Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Daten
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vinc
Gast





BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 6:39 pm    Onderwerp: Re Reageren met citaat

Je doet niets verkeerds door strings te dragen, ook niet als man en ook niet op het strand.
Er is dus niet echt een reden om dit niet meer te doen.
Je kan uiteraard wel rekening houden met je vriendin en haar
wat tijd geven om te wennen aan jouw voorkeur voor strings.
Misschien eerst laten wennen aan je ondergoed keuze en daarna ook op het strand.
Vertel haar open en eerlijk dat je een zwemstring wil of gaat dragen met haar op het strand.
Ik vermoed wanneer jij begrip toont voor haar reserves tov jouw voorkeur voor strings dat zij - met de tijd - ook wel begrip zal opbrengen voor uw keuze, toch?
Terug naar boven







Geplaatst: Di Sep 07, 2021 6:39 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2021 11:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

@thongboy, zijn er nog ontwikkelingen? Heeft ze er voor zichzelf een beetje aan kunnen wennen?

Heb vandaag via de app aan een vriendin vertelt dat ik strings draag en ze ook naar het Engelermeer aan heb gehad. Onder het mom van onzekerheid tijdens daten... Zij had ook nog nooit een man in string gezien dus ze wist zelf niet goed hoe ze er op zou reageren. Ze zou ook verrast zijn en zou er waarschijnlijk wat lacherig over gedaan hebben. Uiteindelijk zei ze het is ook maar een kledingstuk. Als iemand je daarom laat vallen dan is het maar de vraag hoe leuk ze je vond...
Vond het spannend om het haar te zeggen maar heeft me goed gedaan. Ze heeft een mannenstrings moeten googlen want ze had er nooit bij stil gestaan dat mannen ook strings dragen. Kwam met niet heel flatteuze foto's aanzetten. Na wat van m'n foto's gezien te hebben vond ze het meevallen. Ze vond iig dat ik het goed kon hebben dus dat was ook wel even fijn om te horen
Ik ben iig helemaal om. Heb nu meerdere dagen in string aan het water gelegen. Kan niet meer om m'n tanline heen dus een date heeft het maar te accepteren. Ik ga het bij een date ook niet van te voren bespreken. Het is maar een kledingstuk.
Volgend jaar ga ik gewoon weer stringen in de zon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
actionthong



Geregistreerd op: 03 Feb 2018
Berichten: 847
Woonplaats: Regio Venlo

BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2021 11:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Fijn dat je deze date ervaring je zekerder heeft gemaakt. Ik zou mij in een andere relatie ook nooit meer in het keurslijf van de lelijke short laten dwingen. Niets zo fijn als dat je ook in een relatie vrij in string kunt rond lopen.
_________________
String ze!

Actionthong

Altijd in voor een persoonlijk bericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2021 1:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ey..

Jammer dat er niet heel enthousiast wordt gereageerd, ieder z’n voorkeur.

Ikzelf probeer die voorkeur altijd te peilen. Ik laat een beetje doorschemeren dat ik weleens een string draag en dan wacht ik haar reactie af…
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 7:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Uiteindelijk bleek het toch meer vriendschappelijk tussen ons en dat blijft ook wel zo denk ik. De strings waren niet echt het probleem denk ik hoewel ze wel aangaf dat haar voorkeur er niet naar uitging. Heb haar wel gevraagd om het niet aan andere te vertellen. Ze zei dat ze het voor zich zou houden.
@Actionthon ik denk inderdaad ook dat het het best is om er maar meteen open over te zijn maar ik vind het niet makkelijk.
@thongalp stoer dat je het met een vriendin besproken hebt. Ik zou dat niet zo snel durven denk ik. Toch bang dat het bij andere terecht komt. Heeft ze er later nog wat van gezegd?
@Willem en wat als ze er negatief op reageert?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 7:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie die vriendin wel als een goede vriendin maar we hebben eigenlijk allen app contact. Zal volgend jaar wel anders worden. Dan kom ik bij haar in de buurt te wonen. Maar dit maakte het wel makkelijker om het te zeggen dan face-to-face.
Ze wist niet hoe ze er op zou reageren dus had een foto gestuurd van mij aan het water. Ze vond dat ik het goed kon hebben en een dag later bekende ze dat ze de foto die dag nog eens bekeken had. Ze wist nog steeds niet goed hoe ze zou reageren maar als je er negatief tegenover staat zul je denk ik niet nog een keer de foto opzoeken om hem te bekijken lijkt me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ericvds



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 873
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 7:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisterenavond is er een zeer goede vriendin bij mij op bezoek geweest om er ene te komen drinken . Ik heb er een goede verstandhouding mee maar daar blijft het er ook ermee , het moet niet altijd een relatie zijn en sex . Toen ze binnen kwam lag gewoon mijn strings tussen de was . Ze weet al jaren dat ik strings draag en ze heeft er totaal geen problemen ermee , zo simpel is dat . Verschillende vrienden en vriendinnen en een paar van de familie weten gewoon dat ik altijd strings draag , zelfs mijn zus heeft een paar jaar geleden een string en een cockring gekocht op aanvraag van mij uit maspalomas , moet kunnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
LOTS



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 427
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Wo Sep 15, 2021 12:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thongboy schreef:
Helaas lijken mijn strings toch meer een probleem dan ik in eerste instantie dacht. Vooral van het zonnen in string en mijn tanline wordt toch wel een punt gemaakt. Het is nog niet definitief een no go, maar het maakt het allemaal toch wel minder relaxt.

Jammer dat er van het zonnen in een string een punt word gemaakt. Want daarmee geeft ze eigenlijk aan dat het wel goed is, maar tegelijk bang is voor reacties van andere mensen die je in string kunnen zien.
Waarom moet alles in deze wereld wat buiten de standaard valt altijd verborgen blijven Sad
_________________
Greetz,
Lord Of The Strings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringboyke



Geregistreerd op: 22 Jan 2017
Berichten: 119
Woonplaats: Helmond

BerichtGeplaatst: Wo Sep 15, 2021 9:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat je snel.genoeg moet aangevenin een relatie dat je strings draagt. Dat maakt het een stuk makkelijker voor jezelf. Ik zelf heb eens een relatie gehad met een lekkere dame die een stuk jonger is dan ik. Tijdens 1 van onze dates vrij in het begin droeg ik een string. Die avond hebben we ook verder gegaan, maar onze kleding was zo snel uit dat ze denk ik niet eens door had dat ik een string droeg. Daarna stuurden we elkaar ook bijna dagelijks sexy foto's. Op.een van die foto's lag ik op.bed in een witte string. Ze vroeg of het een string was omdat ze alleen de voorkant zag op de foto. Ik stuurde dat het idd om een string ging en ze vond het een spannende en lekkere foto. Dus maar gewoon open en eerlijk over zijn.
_________________
Once a thong, always a thong!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2021 7:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Vrijdag na een avondje stappen met een vrouw in bed beland. Geen opmerkingen over mijn string gehad in eerste instantie. Toen ik uit bed stapte zag ze mijn tanline. Ze vond het wel sexy zei ze. Ze zijn er dus wel de vrouwen die het aantrekkelijk vinden! Very Happy Was vooral een leuke avond. Verder niet serieus maar door deze ervaring kijk ik er toch weer anders tegenaan als ik weer ga daten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongalp



Geregistreerd op: 16 Nov 2020
Berichten: 90
Woonplaats: Oss eo

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2021 12:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat zijn mooie ervaringen idd! Geeft vertrouwen voor de toekomst!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2021 2:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeker! Had er niet op gerekend dat dit zou gebeuren dus ook niet kunnen nadenken over het wel of niet dragen van een string.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem



Geregistreerd op: 30 Sep 2006
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Vr Dec 17, 2021 10:04 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Thongboy schreef:
@Willem en wat als ze er negatief op reageert?


Echt negatieve reacties kan ik mij niet herinneren. Ik heb al een meerdere malen meegemaakt dat een ex van haar ook strings droeg of dat ze het zelf voorstelt...

Misschien is het ook wel het type vrouw waarop ik val: het open-minded-type, iig niet het type wat ik hokjes denkt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongboy



Geregistreerd op: 08 Feb 2021
Berichten: 59
Woonplaats: Omgeving Den Bosch

BerichtGeplaatst: Vr Dec 17, 2021 4:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

willem schreef:
Thongboy schreef:
@Willem en wat als ze er negatief op reageert?


Echt negatieve reacties kan ik mij niet herinneren. Ik heb al een meerdere malen meegemaakt dat een ex van haar ook strings droeg of dat ze het zelf voorstelt...

Misschien is het ook wel het type vrouw waarop ik val: het open-minded-type, iig niet het type wat ik hokjes denkt!


Mooi man! Stuk relaxter als een partner of date er op die manier instaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thongguy



Geregistreerd op: 26 Mrt 2022
Berichten: 61

BerichtGeplaatst: Za Mei 07, 2022 8:48 am    Onderwerp: Re: string Reageren met citaat

Onderwerp:
Ik denk dat je snel.genoeg moet aangevenin een relatie dat je strings draagt. Dat maakt het een stuk makkelijker voor jezelf

Hoi

Ja. Dit vind ik ook. Al was de reactie niet altijd positief
Ik begrijp dit ook wel hoor, want ze verwachten niet dat een man strings draagt en al zeker niet zo openlijk en vrij hier mee omgaat.
Jammer.
Gelukkig heb ik ook wel positieve reacties gehad hoor. 

   
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Za Mei 07, 2022 8:48 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.