Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


25 jaar stringdrager

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 10:58 pm    Onderwerp: 25 jaar stringdrager Reageren met citaat

Ik kwam er vandaag achter dat ik al 25 jaar strings draag. Mijn eerste string kocht ik in Sluis. Het was een pakje van 3 goedkope strings en ze lagen buiten in zo'n mandje. Ik was er al een paar keer voorbij gelopen maar durfde ze niet te kopen. Op een gegeven moment de stoute schoenen aangetrokken en ze gepakt en binnen afgerekend. Toen naar huis gereden en gelijk aangetrokken. Wat zat het heerlijk en het was niet eens kwaliteit. Ik woonde nog thuis en durfde ze niet in de was te gooien. Ook durfde ik het niet te zeggen tegen mijn toenmalige vriendin. Op een gegeven moment hadden we het over strings en ik had tegen haar gezegd dat ik dat ook wel een keer wou proberen. We liepen toen een keer door de stad en ze zei ga jij maar ff in dat boekwinkeltje kijken dan ga ik iets kopen in dat winkeltje daar. Toen we thuiskwamen kreeg ik van haar een rode Schiesser string. Wat was ik blij en heb hem gelijk aangedaan en ermee geslapen. Toen de volgende dag want hij moest in de was en ik woonde nog steeds bij mijn ouders. Ik heb de string gewoon in de wasmand gegooid en me moeder zei alleen heb jij een string? En ik en mijn vriendin lachen natuurlijk. Nou toen kwam er nog 1 en nog 1 en toen was de verslaving echt geboren. Draag nu elke dag een string vind boxers niet meer lekker zitten en ik heb er nog wel een paar maar draag ze echt nooit meer. Mede door dit forum ben ik ook zwemstrings gaan dragen op het strand en dat bevalt me ook prima. Ik hoop dat er nog meer mensen over de streep gaan met strings dragen want ja ik durfde in het begin ook niet en nu kan het me echt niks meer schelen wat iemand er van vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Jul 27, 2020 10:58 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Jasper



Geregistreerd op: 18 Jan 2012
Berichten: 40
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 9:56 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo een leuk verhaal haal. Ik draag ook al iets van 20 a 25 jaar een string. Eerst ook verlegen en durfde ze thuis ook niet in de was te doen. En mijn vriendin nu vrouw had er wel last van In het begin, dat ik een string droeg.
Maar ze kent me niet anders meer zelf op het strand.
_________________
Draag elke dag een string
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 847
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Wo Jul 29, 2020 7:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gefeliciteerd met je jubileum. Doe er gerust nog een 25 jaar bij. Geweldig dat je ze zo vrij durft en kunt dragen.
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 229

BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2020 9:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gefeliciteerd en een mooi verhaal.
Ik ben gaan rekenen en kom tot de conclusie dat ik al 35 jaar strings draag. Mijn eerste gekocht 1985 in in Pau (Fr) een Hom Fredy. Die hing daar in de etalage van een zaak met huishoudlinnen en ondergoed. Heerlijke en mooie string vond ik dat.

Mijn toenmalige vrouw vond het maar niks en maakte steeds weer een punt van. Toen wij 14 jaar geleden uit elkaar gingen heb ik direct alle andere vormen van onderbroeken en zwembroeken de deur uit gedaan. Ik heb nog 1 speedo voor zwembaden waar een string niet geaccepteerd wordt?.

Gelukkig vindt mijn huidige vriendin het helemaal prima.

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2020 10:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb in die 25 jaar ook diverse relaties gehad met vrouwen die er verschillend over dachten. Gelukkig vind mijn huidige vriendin het sexy en koopt ze zelfs voor mij. Zelf draagt ze wel strings als ondergoed maar niet aan het water maar dat vind ik niet erg omdat ik vind dat iedereen moet dragen waar hij of zij zich prettig bij voelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 277
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Za Aug 22, 2020 4:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kocht mijn eerste (zwem)string ongeveer 20 jaar geleden. Een DORE (Beachndanc) string met voering in navy-blauw op internet besteld.
Helaas vond mijn echtgenote het maar niks. In het begin de string wel aangedaan naar het strand, maar alleen op m'n rug liggen. De 2e string was zonder voering. Veel beter gevoel en veel sneller droog. Langzaam maar zeker kleinere strings en na een paar jaar Muscleskins webshop ontdekt en een 'poser' string gekocht. Toen de eerste in de brievenbus zat en ik de enveloppe open maakte dacht ik: dit wordt niks, die is veel te klein. UIteraard toch geprobeerd en dat viel alles mee. Paste als gegoten, maar echt geen mm over...Jaren Musclekins strings (en een classic lean-back bikini voor als een string echt niet kan) gekocht. De laatste bestelling van 4 stuks was een teleurstelling. Sindsdien een proefbestelling bij iSwim gedaan, en Muscleskins gelaten wat het was. Heb inmiddels 5 iSwim strings en nog een stuk of wat oudere Muscleskins posers.
Tegenwoordig ga ik vaak alleen naar het strand en neem ik alleen nog strings mee. Thuis loop ik in de achtertuin ook steeds vaker in een string. Gelukkig is m'n echtgenote er inmiddels zo aan gewend dat er nauwelijks nog commentaar komt.......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.