Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Zo Okt 10, 2021 1:34 pm Onderwerp: .... |
|
|
..
Laatst aangepast door Elroy2021 op Do Okt 14, 2021 3:05 pm; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 10, 2021 1:34 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Zo Okt 10, 2021 9:37 pm Onderwerp: |
|
|
Sluit me helemaal bij je aan hoor!
Als ik hardloop in de buurt dan kies ik meestal voor een wat bescheidener tight, omdat ik ook vaak wel bekenden tegenkom. Maar vaak zie je wel de randjes van m'n string.
Ik ga ook vaak net even paar minuten rijden vanaf huis lopen en dan heb ik vaak een doorschijnend broekje aan. Ik heb ze in wit, oranje en ook zwarte die behoorlijk doorschijnen. Mensen mogen best wel zien dat ik een string draag, dus daar loop ik dan lekker mee. |
|
Terug naar boven |
|
|
thomas87
|
Geplaatst: Ma Okt 11, 2021 11:15 am Onderwerp: |
|
|
Same here! In de zomer draag ik geregeld een witte (lange) broek die ook best wel doorschijnt. Ik vind het dan ook leuk en spannend om daaronder een felgekleurde string te dragen zodat het extra opvalt! |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Ma Okt 11, 2021 4:09 pm Onderwerp: |
|
|
Thong123 schreef: | Sluit me helemaal bij je aan hoor!
Als ik hardloop in de buurt dan kies ik meestal voor een wat bescheidener tight, omdat ik ook vaak wel bekenden tegenkom. Maar vaak zie je wel de randjes van m'n string.
Ik ga ook vaak net even paar minuten rijden vanaf huis lopen en dan heb ik vaak een doorschijnend broekje aan. Ik heb ze in wit, oranje en ook zwarte die behoorlijk doorschijnen. Mensen mogen best wel zien dat ik een string draag, dus daar loop ik dan lekker mee. |
Goedemiddag.
Dan ben ik gelukkig niet de enigste.
Je hebt gelijk ook dat je wat verder rijdt om met een mooie doorschijnende hardloopbroek te lopen.
Ik loop er tijdens het fietsen wel te koop mee, het windt me toch wel behoorlijk op.
Ik hoop dat ik er een keer commentaar op krijg, wel positieve natuurlijk.
Fijne dag verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Ma Okt 11, 2021 4:11 pm Onderwerp: |
|
|
thomas87 schreef: | Same here! In de zomer draag ik geregeld een witte (lange) broek die ook best wel doorschijnt. Ik vind het dan ook leuk en spannend om daaronder een felgekleurde string te dragen zodat het extra opvalt! |
Goedemiddag.
Dat is fijn om te lezen.
Mooi dat je er ook leuk vindt om te doen.
Het is gewoon fijn om te dragen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Happyman
|
Geplaatst: Di Okt 12, 2021 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
Thong123 schreef: | Sluit me helemaal bij je aan hoor!
Benieuwd welke broekjes je dan draagt, zoek nog een leuke voor het hardlopen |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
|
Terug naar boven |
|
|
flc
|
Geplaatst: Wo Okt 13, 2021 12:28 pm Onderwerp: |
|
|
Hou er wel rekening mee dat dit een echokamer is over alles wat herenstring is. Ik zou het zelf niet doen, gewoon voor een beetje fatsoen. Niet iedereen hoeft te zien wat voor ondergoed ik draag en ik gok dat een meerderheid van de maatschappij het nogal ordinair vindt om een doorschijnende broek te draag, juist zodat je je ondergoed kan zien.
Er is onlangs een vraag geweest over exhibitionisme. Dit komt er in de buurt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Wo Okt 13, 2021 2:18 pm Onderwerp: |
|
|
Happyman schreef: | Thong123 schreef: | Sluit me helemaal bij je aan hoor!
Benieuwd welke broekjes je dan draagt, zoek nog een leuke voor het hardlopen |
Dat mag je weten, zijn helaas uitverkocht: https://www.amazon.nl/gp/product/B07SG8QNJP/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1 |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Wo Okt 13, 2021 2:20 pm Onderwerp: |
|
|
Dat ziet er allemaal mooi uit.
En bedankt voor de links.
Fijne dag verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Wo Okt 13, 2021 2:22 pm Onderwerp: |
|
|
flc schreef: | Hou er wel rekening mee dat dit een echokamer is over alles wat herenstring is. Ik zou het zelf niet doen, gewoon voor een beetje fatsoen. Niet iedereen hoeft te zien wat voor ondergoed ik draag en ik gok dat een meerderheid van de maatschappij het nogal ordinair vindt om een doorschijnende broek te draag, juist zodat je je ondergoed kan zien.
Er is onlangs een vraag geweest over exhibitionisme. Dit komt er in de buurt. |
Ik snap je mening, maar ik bepaal zelf wat ik draag.
Dat jij het niet doet, vind ik prima.
Als mensen er last van hebben, kijken ze maar de andere kant op.
Fijne dag verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 969 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Wo Okt 13, 2021 7:11 pm Onderwerp: |
|
|
en daarbij heb je veel jongeren die hun spijkerbroek bijna op hun knieen hebben hangen, met daarbovenuit zo'n vieze stinkende Bjorn Borg onderbroek. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sikko
|
Geplaatst: Do Okt 14, 2021 7:51 am Onderwerp: |
|
|
willem H schreef: | en daarbij heb je veel jongeren die hun spijkerbroek bijna op hun knieen hebben hangen, met daarbovenuit zo'n vieze stinkende Bjorn Borg onderbroek. |
Dat vind ik altijd zo ranzig. Helemaal als ze die onderbroek daarna in een zwembad onder en bovenuit een zwemshort dragen. Het idee alleen al. 1 keer een ooginfectie opgelopen na een zwembadbezoek en de veroorzaker was vast geen stringdrager! |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Vr Okt 15, 2021 6:37 am Onderwerp: Account verwijderen. |
|
|
[quote="Sikko"][quote="willem H"]en daarbij heb je veel jongeren die hun spijkerbroek bijna op hun knieen hebben hangen, met daarbovenuit zo'n vieze stinkende Bjorn Borg onderbroek.[/quote]
Dat vind ik altijd zo ranzig. Helemaal als ze die onderbroek daarna in een zwembad onder en bovenuit een zwemshort dragen. Het idee alleen al. 1 keer een ooginfectie opgelopen na een zwembadbezoek en de veroorzaker was vast geen stringdrager![/quote]
Geachte moderator.
Wilt u mijn account verwijderen?
Ik maak er geen gebruik meer van.
Dank u wel.
Met vriendelijke groet Elroy. |
|
Terug naar boven |
|
|
|