, intussen 61 en nog dagelijks stringdrager, slechts heel sporadisch een tanga of minislip, maar ik keer altijd snel terug naar de string, die voelt het lekkerst aan.
_________________
Fervent stringdrager.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 274
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Dec 12, 2021 4:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben denk ik rond m'n 40e begonnen met strings te dragen; alleen naar het strand, niet als ondergoed. Begonnen met een Dore moderate bikini en gaandeweg steeds its kleiner. M'n favoriet is nu iSwim. Ben nu 60 en nog lang niet van plan te stoppen ermee. Heb wel een paar kleine brazilian bikini's, voor die keren dat een string een minder goed idee is.
Altijd een beetje spijt gehad dat ik niet eerder ben begonnen. Maar beter laat dan nooit! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
OpaGoldwing



Geregistreerd op: 08 Feb 2022
Berichten: 12
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: Ma Feb 21, 2022 4:29 pm    Onderwerp: Re: oudere man Reageren met citaat

Cornethong schreef:
Ik ben een man van 61 met een mooi slank sportlichaam. Ik draag al een jaar of 10 strings. met name thuis en in de zomer. Mijn vrouw negeert het maar, haha.
Ik voel me er lekker in. Zijn er meer mannen met dezelfde leeftijd en ervaringen?


Ja hoor, ik vind het ook heel erg leuk om te dragen, enkel wanneer ik moet werken draag ik ze niet makkelijk, maar thuis ook bijna altijd, heerlijk gewoon.
_________________
Ik draag heel graag eens een string, van alle kleuren en types
Ook een stringbody vind ik zeker iets hebben, ik vind het altijd leuk om eens met gelijkgestemden samen een koffietje te drinken en babbelen over stringskes en ervaringen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
string passion



Geregistreerd op: 02 Dec 2021
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Do Mrt 31, 2022 12:47 pm    Onderwerp: Re: oudere man Reageren met citaat

OpaGoldwing schreef:
Cornethong schreef:
Ik ben een man van 61 met een mooi slank sportlichaam. Ik draag al een jaar of 10 strings. met name thuis en in de zomer. Mijn vrouw negeert het maar, haha.
Ik voel me er lekker in. Zijn er meer mannen met dezelfde leeftijd en ervaringen?


Ja hoor, ik vind het ook heel erg leuk om te dragen, enkel wanneer ik moet werken draag ik ze niet makkelijk, maar thuis ook bijna altijd, heerlijk gewoon.

Ik draag ze altijd en overal, ook op het werk, niemand die het ziet en het voelt heerlijk
_________________
Fervent stringdrager.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Do Mrt 31, 2022 12:47 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.