Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


sauna

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cornethong



Geregistreerd op: 25 Mrt 2020
Berichten: 31

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 29, 2020 8:40 am    Onderwerp: sauna Reageren met citaat

Nu voorlopig niet aan de orde. maar vorig jaar nog een paar keer naar de sauna gewest. Meestal met string in de gemengde kleedkamer. Meeste vrouwen dragen ongegeneerd een string. Staan zich zelfs rustig op te maken in hun string met BH. Geen taboe dus. Maar er stonden eens twee vormeloze vrouwen naast me in grote katoenen tenten. Toen ik mijn string uittrok zag ik dat één wat schrok. Later toen ik ergens rond liep wees de ene me aan de ander aan. Kan er wel om lachen en ga dat volgende keer weer doen.
_________________
Vrij voelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Mrt 29, 2020 8:40 am    Onderwerp:

Terug naar boven
febvis



Geregistreerd op: 10 Apr 2015
Berichten: 31
Woonplaats: Haarlem 1962

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2020 2:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Morgen zijn de sauna's (onder diverse voorwaarden) weer open. Telkens als ik me omkleed in een sauna hoop ik dat ik mensen op een idee breng om ook een string te gaan dragen en je er niet voor te schamen. Ik sta niet m'n string te showen ofzo, maar ik maak er ook geen geheim van. Hopelijk binnenkort meer mannen in een string, het schijnt populair te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kevinnec20



Geregistreerd op: 02 Jul 2017
Berichten: 406

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2020 3:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar gaal je vabdaan dat het populairder begint te worden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
febvis



Geregistreerd op: 10 Apr 2015
Berichten: 31
Woonplaats: Haarlem 1962

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2020 4:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat vermoeden heb ik, daarom schrijf ik ook “schijnt”.
Het valt me op in krant, tijdschrift, tv, reclame.
Het aanbod aan strings is ook erg groot, zowel ondergoed als zwemkleding.
De zwembroeken voor mannen worden trouwens ook kleiner.
Maar ik kan me ook vergissen hoor. We gaan het zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stringerz



Geregistreerd op: 13 Jul 2017
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: Di Jul 07, 2020 11:15 am    Onderwerp: Re: sauna Reageren met citaat

Cornethong schreef:
Nu voorlopig niet aan de orde. maar vorig jaar nog een paar keer naar de sauna gewest. Meestal met string in de gemengde kleedkamer. Meeste vrouwen dragen ongegeneerd een string. Staan zich zelfs rustig op te maken in hun string met BH. Geen taboe dus. Maar er stonden eens twee vormeloze vrouwen naast me in grote katoenen tenten. Toen ik mijn string uittrok zag ik dat één wat schrok. Later toen ik ergens rond liep wees de ene me aan de ander aan. Kan er wel om lachen en ga dat volgende keer weer doen.


De keren dat ik in de sauna ben geweest heb ik nooit vreemde reacties gekregen in de kleedkamer. Volgens mij zijn de meeste sauna liefhebbers wel wat gewend ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pejeeee



Geregistreerd op: 20 Jun 2021
Berichten: 8
Woonplaats: budel

BerichtGeplaatst: Zo Jun 20, 2021 6:20 pm    Onderwerp: sauna Reageren met citaat

mij lijkt het ook leuk om naar de sauna te gaan maar alleen vind ik dat niet gezellig. zijn er nog mensen die het leuk vinden om samen te gaan. alleen is maar alleen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dingstring



Geregistreerd op: 26 Jul 2022
Berichten: 7
Woonplaats: Sneek

BerichtGeplaatst: Zo Sep 11, 2022 9:13 am    Onderwerp: Re: sauna Reageren met citaat

pejeeee schreef:
mij lijkt het ook leuk om naar de sauna te gaan maar alleen vind ik dat niet gezellig. zijn er nog mensen die het leuk vinden om samen te gaan. alleen is maar alleen


Om deze reden ben ik ook nog nooit naar de sauna geweest. Gaan jullie in string of is het naakt in de sauna. Misschien zijn er nog meer die niet alleen willen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
HippieThong



Geregistreerd op: 18 Sep 2015
Berichten: 271
Woonplaats: Haarlemmermeer

BerichtGeplaatst: Do Jan 26, 2023 6:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Naakt natuurlijk; mn schoonfamilie en vrienden in Finland staan maar wat te kijken toen ik ze vertelde over hoe betutteld en conservatief het er hier aan toe gaat Cool
_________________
Mijn Flickr-account:
https://flickr.com/photos/198361269@N03/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
naturistischestringer



Geregistreerd op: 18 Dec 2012
Berichten: 37
Woonplaats: Rijk van Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo Jan 29, 2023 10:08 am    Onderwerp: Hi Reageren met citaat

Als ik naar de sauna ga (waar ik ook gewerkt heb) sta ik ook in string in de omkleedruimte en heb er vaker een mannelijke gast gezien die er een aan of uit trok
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.